lütfen okuyun yardım edin

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve loveli tarafından 5 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : loveli
  1. loveli

    loveli Rabbim koru yavrularımı Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    25.211
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    213
    kızlar ben doğum kontrol hapı kullanmadan önce 8 gün adet olurdum ve ilk 2 gün yoğun olrdu hap kullanırken 5 gün oldu ilk gün yoğun oldu ilacın etkisi olduğunu bildiğimden önemsemedim ilacı nisanda bıraktım amasanki gün geçtikçe adetim azalıyor gibi süre aynı ama miktar azaldı bu ay ise hepten az pede bakıyorum az aferdesiniz lavaboda şakır şakır sizce erken menapozamı giriyorum 30 yaşndayım daha bebeğim yok annem strese bağlı olarak 35 yaşında menapoza girdi sizce ırsimidir senağlama:çok üzgünüm: umarım değildir yarın bir dr görüneyim
     
  2. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : loveli
  3. limbi33

    limbi33 Pembe prensesim Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    124
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Sakin ol,canim.Sen once doktora git,derdini anlat.Biz burda onu soyleriz,bunu soyleriz.Ama doktor daha iysini bilir.:eek:
     
  4. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : loveli
  5. meldos27

    meldos27 Papatya Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadasım bencede sakin ol
    limbi33 arkadasında dedegi gibi bir doktora git..
    biz burda farklı seyler anlatıp kafanı karıstırmayalım..:uhm:
     
  6. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : loveli
  7. EU1

    EU1 Guest

    Ayni bende konuyu bir kaç defa açtim
    bu çok normal miş aslinda..
    Benimde adetim bekarken 7 gündü
    şimdi ilaç kullaniyorum 2 gün sürüyo ama çok az.
    Doktora sordum bu normal dedi...
    Hap bu şekilde yapiyormuş
     
  8. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : loveli
  9. loveli

    loveli Rabbim koru yavrularımı Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    25.211
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    213
    gbkcim ama ben ilacı bırakalı 3 ay oluyor gittikçe azalıyor endişem o
     
  10. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : loveli
  11. EU1

    EU1 Guest

    Hormon değişikliği olabilir.vücut bi ilaca alişmişken yeniden değiştirmek etkili olabilir.allah korusun kötü düşünme.menopozda irsilik olacağini bilmiyorum ama.ama benim anaannem 40 yaşinda menopoza girdi, annem ise 42 yaşinda ve 2 ay oldu doğum yapti...
     
  12. 12 Mart 2012
    Konu Sahibi : loveli
  13. eda1984

    eda1984 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2012
    Mesajlar:
    42
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Herkkezin vücut fonkksiyonlları farklı onun için bu konu doktorun
    cewaplmı mntılı
     
  14. 12 Mart 2012
    Konu Sahibi : loveli
  15. eda1984

    eda1984 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2012
    Mesajlar:
    42
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Herkkezin vücut fonkksiyonlları farklı onun için bu konu doktorun
    cewaplaması mantıkkllı
     
  16. 12 Mart 2012
    Konu Sahibi : loveli
  17. kasiope

    kasiope kalbimin komutanı Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    jinekolojik bi rahatsızlıkta mutlaka doktora gidin, bende 30 yaşındayım 2 yıllık evliyim hep doğal yöntemlerle korundum hiç ilaç kullanmadım benimde adetim bekarken 7 gün sürerdi şimdi 4 günde bitiyor. bana göre normal bişey bu. doğum kontrol haplarını adet düzensizliğindede öneriyorlar biliyosunuzdur. adet olmayan geç olan yada adeti uzun süren herkese doktor öneriyor bu hapları. o yüzden haplardan olabileceğini düşünmüyorum ben. siz en kısa zamanda doktora başvurun. umarım normal bir durumdur. bu arada menopozamı giriyorum diye düşünüpte olumsuzlukları kendinize çekmeyin daha çok gençsiniz bu yaşta menopoza girenler genelde çok büyük sorunlar yaşamış stresten kurtulamayan hanımlardır. moralinizi yüksek tutun. bakın daha bebişimiz olacak. benimde bebeğim yok. Allah olmayan herkese nasip eder inşallah. sevgiyle kalın.