LCW ürün değişimi yapmadı.

Konusu 'Tüketici Şikayetleri' forumundadır ve sakin bayan tarafından 6 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sakin bayan
  1. sakin bayan

    sakin bayan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.084
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    Biraz uzun olacak ama. fisfisfis
    Geçen hafta LCW'den bir pantolon almıştım,acelem vardı sadece bedeninin olduğuna emin olmak için denedim,beğenmezsem sonra gider değiştiririm dedim.1-2 gün sonra denedim tekrar,bana yakışmadığını düşündüm,poşetine koydum,haftasonu sabah dersaneye giderken yanıma aldım,çıkışta değiştirmeye gittim.yeni bir ürün de buldum gittim kasaya değişim için,herşey yolundaydı sonra kasiyer birdenbire hiçbirşey söylemeden sanırım depoya gitti.geldiğinde,"ürünün değişimini yapamıyoruz,giyilmiş bu ürün dedi" şok oldum :1shok: kasiyer gayet güler yüzlü anlayışlı birisiydi,isterseniz müdür beyle siz görüşün benim yapabileceğim birşey yok dedi,tamam,gittim müdürün odasına,tabi garip bir yer,deponun içine 2 metrekare oda yapmışlar,zar zor girebildim bir de Çok üzgünüm çoook anlattım,ben bu ürünü giymedim sadece evde 1 kez denedim dedim,ağ bölgesinde kırışıklık varmış ve sadece bu yüzden ürünün giyilmiş olduğunu söyledi bana ısrarla.poşetin içinde kırışmış olma ihtimali çok yüksek,ama adama anlatamadım.sonuçta 4e katladığınızda katlar o bölgeye denk geliyor ve pantolonda hiç bir deformasyon yok,sonuçta 1 saat bile üstünüzde dursa kalça bölgesinden,diz bölgesinden vs. belli olur yani.belinden filan anlaşılır,ama sadece orda kırışıklık var diye giyilmiş damgası yapıştırmalarına çok sinirlendim.sonra adamı ikna edemedim tabi,içerde 1-2 personel daha vardı,kız başıma pek de birşey söyleyemedim sonuçta,yaşımdan dolayı da dikkate almayacaklarını da düşündüm saçma olabilir belki ama.adamın elinden pantolonu çekip aldım,fişi de aldım sinirli sinirli ayrıldım ordan eve gelip anlattığımda babam bir de beraber gidelim dedi.burda tüm yazdıklarımı orda tekrar söyledim,babam da yine anlatmaya çalıştı ama adam tutturmuş giymişsiniz bunu diyor :kızgın: biz de sinirlendik çıktık,babam LCW genel merkezini aradı hafta sonu yetkililer yokmuş,şimdi tekrar arayacak ama ben artık o pantolonu değiştirmek için uğraşmam,zaten orda elimizdeyken etiketi filan da kopmuş.ama sindiremiyorum böyle birşeyi.ben onu giymedim ama nasıl oluyor bu? çok sinir oldum.uzun yazdım biraz ama ne kadar sinirlendim anlatamam yani.bundan sonra oradan alışveriş de yapmam zaten.
    Ya gerçekten anlayamıyorum,kat izi,poşette durduğu için olmuş dedim,adam biz yıllardır bu işi yapıyoruz,bu giyilince olur,poşette filan olmaz dedi.aklım almıyor kızlar ya akannehir
    Annem de benim ordan giyilmiş ürünü aldığımı düşünüyor,ama diyorum ya giyilmiş ürün bir şekilde belli olur sadece kırışıklık var diye giyilmiş denmez ki.
    Bunun mantıklı bir açıklaması var mı lütfen düşünüyorum aklım almıyor kafamçokkarıştı 1-2 dk üstümde durmasıyla,denemeyle yani böyle şey olur mu?
     
  2. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sakin bayan
  3. hande19

    hande19 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    50
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    hakikaten hayret bir durum çünkü ben kaçkez kıyafet değiştirdim ordan ama hiç sorun yapmadılar ...
     
  4. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sakin bayan
  5. MissA

    MissA Doğum Hikayecisi Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.954
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    hiç mantıklı diil müdürün işgüzarlığı
    vardır böyle kıl adamlar
     
  6. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sakin bayan
  7. sakin bayan

    sakin bayan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.084
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    Ben de daha önce böyle birşeyle karşılaşmadım,o yüzden şaşırdım.burda açılalı yaklaşık 5 sene oluyor,ara ara alışveriş yapıyordum,1-2 kez değişim de yaptık ama hiç sorun olmamıştı.
    Sonuçta raftaki ürünler de çok kırışıyor,günde kaç kişi deneyip yerine koyuyor yani.
    Bir de pantolonda özellikle,bariz belli olur giyilmiş olsa,onu çocuk bile anlar yani,giyilmiş bu der.öyle birşeyin anlaşılacağını bile bile neden değiştirmeye kalkayım ki?Aptal mıyım ben?Bunu aynen bu şekilde söyledim ama cevap vermedi bu konuya pis adam alsanaalsanasmile
     
  8. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sakin bayan
  9. kad_er

    kad_er ASYA'm hoşgeldin kızım... Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    4.904
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canım merkeze şikayet et,bak nasıl geri alıyorlar,
    Kanunen mağazalardan satılan ürünlerde eğer bir üretim hatası bulunmuyorsa (ayıplı mal değilse) değişim / iade zorunlu değildir. Buna rağmen LC Waikiki' lerde 30 güne kadar fiş veya fatura ibrazı ile kullanılmamış ürünlerde değişim / iade konusunda destek olmaktayız. Hatta ürün indirime girmemişse 60 güne kadar bu süre uzatılmaktadır. Ancak, belirtmiş olduğunuz ürünlerde üretim hatası bulunmaması ve geçmiş sezona ait olması sebebiyle değişim konusunda yardımcı olunamamaktadır.
     
  10. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sakin bayan
  11. sakin bayan

    sakin bayan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.084
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    Pantolonun etiketi de düşmüş sanırım orda elden ele dolaşınca koptu :bbo:
    Bu sefer hiç değiştirmezler.Değişim önemli değil artık ya uğraşmak istemiyorum. ben o pantolonu bir şekilde değerlendirirm ama böyle birşeyle karşılaşmam çok sinirlerimi bozdu.Resmen suçlu damgası vuruyorlar,sahtekarmışız gibi.Ben pantolonu aldıktan 5 gün sonra gitmiştim işte,adam ben sizin giyip giymediğinizi nerden bileyim,5 gün olmuş diyor.Bir de 30 gün değişim süresi koymuşlar güya kötükedihüso yani anlamıyorum bunu ya gerçekten ben bu tür büyük mağazalardan,marketlerden alışveriş yapmayı daha çok severim.alacağınız şeyi rahatça inceliyorsunuz,rahatça gezebiliyorsunuz reyonları.ama bu olayla birlikte küçük esnaflara daha çok sempati duymaya başladım yani en azından böyle problemler olmuyor,müşteri velinimetimizdir anlayışı var :KK1:
    Değiştirmesem de şikayet edeceğim yine de.böyle yanlarına kalmamalı bu.
    İlgilendiğiniz için teşekkürler bu arada kızlar opuyorumnanaktan
     
  12. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sakin bayan
  13. cigdem_k

    cigdem_k Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.279
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    yaşadığınız yerin kaymakamlığında "tüketici komisyon heyeti" (adını tam hatırlayamıyorum daha farklı olabilir) var bence başvurup dilekçenizi yazın...uğraştırmaz sizin yerinize uğraşırlar...bence yapın ki işgüzarlık yapamasınlar bir daha...

    ben böyle durumlarda boşvermemek gerektiğini düşünüyorum...kandırıldığınızı düşünüyorsanız gidip durumunuzu anlatın...
     
  14. 7 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sakin bayan
  15. _masal_

    _masal_ ... Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.962
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Dominom çok şaşırdım.

    LCW den hep alışveriş yaparım gider değiştiririm,herşeyi yaparım ama hiç bir sorunla karşılaşmadım kaç senedir.

    Mesela pantolonumun paçasını yaptırırm giyerim ama uzun gelir gider tekrar yaptırırım. Hiç de birşey demezler. Senin gittiğin şubeyle alakalı bir problem olsa gerek. Çünkü gayet müşteriseven bir mağaza zinciri LCW. Çok şaşırdım kuzum inşallah hallolur problemin
     
  16. 14 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sakin bayan
  17. YildizlarVeGece

    YildizlarVeGece Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    596
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    108
    Bir de başka bir şubesinde değiştirin.Eğer adamın işgüzarlığından şuphe duyuyoarsanız :KK66:
     
  18. 14 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sakin bayan
  19. HanimKelesimiGetir

    HanimKelesimiGetir TEK DİL TEK VATAN Pro Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    82.790
    Beğenildi:
    32.797
    Ödül Puanları:
    563

    Bende çok değiştirdim hiç bir sıkıntı yaşamadım olmassa bşka bir şubeden de değişim yapabilirsiniz