lazer epilasyon ve roaccutane

Konusu 'Lazer Epilasyon' forumundadır ve katatonia tarafından 1 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : katatonia
  1. katatonia

    katatonia Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    131
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba herkese.
    ocak ayından beri sivilce tedavisi görüyorum roaccutane alıyorum. bu ay doktorum ilacı 10 mg'a düşürdü ve önümüzdeki ay bitecek inşAllah.
    tedavi bittikten sonra lazer epilasyona hemen başlayabilir miyim yoksa uzun bir sürenin geçmesi lazım mı ? bilgisi olan paylaşırsa çok çok sevinirim,teşekküler şimdiden:1hug:
     
  2. 4 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : katatonia
  3. biran78

    biran78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ilaç bittikten sonra 6 ay sonra lazer epilasyon yaptırabilirsin.
     
  4. 14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : katatonia
  5. katatonia

    katatonia Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    131
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    peki canım çok teşekkürler bilgin için. bu ay biterse artık mart gibi felan nasipse
     
  6. 14 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : katatonia
  7. Slinn

    Slinn Zamanla Degil Zamaninda!! Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.738
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    106
    ne icinki bu roaccutane ilaca ? hem bence burda sormak yerine doktora sorman daha mantikli ilacin ne icin oldugunu bilmiyorum ama CADIARZU
     
  8. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : katatonia
  9. 0703sevnur

    0703sevnur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba ,
    Geçmiş olsun umarım iyi bir sonuç almışsınızdır zor bir dönem geçirmiş olsanızda.Güneş koruyucunuzu ihmal etmediniz umarım.çok yakın bir arkadaşım reukutan kullandı ve memnun kaldı.Ağır bir ilaç olduğunu biliyorum ve cildi ışığa karşı hassaslaştırır.Bildiğim kadarı ile ilacın bitiminden en az 4 hafta geçmesi gerekir.Yüz bölgesine ise en az 3 ay bekleyin.
    Mutluluk ve sağlık dolu günler dilerim:)))
     
  10. 31 Ekim 2011
    Konu Sahibi : katatonia
  11. mulatte__

    mulatte__ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2011
    Mesajlar:
    227
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    ben roaaccutane de lazer epilasyonada yenı basladım.bana bı yan etkısının olmucagını söyledı.tuylenme falan yaparsa roaccutane bızım ıcınde ıyı olur tuyler daha cok cıkmıs olur tedavı sırasında dedı.benım yuz bölgem degıl zten lazer.
     
  12. 7 Ağustos 2015
    Konu Sahibi : katatonia
  13. bayankapriss

    bayankapriss Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2015
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Bende aknetrent kullaniyorm 35 gundur 20 mg lazere baslayacagm doktorum lazere gitmeden 3 gun once ve sonraki 3 gun ilaci almazssan sikinti olmaz dedi siz bu ilaci kullanirken lazer yaptirdiniz mi sikinti oldumu
     
  14. 7 Şubat 2016
    Konu Sahibi : katatonia
  15. Londonez

    Londonez Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2015
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    1
    En son durum nedir sizde ?
     
  16. 8 Şubat 2016
    Konu Sahibi : katatonia
  17. bayankapriss

    bayankapriss Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2015
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    gayet iyi lazerden uc gun once birakiyorm ilaci lazerden bur gun sonra aliyorm dusuk doz oldugu icin ayin 20 snde 4. seansa gidecegm ve aknetrentte 7. aydaym herhangi bir aksilik olmadi
     
  18. 7 Eylül 2016
    Konu Sahibi : katatonia
  19. ilk21

    ilk21 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Bende aknetrente baslicam ve lazerede siz bi sakinca olmuyor demisiniz gercekten bir sıkntı oluyormu suan durumunuz nasil ? Bana aciklayabilirmisinizz . Dozunuz ne kadardi.