Ltfen yardm...

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve YasamoX tarafından 9 Mart 2009 başlatılmıştır.

    9 Mart 2009
    Konu Sahibi : YasamoX
  1. YasamoX

    YasamoX Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar ben haziran 2008de burun estetiği -rhinoplasty - oldum (bu konuda her sorunuzu yanıtlarım :kahve:)
    ancak son 4 aydır burnumun uç kısmına yakın yerde şişlik oluştu doktorum kıkırdak büyümesi dedi ve şimdi düzeltme ameliyatı yapmak istiyor. bunu olan var mı ? zor mu ?
    Lokal mi olmalıyım ?:sm_confused::sm_confused:
    Lütfen yardımmmm :Saruboceq::Saruboceq:
     
  2. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : YasamoX
  3. zuzuincecanan

    zuzuincecanan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım geçmiş olsun ameliyatını kime olmuştun?
     
  4. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : YasamoX
  5. YasamoX

    YasamoX Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Hacettepe canım Tunç Şafak...hihoyyyt
     
  6. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : YasamoX
  7. EU3

    EU3 Guest

    yaa doktor hatası fln mı yoksa dogal olarak bünyenin yaptıgı bir sey mi bu? ilk defa duydum daa...
     
  8. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : YasamoX
  9. YasamoX

    YasamoX Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bünyem çok kuvvetli olduğundan olmuş canım başka doktorada sordum.... bi yandan çok ii bişey bu sağlıklı hihoyyyt bi yandan da fazladan iş yapmış bünye delikafadulden
     
  10. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : YasamoX
  11. EU3

    EU3 Guest

    eğer bünyen iyi oldugu icinse sorun yok gibi :) ama ikinci is cıkmıs gercektende, kötü mü gözüküyor peki? yani bu sekilde idare edilemez miymis, hani aynı sıkıntıyı cekmemek babında. burnunun sekli nasıl peki?
     
  12. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : YasamoX
  13. YasamoX

    YasamoX Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Valla şekerim burnum çok guzeldi herkes bayılıodu doktorumun adını alıodu... bu cıkınca burun ucu assaı indi... doktorumda daha buyuyebilir gel ben onu alıveriim diince :KK70::uhm:
    ama korku bastı şimdi de :KK70: :çok üzgünüm:
     
  14. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : YasamoX
  15. maniac

    maniac Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    554
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aldir ozaman bence.
    genelde sonradan kikirdak yada odem buyumeleri aliniyormus doktorum demisti banada.. bence sorun kalmamali alindiktan sonra
     
  16. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : YasamoX
  17. YasamoX

    YasamoX Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ışte bunu aldıran biri yok mu forum da ? koykuyoyuuuum
     
  18. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : YasamoX
  19. maniac

    maniac Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    554
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    korkma kiz :KK70: ilk ameliyati oldun en buyugunu , yani burnun degisti.. simdi sadece icindeki alinacak bence bunda birsey yok.. yani :)