lise 1 başladı aynı anda dersaneye

Konusu 'Lise' forumundadır ve julyan tarafından 16 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : julyan
  1. julyan

    julyan ne zaman büyüyeceksiniz Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    562
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    bayanlar oglum bu sene lise 1 e başladı aynı andada dersaneye şu ana kadar ben herşeyin yolunda oldugunu sanıyordum dün bana anne benim için boşuna para harcama ben adam olmam ne okulda ne dersanede anlatıyorlar bişi anlamamıyorum diye aglamaya başladı çok ugraşıyom ama 1 2 ders hariç hiç bişi anlamıyorum ugraşıyom olmuyor diye bayagı agladı bu beni çok üzdü yazılı olmuşlar 1 yazılıdan 2 digerinden 3 almış çoook üzüldüm halbuki oglum için ne hayalerim vardı ben ne yapyım şimdi nasıl bir yöntem uygulayımki oglum derslerden anlasın en sevdigi dersi biyoloci oda 5 ama digerlerden bişi anlamadıgını söylüyor lütfen akıl verin
     
  2. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : julyan
  3. miskokulum

    miskokulum canlarım...Kağan&Kerem Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18.093
    Beğenildi:
    389
    Ödül Puanları:
    238
    2-3 alan bir öğrenci 4'ü de alır,bence oğlunuza çalışmak zor gelmiştir,ilköğretimden sonra bazı öğrenciler lisede bocalıyor.Hem okulla,hem yeni arkadaşlarla,hem de daha ağırlaşmış olan derslerle başedemiyebiliyorlar,biraz zaman geçsin alışacaktır,yani inşallah alışır.Biyolojiden 5 alan biri nasıl dersleri yapamıyorum der,çoğu öğrencinin zorlandığı bir derstir çünkü.ınanıyorum ki başaracaktır,siz motive edin yeter.
     
  4. 17 Kasım 2009
    Konu Sahibi : julyan
  5. julyan

    julyan ne zaman büyüyeceksiniz Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    562
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    valla bende anlamadım benim hiç sevmedigim derslerdendi fakat sordum oglum bu biyoloci neden beş te digerleri kötü anlamıyon anne biyoloci ögretmenini çok seviyom çok güzel anlatıyor anlamamaya imkan yok dedi fakat diger derslerde formul çok aklımda kalmıyor acaba dikat eksikligimi var
     
  6. 17 Kasım 2009
    Konu Sahibi : julyan
  7. Esila_

    Esila_ Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dershane için çok erken onun yerine bir üniverste öğrencisi haftada bir iki defa gelse okul derslerinde yardımcı olmaya çalışsa seneye hatta lise 3 te dershaneye başlasa daha iyi olabilirdi mutlaka altında başka bi sebep vardır dershanede öğretmenlerini sevmiyordur yoruluyordur muhtemelen her sorusunu soramıyordur bile
    benim öğrencim lise 1,matematik te sıfır ve yeteri kadar çalışmıyor ama tek tek her eksiği ile ilgileniyorum ağır ilerliyoruz ama çocuk mutlu ve umutlu ben dershanede çalışsam o ögrencimin her sorusu ile ilgilenmem imkansız
     
  8. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : julyan
  9. inci_tanesi

    inci_tanesi Allah'a emanetsin kuzum Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    19.970
    Beğenildi:
    76
    Ödül Puanları:
    203
    bu çocuk 4 sene boyunca dersaneye mi gidecek akannehir
    bence bu kadar yüklenmeyin
    daha lise 1 öğrencisi bir çocuğu bu kadar yükün altına sokmayın
    lise 3 ve 4 te dersaneye giderek de kapatabilir açıklarını
     
  10. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : julyan
  11. julyan

    julyan ne zaman büyüyeceksiniz Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    562
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    ama orta okulda iyi bir egitim alamadı yani alt yapı eksikligi var eger dersaneye göndermesem kesinlikle hiçbir konuda kendini geliştiremez orta okul biraz vurdum duymazdı yani okudugu okul çok başarısızdı şimdi başladıgı lise düz lise diploma puanıda düşük yardım görmeden başedecegine inanmadıgım için yazdırdım dersaneye ama biyoloci ögretmeni ilgilendigi için o ders iyi gerisi gene başarısız suç bizdemi okuldamı anlıyamadım bugün 4 yazılısı varmış bakım bekliyorum eve geldiginde sonuçları görecem çok gerginim
     
  12. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : julyan
  13. miskokulum

    miskokulum canlarım...Kağan&Kerem Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18.093
    Beğenildi:
    389
    Ödül Puanları:
    238
    eğer altyapısı yoksa oğlunuzun ki yokmuş dershane iyi olur ama ben her zaman işin öğrencide bittiğine inanırım.O istemiyorsa siz ne yaparsanız yapın olmayacaktır.Yani öğretmenin ilgilenmesi bir yere kadar.Düz liselerin durumu çok vahim günümüzde,zaten başarılı öğrenciler tercihle başka okullara gidiyor.Umarım ona çalışma şevki verebilecek bir arkadaşı çıkar okulda.Dersaneyi göndermeniz yine de iyi olmuş,artık okumak çok zor.Niye meslek lisesi düşünmediniz?
     
  14. 18 Kasım 2009
    Konu Sahibi : julyan
  15. 34moni53

    34moni53 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    eger alt yapısı yoksa ve kolay konsantre olamayan bir cocuksa lise bir ve iki de özel ders aldırtmanızı tavsiye ederim eger türkce matematikci olacaksa türkce ve matematik derslerinden fen matematikci olacaksa da gene matematik ama aynı zamanda fizik ve kimyadan da. illa yüksek ücretli özel ögretmenler olmak zorunda da degil motive edici ve örnek olması acısından iyi bir üniversitede okuyan bir erkek ögrenci tutarsanız hem oglunuza bir abi gibi de olur.
     
  16. 19 Kasım 2009
    Konu Sahibi : julyan
  17. julyan

    julyan ne zaman büyüyeceksiniz Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    562
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    meslek lisesini düşünmedim çünkü meslek lisesini bitirenler üniversite sınavlarında pek puan tutamıyorlar daha dogrusu çevremdekiler öyle ya 2 yılık yada açık ögretim muhasebe gibi konularda fakat benim oglum ya asker yada polis olmak istiyor dedim ya orta okulda alt yapı eksikliginden dolayı sbs düşük geldi polis kolecine giremedi fakat lise boyunca dersaneye gitse inanıyorum ki üniversite sınavlarında yardımcı olacak siz bir ögretmen olarak ne diyorsunuz düşünceme
     
  18. 19 Kasım 2009
    Konu Sahibi : julyan
  19. julyan

    julyan ne zaman büyüyeceksiniz Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    562
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    inanırmısınız çok bakındım üniversite ögrencisine fakat 3 5 tane buldum onlarıda kendim test ettim size diyecegim kelin merhemi olsa başına sürer misali ticaret lisesi mezunu fakat lise 1 matematigi çözemiyor ve üniversite 2 ye gidiyo bence en iyisi uzmanından yardım sınavlara kadar 4 yıl gönderecem ama neden bazı dersleri anlamıyor bende bunu anlamıyorum derdimde bu işte