Lütfen Acil Yardımınıza Önerilerinize İhtiyacım Var!!!

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve tatishka tarafından 22 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tatishka
  1. tatishka

    tatishka Guest

    Merhabalar ben 20 yaşındayım ara sıra adetim çok sancılı oluyor doktorum bu konuda ağrı olduğu zamanlar doğum kontrol hapı kullan hemen bitiminde demişti bende bu ay ağrılı olduğu için hemen bitiminde başladım 3 gün kullandım sonra unuttum kullanmayı öyle kaldı bu sabah kalktım yanılmıyorsam kullanmayalı 3-4 gün kadar oldu kanamam başlamış daha biteli bi hafta kadar oluo ne yapmalıyım kendi haline mi bırakmalıyım yoksa kaldığım yerden kanamam varken ilaç mı içmeliyim doktoruma ulaşamıyorum izindeymiş lütfen tecrübesi olanlar benimle paylaşsın yardımınız acil ihtiyacım var...senağlama
     
  2. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tatishka
  3. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.666
    Beğenildi:
    32.687
    Ödül Puanları:
    463
    bence devam et kullanmaya, sonuçta sadece sağlık için kullanıyosun, korunma amaçlı değil
     
  4. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tatishka
  5. nesrin111

    nesrin111 hayat boş boş boş Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.886
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    ara sıra ağrılı oluyorsa hap kullanmana gerek yok bence..sonuçta hepimiz bu ağrıyı yaşıyoruz ve dişimizi sıkıyoruz..hormon dengeni bozarsın bir kullanıpğ bir kullanmayarak..üstelik hapa adetinin 1. günü başlaman lazım..sana nasıl adet bitiminde diyor anlayamadım..doğum kontrol hapı senin kafana göre birkaç gün sonra kullanmayıp sonra yine kullanıp devam edebileceğin bir ilaç değil
     
  6. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tatishka
  7. distancee

    distancee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    352
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım o hapa başladıktan sonra adetlisin değilsin hiç farketmez içiceksin 21 gün sonra 1 hafta ara vericeksin bu periyod sürekli devam edicek yoksa bir yararını göremezsin
     
  8. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tatishka
  9. miskokulum

    miskokulum canlarım...Kağan&Kerem Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18.093
    Beğenildi:
    389
    Ödül Puanları:
    238
    sadece ağrı için bu hapları kullanma bence,yararından çok zararı var.
     
  10. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tatishka
  11. siyahtay

    siyahtay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba tatishka bence kullanma ilacını olmaz çünkü 3-4 gün içmediğini söylüyorsun şayet çok ağrın varsa buscopan al şimdilik bir dahaki ayda adet bitiminden itibaren ilacına başlarsın sevgilerimle geçmiş olsun bu arada kendini sıcak tut üşütmekten oluyor ağrılar yada yumurtalıklarda kistten dolayıda oluyor
     
  12. 23 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tatishka
  13. cicekbocek

    cicekbocek Mantık yoksa akıl boştur Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.732
    Beğenildi:
    838
    Ödül Puanları:
    238
    canımm 3-4 gün unutmasan iyimiş, çünkü düzenli olan adetini düzensiz hale getirmiş. sadece ağrı için d.kontrol hapı kullanma bencede. ayağını üşütmemeye dikkat et.
     
  14. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tatishka
  15. tatishka

    tatishka Guest

    Çok teşekkürler arkadaşlar önerileriniz için,şu an kullanmıyorum kendi haline bıraktım bu ay unutmam yüzünden 1 hafta arayla 2.kanamam ama olsun bir bitsin de...Doktoruma ulaşana kadar bir daha kullanmaya başlamayacağım.Umarım bir aksilik çıkmaz:KK43: