Lahana Çorbası Diyeti Deneyimlerimiz

Konusu 'Diyet Yöntemleri ve Deneyimlerimiz' forumundadır ve taydin tarafından 16 Temmuz 2006 başlatılmıştır.

    16 Temmuz 2006
    Konu Sahibi : taydin
  1. taydin

    taydin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.627
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    48
    arkadaşlar eski kk daki yağ yakan çorba tarifini deneyenler deneyimlerimizi paylasalim
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 6 Ocak 2009
  2. 17 Eylül 2006
    Konu Sahibi : taydin
  3. venesu

    venesu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    177
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben bu corbayı denemistim o zamanlar 4 gün dayanabildim ama 3 kilo verdim :) bi sorun corbayı hergün icmek bezdiriyo malesef..
     
  4. 19 Eylül 2006
    Konu Sahibi : taydin
  5. pegasus

    pegasus Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Evet Biktiriyor Bende Yaptim çorbayi Sürekli Içtim Ve Ancak 1 Kilo Verebildim Ama O Iksiri Asla Içemedim Benim Hiç Hoşuma Gitmedi Mideme De Dokundu Papatya Tadi Ağzimdan Hiç Gitmedi Ayyy Aklima Geldikçe Bile Midem Bulaniyor
     
  6. 17 Ekim 2006
    Konu Sahibi : taydin
  7. DE-mates

    DE-mates Guest

    Iste buna hic bir lafim yok cunki bu corbayi cok kez denedim gerci tadi cok kotu geldigi icin uzun zaman kullanamadim ama 15 gunluk bir diyetle tam 9.500 kilo verdim ustelik cildim bir harika oldu bu tam bir vitamin deposu vucudun ihtiyaci olan hic bir vitamin ve mineral kaybi olmadan yenilen muz ile gereken potasyum uzeyi korunarak dikkatlice hazirlanmis bir diyet listesi bunun asil hazirlayicilari Isvec'li obezite doktorlaridir ki orada corbayi daha cazip bir hale getirmek icin icine bolca sovan yada sarimsak tozu ekleniyor .
    Tadi biraz itici geliyor dogrusu ama ben ogure ogure ictim tam 15 gun ve dokuz bucuk kilo vermisdim ustelik ne tansiyonum dustu ne basim dondu ne halsizlesdim .
    Bu corbayi bu denli hizli kilo verdirir hale getiren sey icinde bulunan kereviz saplari dogada vucutdaki yagi yakan sebzeler cok az bunlardan ikisi ananas ve kereviz sapi yani diger rejimlerde kullandigimiz meyve ve sebzeler sadece kilo almamamizi ve vucutda biriken yagi kullanarak yakilamsini saglar ama bu iki besin maddesi iclerinde bulunan enzimler sayesinde gercekden yagi yakan besinlerdir.
    Yanlis animsamiyorsam ananas eger taze bicimde yani konserve degil gunde 8 adet yenebilirse cok hizli kilo verdirebiliyor elbette bu imkansiz kimse gunde 8 adet taze ananasi tuketemez mide iflas eder .Kereviz sapida eger suyu sikilip gunde bir kac bardak icilirse ayni etkiyi sagliyor ama bobrek rahatsizligi olanlar asla denemesin bobrek tasi yapabilir.
    Ayrica bu corbadaki lahana tiroidi hizli calistirip (dengesini bozmadan) terlemeyi hizlandiriyor domates sogan zaten c vitamini depolari yani uzun sozun kisasi bu corbanin tadina dayanabilecek varsa mutlaka denesin ve her gun yaklasik yarim kilo verdigini gozleriyle gorsun.
    Saglikli Diyetler.
     
  8. 17 Ekim 2006
    Konu Sahibi : taydin
  9. Alsebe

    Alsebe Rutbesiz :-) Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.321
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Bende iki yil once falan bu corbayi denemistim.Gercekten tadi cok kotu daha dogrusu surekli içtikce kotu geliyor tadi.Ama gercekten kilo verdiriyor ben tadinida begenedigim için ffazla icemedim ac kaldim ve az az ictim 5 gunde 3 kilo verdim.Bu arada talisihnde ixirini yaptim 9 gunde 3 kilo verdim rejim de yapmadim (emziriyordum oglumu )

    Simdi dogumdan kalan kilolarim var birazda hamile kalmadan once almistim 10 kilo falan vermek istiyorum hatta 15 kilo versem super olucak :)))

    Bu corba aklima gelmemisti iyiki hatirlattiniz bir hafta corba bir on gunde talisin icecegine dayansam kilolarimdan kurtulucam hesaplar dogruysa... :))))))
     
  10. 18 Ekim 2006
    Konu Sahibi : taydin
  11. DE-mates

    DE-mates Guest

    Bu corbayi nekadar cok tuketirseniz o oranda kilo kaybediyorsunuz yani gun icinde 3 kereden fazla icerseniz yarim kilo yerine daha fazla kilo veriyorsunuz ve bol bol da su icmeyi ihmal etmezseniz gercekden mucize gibi bir sey oluyor ben ilk uc gunde 3 kilo vermisdim ama sonra tadi ve bezdirdigi icin dah aaz ictim .
     
  12. 18 Ekim 2006
    Konu Sahibi : taydin
  13. ayay

    ayay Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2006
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynı tarif olmasada benzer bir çorba bende içtim;hiç kaçamak yapmadığım halde 1 haftada 2 kilo verebildim;AMA ÇORBANIN TADI BEEERRBBAATT!bir hafta dayanabildim bu kokuya;sonraki günlerdede 2 kilo geri geldi tabiii...
     
  14. 13 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : taydin
  15. lllalem

    lllalem Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadasm beyaz lahananın yapraklarını 2 buyuk soganla beraber düdüklüye koy.suyu yaprakların üstünü gececek kadar olsun.lımon sıkarak corbanı gün boyu ic.gün asırı bu corbayı devam et.nasıl kılo verdıgını görecen.tadını baharatlarla güzellestirebilirsin
     
  16. 24 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : taydin
  17. melek546

    melek546 Guest

    gerçekten harika bi karışım bu 2 gündür içiyorum ve şimdiden 1,5 kilo verdim hepinize teşekkürler:dance:
     
  18. 14 Nisan 2008
    Konu Sahibi : taydin
  19. mert

    mert Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.587
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    38
    ben bu çorbayı dün gece pişirdim.sıcak ve taze olarak geceden bir tabak yedim .sabah da büyük tuvalete gitiim .yani bağırsakları çalıştırma yönünden faydalı..
    ben yemeği blenderdan geçirmedim .küçük parçalara kesip öyle pişirdim. üstelik sebzeleri tane tane içinde görmek de güzel oluyor. bahar yemeği gibi hafif ve lezetli geldi bana.
    çorba olarak değil de yemek olarak ideal bence.