laporoskopi

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve serpil_ tarafından 25 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : serpil_
  1. serpil_

    serpil_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selam arkadaşlar aranızda laporoskopi yapmış yada benim gibi yaptıracak olanlar nerede yaptırdılar maliyeti ne oldu paylaşırlarsa sevinirim benim dok birşey söylememişti ama heyet raporu çıkarmak için gittiğim hastanedeki dok rahmin iyi durumda olmadığını tüplerde sıvı biriktiğini bu şekilde tüp bebek yaptırsam bile bu sıvının zehirleyip öldüreceğini falan söyledilerkafamçokkarıştı neye uğradığımı şaşırdım birinci tüp bebek denememde tutmuştu ama 3 haftalıkken düşükle sonuçlanmıştı belkide bundan oldu bilmiyorum kendi dok konuştum evet böyle bir risk var ama kararı sana bırakıyorum belkide olmaz nede olsa ameliyet dedi benim sol tüpüm tıkalı ama korkuyorum tüp bebek den önce yaptırmalımıyım bu yolda ki tecrübelerinize ihtiyacım var allah hepimize sağlıklı ahlaklı bebekler nasip eder inş
     
  2. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : serpil_
  3. _emogirl_

    _emogirl_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2008
    Mesajlar:
    480
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım oncelıkle gecmış olsun bnde daha once laparoskobı oldum ama baya oldu amelıyat olalı bnımde ıkı tupumde taıklaıydı amelıyat oldum ama yınede acılmadı ve sonrasında 3 sefr tupbebek dednım ama ıkısı dışgebelıkle sonuclandı ama kısmet tabı herksenkı öle olcak degıl egrkı laparoskıbı olman gerekıyorsa hemen ol bnde sonra tupbebkde dışgebelık oasılıgı artar canım nyse acıl sıfalr dılerım sevgıler..
     
  4. 25 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : serpil_
  5. kayra06

    kayra06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    323
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun
    aslında benim durumum biraz daha farklı sanırım
    ben de ocak ayında laproskopi oldum benim çikolata kisti olduğu için yapıldı
    özel bir üniversite hastanesinde yaptırdım ssk yarısını karşıladı zaten çok pahalıya gelmedi
    çok zor bi ameliyat olmadığını söyleyebilirim sadece bir gece hastanede kalıyosun
    3-4 gün içinde de çok bişeyin kalmıyo
    acil şifalar kaydirigubbakcemile5
     
  6. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : serpil_
  7. serpil_

    serpil_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar cevaplarınız için teşekür ederim evde olamadığımdan anca okudum yazılanları sanırım bu yolda yürüyen çoğu kişi bu aşamadanda geçiyor karar verdim yaptıracam bende ünüversite hastanesi düşünüyorum cuma günü aşılamam var tutacağından değil ya ssk nın 3 aşılama şartından dolayı aşılamadan sonrada laproskopi sonra eğer 3 yıl şartına yetişirse bu yaptığım aşılama ardından da tüp bebek yok yetişmedi 1 aşılama daha ya yazarken bile kafam karışıyor ama yaşarken yavaş yavaş çözülüyor Yaradan hepimize hem sabır versin birde hayırlı sağlıklı evlatlar inş
     
  8. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : serpil_
  9. sevilcan

    sevilcan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.111
    Beğenildi:
    73
    Ödül Puanları:
    153
    canım bende senin gibi laporoskopi olmayı bekliyprum benimde iki tüpüm tıkalı cerrahpaşada yapıcam özel olarak 2 bin ytlyi bulur dediler önce tanı amaçlı laparoskopi yapılıcak gerek görülürse müdahele edicekler benim sana söyleyecegim bunlar bence tüp bebek öncesi yapmalısın ben tüplerimi bile aldırmayı düsünüyorum bendede sıvı var çünkü düşükme riskini ble göze alamam allah yardımcın olsun hiç degil tüp bebek yaparken rahat olursun acil şifalar dilegiyle
     
  10. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : serpil_
  11. Sirine81

    Sirine81 Bana yeni bir ben lazimm Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    213
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    slm hikayelerimiz o kadar benzerki okurken şaşırdım ilk laparoskopi ameliyatımı 3 yıl önce yaptırdım çikolata kistleri vardı kisler alındı ancak bu kezde sol tüpü tıkadı 2 kez tüp bebek denemesi yaptım 1. tuttu 7 haftalıkken düştü 2.tutmadı.2ay önce bir üniversite hastanesinde laparoskopiye girdim sol tüpü çıkarmışlar zaten sıvı birikimi olmuşsa tamiri çok zormuş beni üzen şey ise sag tüpümün kendi etrafında dolaşmış olması dr bu durumda sag tüpüde almak için açık ameliyata başlamış uyandıgımda her iki tüpümde alınmış hem laparoskopi hemde açık ameliyat olmuştum şimdi iyiyim çok şükür bayramdan sonra 3.tüp bebek denemesine başlıcagız kısmetse.ameliyattan önce çok araştırdım ancak özellerde maliyet çok yüksek ünv.hastaneside 350ytl verdim sigorta karşıladı.şimdiden geçmiş olsun allah en kısa zamanda bebişlerimize kavuştursun inş.
     
  12. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : serpil_
  13. serpil_

    serpil_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkür ederim arkadaşlar sevilcan inş senin laproskopide hayırlısıyla sonuçlanır 2 bin ytl çok demişler ya allah yardmımcımız olsun şirine 81 gerçekden çok üzüldüm güzelim Allah sabrını arttırsın
    inş 3. denemende hayırlı sonuçlar alırsın bana gelince arkadaşlar ben de dün 3.aşılamayı yaptırdım gerçi hiç umudum yok dok umut etme dedi ama bakalım 14 gün sonra sonucu alınca hemen laproskopi ye geçeceğim bu arada heyet raporum çıkar inş da sonrada bir aksilik çıkmaz sa tüp bebek inş bende laproskopiyi cerrah paşada düşünüyorum aslında sonuç beklemeden gün almalımıyım çok yoğun olurmu bilmiyorum bakalım işte allah hepimizin yüzüne baksın inş