lkokul mezunu olup ak ilkretime giden arkadalar var m ?

Konusu 'Açıköğretim' forumundadır ve Bonus tarafından 13 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Bonus
  1. Bonus

    Bonus ¬Deniz gören evdeki teras ~~ Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    10.794
    Beğenildi:
    43.395
    Ödül Puanları:
    463
    Ben zamanında gidemedim okula kızlar.Hiç bir şey için geç değildir diye düşünüp bu sene kayıt yaptırdım ve başlamış oldum.
    Benim gibi başka arkadaşlarda var mı merak ediyorum. :sm_confused: :sm_confused:
    İnşallah doğru yere açmışımdır.
     
    Son düzenleme: 13 Ocak 2009
  2. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Bonus
  3. Denmur

    Denmur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.326
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    ben varım canım 6sınıf terktim şimdi dışardan veriyorum haftaya cumartesi ilk sınavım var hiç bişey için geç değildir evet canım sanada bol şans
     
  4. 17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Bonus
  5. Bonus

    Bonus ¬Deniz gören evdeki teras ~~ Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    10.794
    Beğenildi:
    43.395
    Ödül Puanları:
    463
    Tek ben varım sanıyodum :1rolleyes: sanada bol şans
     
  6. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Bonus
  7. Serce

    Serce mutlu bayramlar;D Pro Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    778
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bende açık ilk öğretim 7 öğrencisiyim ve malesef bende zamanında birtakım nedenlerden dolayı okuyamamıştım yedi yıl önce açık öğretime kayıt yaptırıp eğitimime devam ediyordum ama ozamanki erkek arkadaşım şu anda eşim olan canım kocişkom sağolsun aileminde yaptığı gibi bana yine destek değil köstek oldu ve ozamanlarda bıraktım okumayı:çok üzgünüm: ama azmimin elinden hiç bir şey kurtulamaz:jeyyar: ben tekrar devam ediyorum. ve allahın izni ile sonuna kadarda gidicem bende sizin gibi eğitimin yaşı olmadığını ve eğitimin şart olduğunu düşünenlerdenim:CüvCüv: önümüzdeki hafta pazar günüde benim sınavım var herşey iyi güzelde şu matematikte bayağı bi zorlanıyorum hepimize başarılar diliyoruma.s.
     
  8. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Bonus
  9. Denmur

    Denmur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.326
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    teşekkürederim canım :içelim:bende matematik ve inglizcede zorlanıyorum canımya allah kolaylık versin pazar günü bize
     
  10. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Bonus
  11. negate67

    negate67 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bide ben varım benide ingilizce zorluyo sınavda yaklastı:KK43:(
     
  12. 23 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Bonus
  13. Denmur

    Denmur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.326
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    caınım yardım alıyormusun kendinmi çalışıyosun bende okuyarak çalışıyorum başarıcaz :teselli:inşallah allah bize zihin açıklığı versin:1hug:
     
  14. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Bonus
  15. aeben

    aeben Her daim üye :)) Pro Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    34.459
    Beğenildi:
    28.822
    Ödül Puanları:
    463
    bende sizdenin fıstıklar hemde 34 yaşında .. sınav iyi geçti cumartesi girdim ben . ingilizce zorluycak galiba benide . diger derslerde bi puroblem yokda

    ve yanlışlar dogruyu götürmüyo kıslar sınavda .bide 8 soru dogru yapmak yeterliymiş galiba .....
     
    Son düzenleme: 25 Ocak 2009
  16. 26 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Bonus
  17. arxixm_balxixm

    arxixm_balxixm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    meraba arkadaşlar biz eşim için başvurmak istiyoruz.2009 yılı kayıtları başladı mı? nerden bilgi alabilirim.bileniniz varsa yardımcı olur mu???
     
  18. 26 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Bonus
  19. aeben

    aeben Her daim üye :)) Pro Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    34.459
    Beğenildi:
    28.822
    Ödül Puanları:
    463
    size en yakın halk egitim merkezlerimden ve net. den ..meb .. açık ögretimden bilgi alabilirsin canım .....:1hug: