loreal preferance 7.43 kullanan varrrrrmıııııı

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve 1kalan tarafından 26 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    26 Nisan 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  1. 1kalan

    1kalan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bu boya türkiyede yok mu yaaa bilen yada gören varsa söylesin lütfen merak ediyorum bu rengi kullananlar varsa yardımcı olsunnnnn banaaaaaa
     
  2. 27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  3. strawberrylips

    strawberrylips oğlum ve minik meleğim❤ Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.297
    Beğenildi:
    346
    Ödül Puanları:
    153
    canım lorealin yok ama kolestonun var 7.43 ü lav ateşi güzel bi renk
     
  4. 27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  5. 1kalan

    1kalan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    loreal preferance da varmış ama yaaa ben yalnışmı biliyorum yoksa kumral bakır dore diye peki kolestonun ki kırmızı mı oluyo lav ateşi çok iddialı geldi bana
     
  6. 27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  7. turkuaz7

    turkuaz7 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    217
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    bildiğim kadarıyla loreal majirelin 7.43ü var. ben 7.44üne boyadım en son ama altında açık turuncuya benzer bi renk vardı onun bikaç ton koyusu çıktı tutturamadım bi türlü istediğim rengi. bi bak istersen dediğim renge,evde boyamayı düşünüyorsan kuaför malzemeleri satan yerlerde bulabilirsin bu boyayı
     
  8. 27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  9. strawberrylips

    strawberrylips oğlum ve minik meleğim❤ Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.297
    Beğenildi:
    346
    Ödül Puanları:
    153
    canım zaten 7.43 ün anlamı bildiğin gibi kumral bakır dore bu lav ateşi dediğim renkte çok iddialı bi renk değil turunculuk fazla değil kesinlikle ama biraz koyu tutuyor tabi zemin renginede bağlı
     
  10. 27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  11. 1kalan

    1kalan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    zeminde loreal 6.45 akaju kahve var biraz daha açmak istiyorum rengi koleston 7.43 yapsam olurmu ki ilginize tşkr ederim bu arada
     
  12. 27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  13. turkuaz7

    turkuaz7 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    217
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ben yanıltmak istemiyorum boyarsan ne çıkacağı konusunda çünkü kendim de tutturamıyorum:KK43: ama dediğim gibi aradığın boyadan türkiyede olduğunu biliyorum.
     
  14. 27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : 1kalan
  15. 1kalan

    1kalan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sonuçta 7.43 yapmaya karar verdim hangi marka olursa artık onu bilemiyorum şimdilik .akaju kahvenin üstüne 8'li numaralar pek işe yaramaz herhalde yarasaydı direk loreal 8.34 yapardım düşünmeden