lohusalıkta kanama

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve esther tarafından 1 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  1. esther

    esther cillop olacaaaaaaaammmmmmmmmm Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.810
    Beğenildi:
    4
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    arkadaşlar ben doğum yapalı (sezzeryan) yaklaşık 36 gun oldu ama kanamam hala devam edıyo. şakır şakır değil ama yine de biraz oluyo. normal mi? normalde ne kadar surer? bu surenın uzun olması olumlu veya olumsuz bısey mı?
     
  2. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  3. kiyymet

    kiyymet Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mrb cnm
    kanamanın devam ediyo olması normal
    benimde 37. gün de bitti bir iki gün gelmedi sonra yine adet oldum 3 yada 4 gün de oyle kanama oldu sonra tamamen kesildi seninde bir iki gün içinde kesilir merak etme cnm.
     
  4. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  5. pisicik_26

    pisicik_26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.507
    Beğenildi:
    5
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    bende 37.günümdeyim ve bugün bitti çok şükür ne zaman adet olurum bilmiyorum tabi şu rahatlığın tadını çıkarmaya çalışıyorum...
    kimi 6 ay sonra kimi 1 ay sonra adet olursun diyor ama..
     
  6. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  7. esther

    esther cillop olacaaaaaaaammmmmmmmmm Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.810
    Beğenildi:
    4
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    tanıdığım herkes 10 gun suruyo kanama deyınce bende mı anormallık var demıstım. sagolun arkadaslar
     
  8. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  9. Pembemsi

    Pembemsi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    182
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim iki doğumumda da tam 40 gün sürdü. 40 çıkma tabiri bana cuk oturdu yani.
     
  10. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  11. Pembemsi

    Pembemsi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    182
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu arada doğum yapalı 3 ay oldu hala adet görmedim, oğlumda 4 ay görmrmiştim bekliyoruz bakalım. menapozlular gibi sıcaktan, ateş basmasından ve stresten çatlamazsam...
     
  12. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  13. pisicik_26

    pisicik_26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.507
    Beğenildi:
    5
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    adet olamadığın zaman öyle menepoz gibi belirtilermi oluyo bende 4 5 ay olmasam da rahat etsem diyordum