Lazer Epilasyon Hakkinda Önerileriniz,Sorulariniz ,Sorunlariniz

Konusu 'Lazer Epilasyon' forumundadır ve arzuizmir tarafından 29 Eylül 2006 başlatılmıştır.

    29 Eylül 2006
    Konu Sahibi : arzuizmir
  1. arzuizmir

    arzuizmir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar Geçen Ay Bacaklarima Lazerli Epilasyona Başladim Fakat Ilk Denemede Bişi Anlamadim 2.demedemi Belli Edicek Acaba Birde Jilet Kullanabilirisn Dediler Ne Kadar Doğru Acaba
     
  2. 29 Eylül 2006
    Konu Sahibi : arzuizmir
  3. water

    water Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Bir defa da faydası olmaz gittikçe azalır, jilet kullanabilirsin kökten çekmediği için zararı olmuyor, tavsiyem seans aralarını uzun tut.
     
  4. 29 Eylül 2006
    Konu Sahibi : arzuizmir
  5. liberty

    liberty NAZ ve BATU nun annesi Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    451
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar Fiyat Ve Nasi Olduğu Kesin çözümm Mü Olduğu Hakkinda Bilgiler Verirmisiniz Yaptiran Arkadaşlar Lütfennnnn
     
  6. 29 Eylül 2006
    Konu Sahibi : arzuizmir
  7. water

    water Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Dudak üstünü seansı 50 YTL den yaptırdım, koltuk altı 100 YTL, bikini bölgesi 150 YTL idi, dudak üstü sabit fiyattı diğerleri tüy yoğunluğuna göre, ama çok sık indirime gidiyorlar ve semtlere göre de fiyat değişiyor. 13 seanstan sonra tektük tüy kalıyor onlarda çok ince ve cansız belli bile olmuyorlar çünkü ten deki siyahlık olmuyor.
     
  8. 30 Eylül 2006
    Konu Sahibi : arzuizmir
  9. arzuizmir

    arzuizmir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben yarım bacak 800 ytl dediler pahalımı acaba.
     
  10. 30 Eylül 2006
    Konu Sahibi : arzuizmir
  11. filizcan

    filizcan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2006
    Mesajlar:
    155
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    arzuuuu cok pahali k1z1m yappt1rd1 pazarl1k yapt1k tüm baca 300 önce cok yüksek söylüyorlar bizede 450 dolr dediler tüm bacak icin pazarlik yap canim yarim icin cok
     
  12. 30 Eylül 2006
    Konu Sahibi : arzuizmir
  13. tutuklu

    tutuklu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    388
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar farklı lazer makinaları var,mesela yüzüme yaptırdığım makina için 5-15 seans arası biter dediler(tüm bölgeler de aynı şekilde 5-15 seans arası bitermiş) ben 7. senasta bıraktım. çünkü çok fazla fayda görmedim. bir de yüzdeki tüyler ince olduğundan sonuç almak hem zaman hem de para alıyor. 7. seanstan sonra bıyık dışındaki kısımlara iğneli epilasyon yaptırdım. bıyığa da başka yerde seansı 30 ytlye başka bir makina ile devam ediyorumm.ayrıca bıyığa başladığım yerde genital ve koltuk altına da yaptırıyorum. ilk lazer yaptırdığım yerdeki makina çok az acıyıtordu ama çok seans ve dolayısıyla çok para ve de geç sonuç. şimdiki gittiğim yer 3-6 seans daha az para,daha çok acı ama ilk seansta çok bariz bir değişim. bıyıkta çok iyi sonuç beklemiyorum çünkü çok ince kıllar ama zaten yılda 4 defa falan yaptıracağım,her hafta kuaföre gitmektense yılda 4 defa lazer ep.ciye giderim dedim ve şimdi çok memnunum. keşke bacaklarıma da yaptırabilsem ama çok pahalı :KK43: ilk lazer yaptırdığım yerde kaş üstlerime de yaptırdım,sonrasında iyi bir kuaföre gidip kaşlarımı aldırdım,ardından aldırdığım yerlere bioder sürdüm,haftada çıkan bi kaç taneyi alıyorum,kuaföre gitmeme hiç gerek kalmıyor. tavsiye edebilirim. ama kaşınız çok değilse yaptırmayın.
     
  14. 2 Ekim 2006
    Konu Sahibi : arzuizmir
  15. svly

    svly Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar ben gidiyorum koltukaltı 40$ bikini bölgesi 50$ a gidiyorum.
    ve benim gittiğim yerde fiyatlar sabit eğer yoğun bi kıllama yoksa fiyatta indirim yaptırabiliyorsunuz.ayrıca yarım bacak da 150$.
    benim ilk seansta inanılmaz farketti.
    benim randevu aralarım ortalama 75 günde bir.
    ve bide randevu günü gidiorum epilasyonumu yaptırıyorum bir hafta sonra yine kontrole gidiyorum ve bikez daha üzerinden geçiyor.
     
  16. 3 Ekim 2006
    Konu Sahibi : arzuizmir
  17. arzuizmir

    arzuizmir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    birde dedilerki seansa girmeden 3 gün öcesinde jiletle alabilirisn dediler ,e benimda yavaş çıkıyor 3 de çıkmaz yani ,acaba çıksada çıkmasada önemlimi bu?
     
  18. 3 Ekim 2006
    Konu Sahibi : arzuizmir
  19. tutuklu

    tutuklu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    388
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    önemli olan kıl köklerinin olması. dışarda kılın olması önemli değil.