loğusalık yatağı?

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve pisicik_26 tarafından 6 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    6 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  1. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    güzel anneler loğusalık yatağınızı nasıl hazırladınız? neler yaptınız doğumdan ne kadar önce yani 35.haftam bitiyor bilgi veririmisiniz?
     
  2. 6 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  3. Yesim83

    Yesim83 2 Melek Annesi Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.119
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    valla ben ozel bisey yapmadim. Salonda yatiyorum zaten suan bi battaniyem var sadece onu yeni almistim :) Kayinvalidem dantelli biseyler hazirlamis ama yatakodasinda kalmadigim icin kullanamadim. Zaten 1 haftada iyice topladim kendimi.
     
  4. 6 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  5. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    ben kendi yatağımda yatıcam beşik hemen başucumda zaten özel bişey yapmak istemiyorum ama kayınvalidem loğusalık yatağını hazırlarız falan diyo istemiyorum diyorum yok anlamıyo..salonda yatsam senin gibi bebeği nereye koyarım hem gelen giden of sıkılırım yaa..odamdayken en azından çok bunalınca çıkarır herkesi kafa dinlerim odamda dimi :)
     
  6. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  7. Nohcoy

    Nohcoy Canlarım Benim. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    106
    Lohusalık yatağı diye birşey mi var.... Ben niye bilmiyorum... Doğrusu doğum yaptığımda annem ve eşimden başka kimse olmadığı için salonda battaniye ile yattım....
     
  8. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  9. Yesim83

    Yesim83 2 Melek Annesi Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.119
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    Benimde gelen gidenim pek olmadi ben uzaktayim

    akrabalardan biraz. gelenlerde 1 aydan

    sonra geldi o sebepten rahattim. Salonda yatmanin su avantaji var gece cadi uyumuyor

    meme istyor bende onu memeyi verip laptopun basina geciyorum, (calisma odasini

    kayinvalidemler kullaniyor suan) tv filan aciyorum. Gece kobra takibi falan var onlara

    bakiyorum.:) gece alem yapiyoz kizimla anlayacagin :) zorunlu alem. Boylelikle uykum

    dagiliyor, sinirlenmiyorum. kizimda keyfi gelip uyumaya karar verince yatiyoz iste. 4-5

    saat yatarsam coook sansliyim
    .
     
  10. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  11. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148

    şansın varmış bana göre.. bana gelen giden ve bi bu kadarda karışan çok olucak yanlız olup kafamı dinlemeyi isterdim ama tam tersi çok gerileceğimi biliyorum özelliklerde eşimin ailesi tarafından :KK43:
    bebişin demek gececi kolay gelsin valla..
     
  12. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  13. melis08

    melis08 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.228
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    ben sezeryan oldum 2 gece hastanede kaldım. Eve geldikten sonra yatak yaparız demiştik annemle. Ama hiç gerek duymadım çünkü gündüz hiç yatmadım.
     
  14. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  15. esteda

    esteda Batuhan & Bertuğ canlarım Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.520
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    bende özel bişey yapmadım kendi odamda yattım sadece yatağıma dantelli çarşaf serdiler o kadar.
     
  16. 7 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  17. nurce

    nurce Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    678
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    sezeryanla doğum yaptım.bebişimin beşiyiğin yatak odasına koydum ,hemen yanımdaydı.yatağımı da öyle allayıp pullamadım. bir uyku seti tamam.gelen ziyaretçiler salona geçiyorlardı.20-30 gün kadar gelen giden oldu.beşiğim yatak odasında olduğu için ziyaretçiler çok fazla kalmıyorlardı oda da salona geçiyorlardı. bende oğlumu rahatça emzirebiliyordum, dinlenmek istediğimde uzanabiliyorum.o açıdan bece avantajlıydım
     
  18. 8 Şubat 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  19. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    annem saolsun cok hos nefresim takimi dikmisdi elleriyle ama lohusalik yatagi nasip olmadi banada dogum sonrasi zorlu gecdi benim icin 10 gün hastanede kaldim cikdim 2gün sonra gene acillik oldum sonrada evim iki katli oldugundan saolsun annem kaldi 3hafta yanimda ve bebegimle gece ikisi bir arada kaldilar aglayip emzirilcegi zaman yanima getirdi gazini bile kendi cikardi saolsun