Lütfen yardım eder misiniz?

Konusu 'Yurtdışı Paylaşım Almanya' forumundadır ve leom tarafından 31 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    31 Ocak 2009
    Konu Sahibi : leom
  1. leom

    leom Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mrb arkadaşlar benim bi sorum olacak nişanlım alman vatandaşı annesi alman babası türk nişanlım 2yaşındayken kesin dönüş yapmışlar yaza evlenicez biz almanyaya yerleşmek istiyoruz bu mümkünmü dil sınavından başka önümüze bi engel çıkarmı???bide iş imkanları nasıl gidince her ikimizde iş bulabilirmiyiz?
     
  2. 31 Ocak 2009
    Konu Sahibi : leom
  3. bonibon

    bonibon Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    429
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    klasik oturma izni evraklari hazirlamaniz gerekecek. gerekli evraklar bu bölümde vardi. bir bakin isterseniz. ya da izmir konsolosluk web sayfasinan bakabilirsiniz.

    yanliz sizin oraya gidebilmeniz icin esinizin sizin basvurdugunuz tarihte almanya da olmasi ve calisiyor olmasi gerek. calisiyor olmazsa nere vatandasi olursa olsun coook zor. bir de iki kisiye yetecek büyüklükte bir evde oturuypr olmasi lazim esinizin sizi cagirabilmek icin...yani evlendikten sonra birkac ay ayri kalmayi göze alicaksiniz ...

    mutluluklar simdiden a.s.
     
    Son düzenleme: 31 Ocak 2009
  4. 1 Şubat 2009
    Konu Sahibi : leom
  5. hasretim34

    hasretim34 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.041
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    iyi geceler esin icin sorun omaz buraya gelmek is olmasa bile devlet yardim veriyor ama sizi getirebilirmi hemen bilemiyorum bi arkadasimin kocasida alman vatandasi calismadigi ve devletten yardim aldigi halde benden önce gelebildi arkadasim buraya yani esinizin alman vatandasi olmasi isinizi kolaylasitiri onun icin verak gerekmez diye düsünüyorum direk gelebilir geldikten sonra sizi istek etmesi gerekir.buraya geldikten sonra devlete gidip ben alman vatandasiyim ben kücükken ailem benim rizam olmadan beni tr ye götürmüs ama ben burda yasamak istiyorum dese hemn evde bulurlar ona yardimda ederler .ama benim sahsi fikrim buraya gelemeyen bir pisman gelen bin almanya artik eski almanya degil yasam sartlari cok zorlasti cogu insan kili kilina geciniyor coguda yardim aliyor zaten bu sene arastirma yapmislar almanyanin bugünkü durumu 2.dünya savasindan sonrakiyle ayniymis yani ozamanda bugün oldugu gibi issizlik gecim sikintisi kitlik filan varmis yani suan almnya öyle bir durumdaki savas olmus bitmis ve ardiindan yasanan sikintilar gibi tabiki yasam sizin karar sizin
     
  6. 1 Şubat 2009
    Konu Sahibi : leom
  7. hasretim34

    hasretim34 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.041
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    simdi esimede sordum esin burda calismiyosa getiremiyo galiba diyor sanirim kanunlar degismis yani tam bir bilene sormaniz gerekecek oda tam bilmyior
     
  8. 1 Şubat 2009
    Konu Sahibi : leom
  9. bonibon

    bonibon Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    429
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hasretim esim alman ve o kadar uzun süre degil 3 yil tr de kaldigimiz halde gecen yil buraya gelmek istedigimizde bize söylenilenler yukarida yazdiklarimdi. neyseki bizim tekrar gelisimiz zaten esimin isi icindi. ama benim basvurum icin ise baslamasi ve ev tutmasi gerekti. öyle kabul ettiler

    bu arada leom kesin karari vermeden iki kez düsünün derim. hele su ara burada is bulmak inan hic kolay degil. herkes patir patir isten cikariliyor. esinizin iyi bir meslegi ve tecrübesi varsa belki birseyler bulabilir ama sizin icin cok zor. birkac yil calismak hayal olur tabiki mükemmel almancaniz yoksa ...
     
  10. 1 Şubat 2009
    Konu Sahibi : leom
  11. hasretim34

    hasretim34 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.041
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    ozaman dogrudur bonibon yasaalar degisti demekki ben geleli 5 sene oluyor
     
  12. 2 Şubat 2009
    Konu Sahibi : leom
  13. serapgocmen

    serapgocmen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bencede vazgeç canım...
     
    Son düzenleme: 2 Şubat 2009
  14. 2 Şubat 2009
    Konu Sahibi : leom
  15. HanimAga

    HanimAga Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    544
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    286
    Esin kesinlikle gelir, esin alman oldugu icin sen de vize sorunu almadan, esin calismasa bile gelebilirsin. Eslerden biri alman oldugu zaman her sey cok kolay oluyor...

    Ben de arkadaslara katiliyorum, burasi berbat .