Lazerden sonra kizarmis bacaklar:((((

Konusu 'Lazer Epilasyon' forumundadır ve Sensible tarafından 20 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    20 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Sensible
  1. Sensible

    Sensible Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    108
    Kizlar bugün üst bacak icin 2. seansim vardi. Ilk gittigimde 20 derece ile basladik, pek fazla aci hissetmemistim, senasdan sonrada kizarklik 1-2 gün icinde gitti. Fakat bu sefer dereceyi 25 yapti, baya aci hissettim ve uygulama bittikten sonra gözlerime inanamadim, sanki kizamik cikarmisim gibi görünüyordu ve hala öyle:KK43:( soguk bezle bacagimi sildi daha sonra voltairen diye agri hafifletici bir krem sürdü uzman.
    Sol bacaga gecince dayanamadim dereceyi 20ye aldik tekrar. Ama sag üst kisimlar cok felaket duruyor, morelim bozuldu, bu kizariklik ne zaman gider???

    KK da cogu kisi benpathen kullaniyor, faydasi oluyormu kizarikliga? eczaneden mi aliyorsunuz onu?
     
  2. 20 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Sensible
  3. yelizim

    yelizim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    merhaba....
    lazer epilasyon sonrasında bu tip komplikasyonların olması çok olası. ilk seansınızda düşük derece ile başlanmış ve hafif kızarıklık oluşmuş 1-2 gün sonrasında geçmiş :) 25 derece de fazla olmamakla birlikte eğer acısına dayanamadıysanız uzmanınızın dereceyi azaltması iyi olmuş. yüksek enerji ile yapılan epilasyon daha başarılıdır ve kılların çıkış süresi dahada uzayacaktır. yani ilk seansınızda kılların çıkışı 1-1,5 ay olmuşsa bu seansta yüksek enerji ile çalışılan bölge daha geç çıkacaktır. çünkü kıl köklerinin tahribatı daha yüksek olmuştur. birkaç gün içerisinde aynı ilk seanstaki gibi kızarıklık geçecektir. belki hafif bir kabuklanma ile karşılaşabilirsiniz. eğer uygulama doğru yapılmış ise kesinlikle iz kalmayacaktır. şu an yanma ve acı varsa bephantene yerine silverdin krem kullanmanızı tavsiye ederim çünkü silverdin aynı zamanda yanık hazzınıda alacaktır. tabiki bephantene ve silverdin kremleri eczanelerden temin edebilirsiniz. :) hiç morelinizi bozmayın ve sakın seanslarınızı geciktirmeyin, geçmiş olsun. sevgiler
     
  4. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Sensible
  5. y_basak

    y_basak Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    50
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bebe bağı da iyi geliyor
     
  6. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Sensible
  7. karkuyusu

    karkuyusu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bende lazer sonucu 1 hafta önce yandım şuan 2 bacağımdada kristal başlığın izleri duruyo çizgi çizgi ve çok kötü bi görüntü bepanthen krem kullandım 2. günü akşamları contractubex kullanmaya başladım şimdi ise madecassol ve bepanten kullanmamı söylendi hafif renkte açılmalar başladı ama moralim çok bozuluyo bu duruma ne kullanmalıyım kafam karıştı lütfen yardım edin.
     
  8. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Sensible
  9. Dr.JldBycn

    Dr.JldBycn Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2009
    Mesajlar:
    793
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Sadece cildinizi bol bol nemlendirin. Kabuk oluştu ise de kaşıyıp yolmayın. Bunun dışında hiçbir kreme gerek yok.geçmiş olsun.
     
  10. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Sensible
  11. Sensible

    Sensible Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    108

    Ay insAllah gecer, cok kötü bir görüntü var suan. Üst bacagin orta kisimlari cok felakat görünüyor. Uzman bikini bölgesinede uygulama yapti, ordaki kizariklik daha koyu renkte, gecmeyecek diye cok korkuyorum:KK43: bugün eczaneden Pantothenol diye bir krem aldim benpanthen yasadagim yerde bulunmuyor diye bunu verdiler. Bu kremin icindede provitamin B5 var, sanirim benpanthendede öyle.
     
  12. 25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Sensible
  13. ddmmmm

    ddmmmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bende çok çok acı çektim bu ikinci seansımdı fakat başka bi yerdi ilkinden çok canım yandı şuan çizgi çizgi yanıklar var ve inşallah geçer hayatımda hiç bu kadar canımın yandığın hatırlamıyorum gerçeknede
     
  14. 26 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Sensible
  15. Pink7

    Pink7 ヅ 웃♥♥♥유 &#1 Üye

    Katılım:
    13 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Yaa maalesef seans geçtikçe ısı arttırılıyoki en dibe kıl köküne ulaşılsın benmde fena acımıştı hatta hiç bukadar kırmızı görmemiştim paniğe kapıldım akşamına geçtii ama bişi sürmemiştim
     
  16. 2 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Sensible
  17. Sensible

    Sensible Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    108
    cok sükür kizarikliklar gitti, son bir haftadir kabuklanma olmustu kabuklarda dökülüyor yavas yavas.
    Kalici olacak diye cok korktum yav, neyseki geciyor
     
  18. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Sensible
  19. founda

    founda Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    794
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    108
    of 25mi çok değilmi bu derece hiç duymadım???