Lazer sonrası doktoru genital bölge için renk açıcı krem veren var mı?

Konusu 'Lazer Epilasyon' forumundadır ve Mermaid tarafından 11 Mart 2009 başlatılmıştır.

    11 Mart 2009
    Konu Sahibi : Mermaid
  1. Mermaid

    Mermaid Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.611
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Geçen hafta ilk kez alt bölgeme lazer yaptırdım ve doktor koyuluk giderici krem verdi.sabah akşam uyguluyorum.ama ben ilk kez haberdar oldum böyle bi kremden ve nasıl sevindim bilemezsiniz.Bunu kullanan ,bilen ,bilgisi olan,kullanıpta faydasını gören var mı acaba???Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirm.Boşa mı kullanıyorum,boşa mı ümitlendim merak ediyorum...
     
  2. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : Mermaid
  3. deryaderya

    deryaderya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.665
    Beğenildi:
    1.071
    Ödül Puanları:
    148
    merhaba Mermaid. Kremin adını yazarmısın bende almak istiyorum .ıyi akşamlar
     
  4. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : Mermaid
  5. Slinn

    Slinn Zamanla Degil Zamaninda!! Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.738
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    106
    ben duymadim ama ismini yazarsan sevinirim en azindan faydasini gorursen tr ye gitdigimde alirim
     
  6. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : Mermaid
  7. tuzluçerez

    tuzluçerez Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    475
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet o kreme beniim de ihtiyacım var.. adı nedir bizimle paylaşırmısın lütfen...
     
  8. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : Mermaid
  9. Mermaid

    Mermaid Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.611
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    su an ısyerındeyım hatırladıgım kadarıyla expigment ama deılse eve gıdınce tekrar yazarım.....valla bılmıyorum kızlar faydası olur mu ama.bı haftardr kullanıyorum cok kasınıyooo yaaaa haftaya gıdıcem doktora soracam normalmı dıye...Canımın acısından bısey soramadan cıkmıstım ogün.
     
  10. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : Mermaid
  11. tuzluçerez

    tuzluçerez Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    475
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    o krem biliyorum.. bende de lazerden kalma biraz koyuluk var.. dr a gitmedim ama o ilaç deriyi soyup yeniliyor.. yalnız dikkatli kullanmak lazımmış.. deri soylduktan sonra kızarıklık ta renk bozukluğu yapabiliyomuş.. sitede bi bayan yaşamıştı bu sorunu da ordan biliyorum..:kahve:
     
  12. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : Mermaid
  13. sefamolsun

    sefamolsun radyoda yine sezen çalıyo Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.435
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
  14. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : Mermaid
  15. Mermaid

    Mermaid Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.611
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    kzlar bu ılac kasntı yapıomu ya.olecem bu aksm kasntdan:KK43: o bayan ne sorunu yasams ayrca bunu kullanınca??zararlmı,smdıdn kzardı benımkı uf
     
  16. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : Mermaid
  17. tuzluçerez

    tuzluçerez Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    475
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yukardaki linki inceledim de az önce.. kızarmadan sonra kabuklanma ve dökülmeyle birlikte renk açılıyomuş.. telaşlanıcak bişey yok yani.. kaşıntıyla ilgili bişey okumadım ama.. Mantar olmasın sakın kaşıntınız.. cildin kurumasıyla çıkabiliyor çünkü.. doktorunuza danışmanızda yarar var sanırım..
     
  18. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : Mermaid
  19. aappllee

    aappllee Guest

    arkadaşlar ben kullanmıştım bu kremi epilasyondan dolayı boynum yanmıştı kahverengi izi kalmıştı bu ilacı kullandım deriyi soyup yeniliyor bende soyarken yara yaptı bu yüzden kaşıntıda yapıyo yüz ince deri bide o yüzden arkasından bepantene sürerek kullandım şu an iz yokhihoyyyt kasıklarım içinde kullanmak istiyorum eğer gerçekten işe yarıyorsa yara yaparsa dye korkuyorum