Kzlar yardm...Arkadamn kolundan Kan aldktan sonra Damarlar gerilmeye balad.

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve 94049 tarafından 14 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : 94049
  1. 94049

    94049 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.121
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar akadaşım fizik tedavi görüo boyun fıtığı için. kan almaları gerekmiş tahlil için . aldıktan sonra o kulnda hassasiyet oluştu ve elinin üstündeki damarlar gerilmeye başladı.
    çok huzursuz oluyor. acaba boyun fıtığından mıdıır neden olabilir böyle bişey yaşayan var mı?
     
  2. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : 94049
  3. jeandark

    jeandark elleyi minik minik Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    820
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    zannetmiyorum
     
  4. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : 94049
  5. yorgun savaxsxçxix

    yorgun savaxsxçxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.562
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Neden doktora sormuyor peki :sm_confused:

    Sağlık alanında çalışan arkadaşlar daha detaylı bilgi verir tabii ki a.s ama bildiğim kadarıyla kan verirken kasların yanlış bir pozisyonda olması ya da sağlık görevlisinin dikkatsizliği/beceriksizliği/ hastanın söyleneni yapmaması vb durumlarda iğne yanlış bir yere denk gelip bu tip sorunlara yol açabiliyor.
     
  6. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : 94049
  7. 94049

    94049 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.121
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler kızlar..