Lush Çılgınlığı! :)

Konusu 'Saç Bakımında Kullanılan Ürünler' forumundadır ve Allegra tarafından 2 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Allegra
  1. Allegra

    Allegra Rüya'm gerçek oldu :) Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Ben de Lush'a abone oldum resmen, Lush'ın yaseminli katı şampuanını aldım hem saçlarımı yumuşacık yapıyor hem de muhteşem kokuyor hergün banyo yapmak istiyorm yaa kaydirigubbakcemile3 Saç bakım maskesi de çok harika, hem doğal (cidden doğal birkaç hafta içinde kullanmak gerekiyor ve buzdolabında saklanıyor) hem de rahatlatıcı, kafa derimin nefes aldığını hissediyorum. Saçlarım da acaip parlaklık kazandı. Çoook memnunum ben duyurulur hihoyyyt yerimseniben
     
  2. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Allegra
  3. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    urunlerin tam ismini ve fiyatlarini yazar misin
    tabi sac tipini de.
     
  4. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Allegra
  5. ayşül

    ayşül Guest

    hakkaten bi çılgınlık varda bızım haberımızmı yok bılgı lutfen:KK70:
     
  6. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Allegra
  7. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    ilk defa duyuyorrriiim akannehir
     
  8. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Allegra
  9. Neyl

    Neyl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben bunu ilk kez duyuyorum
    kaç tl bu ürün heryerde bulunur mu
     
  10. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Allegra
  11. Allegra

    Allegra Rüya'm gerçek oldu :) Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Şampuanın adı Godiva: Lush - Godiva (55gr) Katı şampuan sabun gibi görünüyor, saç tipi ile ilgili bir açıklama yapmadı satıcı kız aslında bana sordu yağlı mı kuru mu saçınız diye ben normal dedim saçlarım yumuşak ve parlak olsun istiyorum dedim bunu verdi. Sadece kokusu için bile alırdım ama süper bişiy. Yaklaşık 80 kullanımlık - Fiyatı 20 TL

    Saç maskesi de Hair Doctor: YENı TAZE SAÇ BAKIM KREMıMıZ Bu da dediğim gibi tamamen doğal buzdolabında saklayıp birkaç haft içinde tüketmen lazım. 2-4 kullanımlık benim saçlar biraz gür o yüzden 2 kullanım anca olucak. Fiyatı da 22 TL bu biraz pahalı geldi ama güzel bi ürün.
     
  12. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Allegra
  13. Allegra

    Allegra Rüya'm gerçek oldu :) Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Yok değil canım maalesef, kendi mağazalarında satılıyo sadece, İzmir İstanbul Ankara yani. İnternet sitesinde var adresler ve ürün detayları. Haa internetten de sipariş edilebiliyo tabi Lush Türkiye'ye Hoşgeldiniz!
     
  14. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Allegra
  15. Allegra

    Allegra Rüya'm gerçek oldu :) Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    internetten sipariş ediliyo dedim ama maske internetten alınmıyomuş kızlar buzdolabında saklanıyo ya kargoya veremiyorlarmış onu okudum şimdi yazayım dedim burdan internetten şampuan falan alınabilir
     
  16. 15 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Allegra
  17. burningaura

    burningaura herşey çok güzel olacak!! Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.691
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    valla süper;bikaç gün önce kargom geldi;numune talep etmiştim;gönderdiler.maskesini kullandım az önce ilk kullanımda siyah noktalarımı dışarı çıkarttı;şampuan göndrmişler yağlı saçlar için;azcık kime yeticek derken az bişeyin bile nasıl köpürdügüne şahit oldum ve saç diplerim parladı..yağlı saçlar için çok şampuan denedim ben;genelde taranmaz hale getiriyor saçı..ama saçım yumuşacık oldu..
    kullandıgım diğer ürün duş jeliydi;deniz tuzu var içinde o da çok rahatlatıcı..ve son olarak yağ oranı çok az olan nemlendirici;onuda sürüyorum hemen yiyor cildin..
    herkese tavsiye ediyorum..
    konu sahibi iyi ki açmışsın konuyua.s.
     
  18. 15 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Allegra
  19. Allegra

    Allegra Rüya'm gerçek oldu :) Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    İyi ki açmışım di mi beni de acaip sardı zaten gidip gidip bişeyler alıyorum kaydirigubbakcemile3
    Sen hangi duş jelini aldın? duş jeli alıcam ama karar veremedim ben adı sanı var mı?
    Nemlendiricileri çok güzel evet ben katı nemlendirici aldım banyodan çıkınca bi sürüyorum yumuşacık ve yağsız süper!
    Zaten banyolarım artık seremoni şeklinde oldu bi giriyorum çıkamıyorum bi türlü zemuszemus