Lütfen Bakın Diyet sonrası bunu yaşadınız mı??

Konusu 'Diyet Yöntemleri ve Deneyimlerimiz' forumundadır ve ela tarafından 24 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ela
  1. ela

    ela Guest

    arkadaşlar yaklaşık 2 yıl önce diyet yaptım 5-6 ay kadar ama sıkı diyet spor derken 13-14 kilo verdim ondan sonra hayatım düzene girmedi saçlarım inanılmaz şekilde döküldü benim gibi bu sorunu yaşayanlar var mı inanın çok merak ediyorum ,saçlarımda azalma var sizinde böyle sorununuz olduysa tekrar eski saçlarınıza kavuştunuz mu?
    çok ihtiyacım var duymaya.
     
  2. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ela
  3. Elis

    Elis Guest

    bende zamaninda diyetle,yaklasik bir senede 21 kilo verdim,
    ama boyle sorunlarla karsilasmadim,cok sukur,
    fakat anladigim kadari ile sen cok sagliksiz bi sekilde kilo vermisin ve simdide faturasini oduyosun,,,dogrumu anlamisimyerimseniben
     
  4. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ela
  5. gxuxzelresim

    gxuxzelresim mutluyum çünkü anneyim:) Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.579
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    benim bi tanıdığımda evleneceği zaman çok hızlı ve sağlıksız kilo verdiği için saçları dökülmüştü hemde çok fazla.ama ondan sonra hamile kaldı filan derken şimdi 2.çocuğunu doğurdu ve saçları gayet güzel görünüyor. tabi herkesin bünyesi farklıdır ama hızlı ve sağlıksız kilo vermek çok tehlikeli...
     
  6. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ela
  7. ela

    ela Guest

    valla arkadaşlar sağlıksız bir diyetti doğru beşi bir yerde çayları içtim sabah öğle akşam 3 ay boyunca acaba ciğerlerime mi dokundu bilmiyorum 3 dermatoloğa gittim çözüm bulamıyorlar kanım düşük ve çıkmıyor sadece benim yaşadığım durumu yaşayıp tekrar eski saçlarına kavuşanlardan bir umut bir söz istiyorummm
     
  8. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ela
  9. gxuxzelresim

    gxuxzelresim mutluyum çünkü anneyim:) Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.579
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    senin bundan sonra yapman gereken çok sağlıklı beslenmek.kalsiyum protein açısından özellikle çok dikkat et.bizim tanıdığın saçları eski haline döndü.tabi o zayıf halinden 20 kilo fazla şu anda.sende ne etkili olur bilemiyorum.inşallah seninde saçların bi an önce eski sağlığına kavuşur.
     
  10. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ela
  11. elvaven

    elvaven Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenildi:
    206
    Ödül Puanları:
    113
    ben de yaşadım tatlım.. ilk üç ay 20 kiloya yakın verdim.. sağlıksız beslenmiyodum diyette ama herşeyden çok az yiyodum.. bünye kaldıramıyo gibime gelmişti ve diyeti kesip normal beslenmeye başladım.. dökülmesin diye saçlarımı taramıyodum bile.. sonra hem kilomu sabitledim vücut alıştı hem de deli gibi dökülme durdu..yavaş yavaş veriyorum artık kilomu.. 2 aydır aynı kilodayım benim diyetim baya yavaşladı =D bi 10 kilo daha var vermem gereken
     
  12. 25 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ela
  13. ela

    ela Guest

    sağlık gibisi yok gerçekten çok kilolu değilim boyum 1.75 kilom da 80di ama 66.küsürlere düştüm derken iyi beslencem saçlarım için derken kan ilaçları iğneleri çinkolar 74 olmuşum bu kilomda hep kalsam şu an çok iyiyim ama saçlarımı geri kazanmak istiyorum allah daha beter sıkıntı vermesin ama psikolojimi çok etkiledi 2 yıldır dökülmesi.dün saçlarımı küt kestirdim çok hoşuma gitti toparlandı sanki saçlarım belimdeydi zaten iyi oldu
     
  14. 29 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ela
  15. ela

    ela Guest

    başka kimse yok mu merak ettiğm sadece şu diyetten sonra dökülen saçlarına kavuşan var mıı:sinifsinif:
     
  16. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ela
  17. paresssss

    paresssss güvensizim ama umutluyum Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kaç ay geçti üzerinden canım zaten 4 aydan önce bekleme sarmısak yağı sür saç dibine sonra saf zeytin yağı sürbir sürü kür var dökülmesi durduysa bunları uygulayabilirsin durmadıysa ofena
     
  18. 14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ela
  19. ela

    ela Guest

    1.5 yıl geçti canım ona üzülüyorum yaa
    ama ilk gün ki gibi olsa tutam tutam kel kalırdım belki azaldı dökülmesi ama yine dökülüyor ve seyrekleşti diplerim allaha şükür seyrek değil ama 2 gün saçımı yıkamayım sönüyor az kalıyor eskisi gibi hiç değil.
    seyrek kalıp saçı gürleşen insan hiç yok mu ya bunu düşünmeden yapamıyorum.