Lütfen biraz daha dikkat...

Konusu 'Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri' forumundadır ve sophia92 tarafından 19 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : sophia92
  1. sophia92

    sophia92 Martı Aşığı Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    478
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kızlae östrojenin faydasını görmeye çalışıyoruz fkat azar azar alalım zaralı çıkmayalım yasakkelime bakın östorojen fazlalığı nelere yol açıyor


    Östrojen fazlalığı ne gibi sonuçlar doğurur?
    Östrojen fazlalığı en sık yumurtalık faaliyetlerinin bozulması sonucu gelişir. Polikistik over hastalığı dediğimiz sendromda düzenli aylık yumurtlama yoktur ve kısırlık vardır. Overler östrojeni fazla salgılarsa armut tipi şişmanlık başlar, yani kalçalarda yağ birikir, sellülitlerde patlama olur.Östrojen fazlalığı durumunda kalça ve bacakları kalın orantısız bir vücut açığa çıkar. Fazla östrojenin en kötü sonucu kanser hücrelerini uyarmasıdır. Östrojen hap olarak alınsa da vücut kendi kendine aşırı salgılama yapsa da fazlası kanseri tetikleyebilir. Östrojen düzeyinin kanda yüksek olması rahim ve meme kanseri için direk bir risk faktörüdür. Östrojen fazlalığı yağ dokusunun miktarını arttırır. Artan yağ dokusunda daha fazla testosteron östrojene çevrilir, bu da yağ dokusu miktarını daha da artırır. Sonuçta bir kısır döngü oluşur. Daha fazla östrojen daha fazla yağ; bu da yine daha fazla östrojen demektir. Sonuçta hücreler uyarılır ve vücutta kadınlık organlarında kanser gelişimi başlayabilir. Östrojen fazlalığı vücudun su ve tuz tutmasına neden olur. Yüz yuvarlaklaşır, el ve ayaklarda şişlik ve ödem gelişir. Östrojen fazlalığı bacak damarlarının tıkanmasına, akciğere pıhtı kaçmasına, safra kesesinde taş oluşmasına ve tansiyonda artışa sebep olabilir.

    :a015:
     
  2. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : sophia92
  3. fenomen

    fenomen HEY MAŞALLAAAHHHH!!!!!!!! Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2009
    Mesajlar:
    785
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    allah muhafaza tatlımm yaaaa....