l deniz

Konusu 'Tatil Öneri ve Paylaşım Alanı' forumundadır ve kahvegxoxzlxuxm tarafından 16 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    16 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kahvegxoxzlxuxm
  1. kahvegxoxzlxuxm

    kahvegxoxzlxuxm Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2008
    Mesajlar:
    472
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar ağustosta tatile gitmeyi düşünüyoruz.süprizzzzz
    fetihedeki ölü denize gitmek istiyorum.gideniniz varsa nasıl bir yer ve ölü denize bildiğiniz sıfır oteller var mı?şimdiden teşekkür ediyorum.ben balayına alanyadaki saphir otele gitmiştim.herşey tek kelimeyle süperdi.ama oranın denizi çok yüksek ve dalgalı.o zaman çocuk yoktu.şimdi oğlum var ve duyduğuma göre ölü deniz derin değilmiş ayrıca sakinmiş.yani oğlum tadını çıkarabilsin istiyorum.kızlar fikirlerinizi bekliyorum...süprizzzzz
     
  2. 16 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kahvegxoxzlxuxm
  3. XOXzlem

    XOXzlem İNŞALLAH BİR GÜN........ Pro Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    14.958
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    196
    canım biz 2 yıl önce ölüdenizdeydik.aynen senin gibi deniz sakin düşüncesiyle bizde orayı tercih etmiştik ama yanılmıştık.valla biz ölüdeniz resortte kaldık otelden memnunduk ama deniz için bişey diyemem sana.ağustos sonunda gitmiştik biz belki o dönmemde öyleydi onuda bilemem.ama ölüdeniz resort güzel tavsiye ederim.ii tatiller şimdiden sana canım....
     
  4. 21 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kahvegxoxzlxuxm
  5. Biricik

    Biricik üç böcek bir çiçek Üye

    Katılım:
    22 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ahh... ahhh... süperdir ölü deniz. bende geçen sene oradaydım. denizi dalgasız ve sığ. eminim oğlunda çok sevecek. onun için ideal bir denizi var
     
  6. 21 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kahvegxoxzlxuxm
  7. karakedibu

    karakedibu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2007
    Mesajlar:
    251
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşımdeniz olrak acık plaj cok dalgalı ve hemen derinleşen bir yapısı vardır ama kum burnunda(hemen uzantısı zaten)cok sakin ve cocuklar için cok ideal güvenle denize katabileceğin bir yer.tadını cıkar arkadaşım iyi bir seçim
     
  8. 22 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kahvegxoxzlxuxm
  9. kahvegxoxzlxuxm

    kahvegxoxzlxuxm Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2008
    Mesajlar:
    472
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sağolun kızlar peki tavsiye edeceğiniz otel ismi var mı?
     
  10. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kahvegxoxzlxuxm
  11. EU1

    EU1 Guest

    bende eşimle 2 sene önce ölüdeniz'e gitmiştim balayı için.:lepi:
    çok güzel bir yer keşke fırsat olsa bi daha gidebilsem.
    Biz Carmina otel'de kalmıştık eşimle. Memnun kaldık otelden temiz,güzel,güleryüzlü personeli var.
    Ama denize sıfır değil.
    Sabah saat 10 da minibüsle plaja servisi var.
    Akşam 6 dada plajdan otele dönüş servisi var.
    Eğer denizde sıfır düşünürsen Carmina otelin denize sıfır 2 oteli varmış.
    Google la carmina otel yaz hemen çıkıyor karşına.
    Otelle ilgili tanıtıcı bilgiler var.
    Unutmadan mutlaka ama mutlaka gemi turuna katıl derim ben.
    Kelebekler vadisi,kleopatra hamamı,bedri rahmi eyüpoğlu koyu gibi bir çok güzel yeride gör mutlaka.
    iyi tatiller canım
     
  12. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kahvegxoxzlxuxm
  13. XOXzlem

    XOXzlem İNŞALLAH BİR GÜN........ Pro Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    14.958
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    196
    bende sana ölüdeniz resort ü tavsiye edebilrim canım...
     
  14. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kahvegxoxzlxuxm
  15. Ölüdeniz gerçekten ismi gibi yani denizi çarşaf gibi ve çok güzel iki bölüm var bi paralı geçit diğeri ise parasız paralı tarafı cüzibi miktar okadar güzel ki ilkönce patika yollardan geçiyorsun sağ tarafa bakıyorsun deniz sol tarafa bakıyosun deniz heryerde denize girenler bence hiç düşünmeden ölüdenizi tercihedin derim ben tabi şuda var orada kalınacak yerler biraz pahalı ona göre davranın vede kalınacak pansiyon ev bulmak zor biraz EĞER FETHİYE ÖLÜDENİZE UĞRARSANIZ DÜRÜM İÇİNDE TAVUK DÖNERİ YEMEĞİ UNUTMAYIN :)HARİKA BİŞEY ...
     
  16. 3 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : kahvegxoxzlxuxm
  17. EU3

    EU3 Guest

    ölüdenizde flamingo hotel 1 hafta önce geldik herşey mükemmeldi.
    yarım pansiyon sistemli bir hotel.zaten hergün farklı bir tura katıldık otele kapalı kalmayın süper gezilcek görülcek yerleri var iyi tatiller..
     
  18. 3 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : kahvegxoxzlxuxm
  19. kahvegxoxzlxuxm

    kahvegxoxzlxuxm Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2008
    Mesajlar:
    472
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım otelin gecelik fiyatı ne kadardı?