lalola Burun Estetiği Ameliyatı

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve lalola tarafından 26 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    26 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : lalola
  1. lalola

    lalola Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    283
    Beğenildi:
    508
    Ödül Puanları:
    113
    Kızlar ameliyatımdan önce açmıştım konuyu ama teknik arızadan dolayı silinmiş , yeniden açayım dedim opuyorumnanaktan
    Herneyse geçtiğimiz pazartesi sabahı oldum ameliyatımı , ertesi günde çıktım . O kadar çok morardımki ilk günler !Hastanedekiler vah vah dedi ya kaydirigubbakcemile3 2 dudağımı birbirine kapatamıyordum :sinifsinif: 3 kere falan kan kustum gün içinde , çok yutmuşum öyle dedi doktor .Birde midem çok hassasmış narkozla birleşince haliyle çok fena oluyor . Çok şükür hiç ağrım falan olmadı zemuszemus şimdi kendimi iyi hissediyorum . Alçılarım da çarşamba günü alınacak sabırsızlıkla bekliyorum sonucu umarım istediğim gibidir eyvahedigeldismile .

    Kızlar birşey sorucam bu alçılı sargılı haliyle bazı zamanlar yanlışlıkla elimi falan çarptım burnuma , ama öyle şiddetli değildi . Uylkumdada naptım hiç bilmiyorum bilmiyorumkismile . Bir sorun olmaz değil dimi ?
     
  2. 27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : lalola
  3. ucrub123

    ucrub123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bende ona oldum sayılır (başka bi doktora gitmiştim ama birlikte yaptılar sanırım) bugün ateli çıkardım ama kendimi kötü hissediyorum birazda yamuk gibi bilmiyorum
     
  4. 27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : lalola
  5. lalola

    lalola Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    283
    Beğenildi:
    508
    Ödül Puanları:
    113
    hadi yaa! sen ne zaman oldun ? Başka doktor derken Hakan beyi mi kastediyorsun ? bilmiyorumkismile
    Ay korktum şimdi benim sargılarım yarın alınacak
    Resim falan koyarsan daha iyi yorum yaparız ya , belki sana öyle geliyordur
    bilmiyorumkismile
     
  6. 27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : lalola
  7. AskAsk

    AskAsk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    her ikinizede geçmis olsun inş. istediğiniz gibi olmustur panik yapmayın kızlar sabır sabır......
     
  8. 27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : lalola
  9. ucrub123

    ucrub123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    ben ayın 15inde oldum biz irfan beye gittik oda partnerim dedi fatih beye bende bilmiyorum hangisi yaptı birlikte mi yaptılar resim nasıl koyuluyor bilmiyorum ama gerçekten kötü görünüyor :KK43:
     
  10. 27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : lalola
  11. lalola

    lalola Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    283
    Beğenildi:
    508
    Ödül Puanları:
    113
    aynı kişiden mi bahsediyoruz acaba :S bnmkini Fatih Bey yaptı . Ameliyatıma 2 kişi girdi biri KBB , Fatih beyde estetikci , herneyse canım bozma moralini daha şişlikler çok vardır sana öyle görünüyordur ya
    bende merak ettiim şimdi resmini :nazar:
    forumda resim eklemeyle ilgili yazılar vardır arat canım
     
  12. 27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : lalola
  13. ucrub123

    ucrub123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    benim ameliyatımdaki fatih bey kbbciydi uzun boylu mavi gözlü hoş bi adam :)
     
  14. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : lalola
  15. ucrub123

    ucrub123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    lalola burnundan memnun musun bir sorunla karşılaştın mı ?
     
  16. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : lalola
  17. cedaerse

    cedaerse Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Slm bende bu perşeembe fatih ökteme ameliyat olucam çok heyecanlıymm.ama kendısıne güveniyorum arkadaşımın burnunu yapmıstı çok güzel oldu o tavsıye ettı banada ilgilenenler olursa amelıyattan snrakı durumlarıda yazarımm...
     
  18. 16 Ekim 2010
    Konu Sahibi : lalola
  19. cedaerse

    cedaerse Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    slm prof.dr.fatih ÖKTEME ameliyat olucagımı yazmıstm 7 ekimde amelıyatımı oldum,suan cok ıyıym zaten yüzüm çok fazla şişmedi morarmadım fazla agrıda çekmedım,dün alçılarım alındı burnum gerçekten güzel olmuş tabi gün geçtıkçe oturucak yüzümle bütünlesıcek ama düsündügümden çok ıyı olmus, tabı 26 sene snr. yenı bır burun bıraz garıp gelıyo....Doktorumun ilgisinden cok memnun kaldım ona burdan cok teşekkur ederım,amelıyat olmak isteyenler bılıyorum cok kararsızlar sıze yardımcı olmak ıcın yazıyorm FATIH beyle mutlaka görüşün....