Lütfen Ankara da sadece bayanlara özel havuz var mı?

Konusu 'Soru-Cevap Bölümü' forumundadır ve Nilmisra tarafından 18 Haziran 2009 başlatılmıştır.

Konu Takipcileri:
Bu konu 3 kullanıcı tarafından takip ediliyor.
    18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Nilmisra
  1. Nilmisra

    Nilmisra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenildi:
    14
    Beğendikleri:
    21
    Ödül Puanları:
    38
    --------------------------------------------------------------------------------

    arkadaşlar netten o kadar araştırmama rağmen Altınpark dışında bayanlar için açılmış yüzme havuzu bulamadım .. Eşim diğer havuzlara ve denize girmeme izin vermiyor. Bu gidişle yüzmeyi unutucam . Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi
     
  2. 1 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : Nilmisra
  3. hayatkafe

    hayatkafe Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2011
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bende arıyorum.. :KK43:
     
  4. 12 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : Nilmisra
  5. ankaradeniz

    ankaradeniz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2010
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sanırım kimse bilmiyor bende ankarad h.sonu gidebileceğim bayanlara özel havuz arıyorum,nette de araştırdım bulamadım, bilen varsa yardımcı olursanız sevinirizz...:KK62:
     
  6. 12 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : Nilmisra
  7. hiras

    hiras beklemede: 09.06.2013 :) Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenildi:
    3
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim 4 yıldır gittiğim bi yer var arkadaşlar çok da memnunum.. belediyenin şafaktepe hanımlar lokali.. dikimevi metrosunun yukarısında kalıyor ve kızılaydan otobüsle 220-221 numaraları önünden geçiyor. yıllık üyelik ücreti 100 civarı ve çok uygun bence. ayrıca bu parayı verdikten sonra fitness, cardio, plates gibi sporlardan faydalanabiliyorsunuz, hocalar da size eşlik ediyor.. yalnız havuza her giriş 9 tl ücreti var.. temizliğine değer ama emin olun..

    ve en güzel yanı da erkek sineğin bile olmaması :)

    çocuklu kadınlar için de ufak bi oyun odası var.. siz havuzdayken çocuğunuzla ilgileniyorlar :)
     
  8. 15 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : Nilmisra
  9. ashley06

    ashley06 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    peki bu yüzme havuzuna günlük gidebiliyormuyuz..
     
  10. 15 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : Nilmisra
  11. hiras

    hiras beklemede: 09.06.2013 :) Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenildi:
    3
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    malesef gidilmiyor.. üye olmak lazım... zaten üye olduktan sonra da hastaneden bi sürü sağlık saporu istiyorlar herkes giremiyor yani
     
  12. 16 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : Nilmisra
  13. ashley06

    ashley06 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Peki bildiğiniz başka bi havuz varmı..? günlük gidip yüzebileceğim ve bayanlara özel..
     
  14. 16 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : Nilmisra
  15. hiras

    hiras beklemede: 09.06.2013 :) Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenildi:
    3
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    batıkentte hacı sabancı yüzme havuzu var özel.. oraya gidilebiliyor ama haftanın sadece tek günü kadınlar günüydü,, epey önce gitmiştim pazartesileri kadınlara özeldi ama diğer günler karışık havuz.
     
  16. 17 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : Nilmisra
  17. ashley06

    ashley06 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkür ederim..
     
  18. 18 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : Nilmisra
  19. sym87

    sym87 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    41
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ..::ETİMESGUT YARI OLİMPİK KAPALI YÜZME HAVUZU ::..
    bnde araştırıodum burayı buldum