Lekelenmem var kızlar buda ne şimdi

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve DIPTISDIPTIS tarafından 27 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : DIPTISDIPTIS
  1. DIPTISDIPTIS

    DIPTISDIPTIS Rüzgar Ege ❤️ Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.469
    Beğenildi:
    3.532
    Ödül Puanları:
    163
    dün 8. günümde ve kan testim 0.9 çıktı senağlama bugün 9. günüm ve öğlen çok sancım vardı aynı adet olacak gibi. 2-3 damla kahve leke geldi ve kesildi. anlam veremiyorum yoksa bebeğim daha yenimi yerleşiyor yoksa kayıpmı ediyorum :uhm: senağlama
     
  2. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : DIPTISDIPTIS
  3. TOPRAK28

    TOPRAK28 Allahım sana emanetiz... Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.429
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Sevgili arkadaşım bence sen çok erken test yaptın ve umutsuzlığa düştün...Diğer arkadaşlar hep sana geç tutunmuş olabilir bebek dediler...Veanırım s 2-3 damla leke yerleşme lekesi....Testini birde istersen yarın tekrar et tekrardan...ınşallah hamilesindir...
     
  4. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : DIPTISDIPTIS
  5. el-muallim

    el-muallim kırk yaşımın çiçekleri.. Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    13.673
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    196
    canımmmmmmm testı tekrarlaaaaa..............inş tutulmadırrrrrrrrrr............inş bı tanemmmmmmmmm
     
  6. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : DIPTISDIPTIS
  7. DIPTISDIPTIS

    DIPTISDIPTIS Rüzgar Ege ❤️ Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.469
    Beğenildi:
    3.532
    Ödül Puanları:
    163
    hala sızıntı gibi geliyor kızlar sanırım artık gidiyorlar senağlama
     
  8. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : DIPTISDIPTIS
  9. sema3455

    sema3455 yoğun yorgun uykusuz... Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.950
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    dıptısım canımcım benim başta hem sancım çoktu hem de pembe akıntım vardı bayağı bi pembeydi taze kandı yani işte böle sürdü 16 haftalık olana kadar

    muhakkak ilaç kullanıyosundur progesteron adına hiç kalkma bol bol dinlennn ayakların havada olsun bi de benden nacizane bi tavsiye meryem suresini oku canımmmmmm allahım bana bu sureyi okuduğum ay verdi oğluşumuuu hem daha erken ya benim 14ncü 15nci gündü 187 çıkmıştı 2 günde 2 katına çıktığını düşünürsek senin için çok erken kuzum ben ve oğluşum senin için dua edicez arkadaşım umarım meleklerin tutunur sana
     
  10. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : DIPTISDIPTIS
  11. sema3455

    sema3455 yoğun yorgun uykusuz... Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.950
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    dıptısım ama moral çok önemli sen güçlü ol ki annelerini örnek alsınlar dimi ama he bu arada ben daha yerleşmeden öğrenmiştim bebişimi buna göre 16 17 nci günde yerleşti bebiş hı kahverengi kanama yeni kanama değil korkulcak bişe de değil benim kırmızıya yakın olduğu halde yine de tutundu meleğimmm nolurrrr üzme kendini kıyamam sana bennn
     
  12. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : DIPTISDIPTIS
  13. ikrar

    ikrar Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    bende de oldu gıtme fılan yok bence sakın ol
    :teselli:
     
  14. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : DIPTISDIPTIS
  15. DIPTISDIPTIS

    DIPTISDIPTIS Rüzgar Ege ❤️ Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.469
    Beğenildi:
    3.532
    Ödül Puanları:
    163
    canım ne düşüneceğimi şaşırdım artık senağlama şimdi o yoğunluk yok gibi sadece wc gidince peçeteyle sildiğimde çok az bişi gelio. ilk gelen 2-3 damla gibi değil. Allah'ım umarım kesilir umarım bebeğimin işaretidir :Saruboceq:
     
  16. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : DIPTISDIPTIS
  17. ikrar

    ikrar Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    benım doktorumda bol su içmemi soylemıstı aklında bulunsun :teselli:
     
  18. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : DIPTISDIPTIS
  19. EU3

    EU3 Guest

    :teselli::1hug:Canım arkadaşımm içini Ferah tut..güzelce yatıpp dinlennn allahın izniyle bebeğin sana tutunmaaa işaretii verdii bencee.Allaha emanett olllllll:Saruboceq: