lütfen cevaplayın

Konusu 'Hukuk Köşesi' forumundadır ve CHOSEN tarafından 9 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    9 Şubat 2008
    Konu Sahibi : CHOSEN
  1. CHOSEN

    CHOSEN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    slm arkadaslar.aranızda mutlaka avukat olan birileri vardır.bu sorumu cevaplarsanız çok sevinirim.görümcem bana sürekli dille satasıyor.beni tahrik etmeye calısıyor.ve ben artık onun yüzünü bile görmek istemiyorum.rahatsız oluyorum.kaynanamla oturdugum için onunla aynı ortamlarda bulunmak zorunda kalıyorum.şimdi size sorum su : eger beni daha fazla tahrik ederse ona dava acıp yanıma yaklaştırmama kararı çıkarabilirmiyim.
    dayak atan kocalar için böyle bişey var biliyorum.100 m yakınına kadar giremiyo.acaba bunu görümcem içinde yapabilirmiyim.cevaplarsanız çok sevinirim...
     
  2. 11 Şubat 2008
    Konu Sahibi : CHOSEN
  3. serenn

    serenn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    474
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Hayır, böyle birşeyi görümceniz için yapamazsınız, böyle birşey mümkün değil malesef. Zaten uygulaması da oldukça saçma olur, diyelim ki böyle bir karar aldınız, yanınıza yaklaştırmıyorsunuz, yaklaşınca ne olacak? Polisi arayıp görümcem bana yaklaştı hemen alın onu mu diyeceksiniz?
     
  4. 11 Şubat 2008
    Konu Sahibi : CHOSEN
  5. CHOSEN

    CHOSEN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    ya artık beni o kadar çok sinir ediyorki çıldııryorum onu gördüğümde.ne yapacagımı sasırdım . insan çaresiz kalınca sacmalıyo bazen..cevapladıgıınız için tesekkürler..