lazer sonrası olumsuz yan etkiler yaşayan var mı??

Konusu 'Lazer Epilasyon' forumundadır ve nzlsrp tarafından 29 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : nzlsrp
  1. nzlsrp

    nzlsrp Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    309
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sormak istediğim şu
    genital bölgeye uygulanan lazer sonrası aşırı kuruluk, isteksizlik ve hormonal değişim yaşayan var mı??
    benim 3 seansım bitti 4. seansıma gidicem
    açıkçası bende aşırı kuruluk vs. durumları var sürekli bepanthen kullanıyorum sorun onla ilgili değil ama lazerden sonra açıkçası bir takım şeylerin değiştiğini hissediyorum ama yine de emin olamıyorum
    hem korkuyorum bu yüzden bırakmak istiyorum hem de bu lazerden sonra tüyler açısından acaip rahatladım o yüzden bırakmakta istemiyorum...
    doktora gitmemi önerecek olanlar da gidip ne dicem evli falan değilim yani böle bi durumdan emin olma gibi bi halimde yok ama var bişiler biliyorum yani
    özellikle ilerisi için korkuyorum
    böle bişiler yaşayan var mı???
     
  2. 1 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nzlsrp
  3. neslisah1

    neslisah1 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    56
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bende senin durumun gecici bir surec merak etme seanslarini tamamla derim ben. cok sanslisin kurtuluyosun o lanet tuylerden:) sonrasinda hersey normale doner. kuruluk seni rahatsiz ediyosa eczanelerde kuruluk giderici jeller satiliyor onlardan uygulaya bilirsin. iyi sanslar