loreal pure zone kullananlar?

Konusu 'Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri' forumundadır ve nem tarafından 8 Mart 2010 başlatılmıştır.

    8 Mart 2010
    Konu Sahibi : nem
  1. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba hanımlar..loreal pure zone aldım gecenlerde siyah nokta temizleyici ve sıkılaştırıcı diye..tamda böle bşy arıyodummm genelde set halinde olurlarr bende üşengeç biri oldugumdan ugraşamıyorum set olanlarla..neyse bide diardermine temizleme suyu aldım ondan memnunum şimdilik ama bu lorealden nete baktıgımda hiç olumlu şey yazılmamış..kullanıpta memnun olan varmı acaba..sürünce 1 dk yanıyo yüzüm sonra geçiooo acaba işe yarıyo diyemi öyle oldu..içindekiler bölümünde asit oldugunu yazmış ondan yanıyor heralde...inş işe yarar :)
     
  2. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : nem
  3. bucakmagduru

    bucakmagduru XXL KIYAFET GİYMİCEM Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.874
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım doğru bir tercih yapmışsın 4 senedir loreal purzone kullanıyorum ben set olarak değil bu siyah nolktaları gideren jeli kullanıyorum çok güsel işe yarıyo kullandıkdan sonra resmen cildimin nefes aldığını hissediyorum
     
  4. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : nem
  5. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ayyyyyy cnm ya ciddenn sevindimmmm bide çok pahalı bi üründe deil ya nettende olumsuz yorumları okuyunca üzüldümm..neyse 4 senedr kullanıyomuşsun sevindim cidden ..acaba gözeneklerin sıkılaştımı :)ben burun ve etrafından rahatsız oluyorum biras delik delik duruyo gözenekli...onları geçirirmi acaba:)
     
  6. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : nem
  7. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya kıslarr ben 2.5 haftadır kullanıyorum..burnuma ve burun yan kısımların aoralarda sadece gözenekler var..sürerken çok yakıyooo..3 gündürde sürdügüm yerler soyuluyoo...acaba işe yaradıgı içinmi soyuluyo yoksa maffettigi içinmi:)kullananlarda böle oldumu merak ediyorum:)
     
  8. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : nem
  9. shulem

    shulem Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence işe yaradıgı için soyuluordur.çünkü ölü hücreleri temizleme özelliğide warms bu ürünün.

    bnde kullanmak istiyorum tavsiye edermisiniz ??
     
  10. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : nem
  11. melezyabu

    melezyabu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence çok güzel bi ürüünnn ve kesinikle tavsiye ederim ma.s ilk kullandığım sıralarda yüzümü yakıyordu ama devam ettikçe yanma hissi azaldı.ve cildimm gerçekten temizleniyodu. çok güzel ve ucuzda yani a.s
     
  12. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : nem
  13. iceprincess

    iceprincess Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben 3 yıldır kullanıyorum ve çok memnun kaldım ayrıca benimde yüzümde yanma oluyor ama o gözeneklere indiği için miş içinde salisilik asit var bu yüzden bir doktor arkadaşımdan duymuştum salisilik asitin süper bir sıkılaştırıcı olduğunu
     
  14. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : nem
  15. s_s_e_l_i_n

    s_s_e_l_i_n Yeni Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2009
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya bende yüzüm yandı diye bırakmıştım bidahamı alsam acaba çok hassas bir cildimde var
     
  16. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : nem
  17. rrrsss

    rrrsss Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar merhaba, ben bu seriyi farklı zmanlarda kullandım ve çok iyi sonuçlar aldım, cildimde aydınlanma, akne azalımı, yağlı görünümün giderilmesi vs. ama her defasında yaklaşık 7-8 aylık kullanım sonucu sanırım cilt alıştıgı için etkisi azalıyor.

    benm ek olarak bir sorum olacak, ben tonikten sonra yüzümü yıkamadan nemlendiriciyi sürüyorum ama az önce int.te bi kaç yerde tonikten sonra yüzün yıkanması gerektiğini okudum, sizler nasl yapıyosunuz, doğru kullanım hangisidir acaba?
     
  18. 1 Mart 2011
    Konu Sahibi : nem
  19. TinkerB

    TinkerB Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2011
    Mesajlar:
    364
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben de yıkanmıycak diye biliyorum hatta öyle uyguluyorum Loreal Pure Zone'larımı, iki şekilde de uygulanabileceğini okumuştum.