lütfen yardım edin iki arada kaldım

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve :(emoxsx:( tarafından 20 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : :(emoxsx:(
  1. :(emoxsx:(

    :(emoxsx:( dönüşte uğruym ben sana.. Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    4,5 yıldır birlikte olduğum birisi var bunun 2 yılı nişanlı kaldık tekrar nişandan dönüldü
    ama o kişi peşimi bırakmıyo bende eskisi kadar sevmiyorum ama o eskisinden daha çok seviyo napıcamı bilmiyorum bu arada annem o ilişki bitmiştir tekrar seni vermem diyo
    sizce napmalıyım yardım edin benneyaptımki
     
  2. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : :(emoxsx:(
  3. denenmişi deneme olmazzzzzzzz sorun varmış ki bitmiş...
     
  4. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : :(emoxsx:(
  5. Afro

    Afro minik prensesıyım Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    cnm sen sewmıyosan neden takıyosun kııı
     
  6. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : :(emoxsx:(
  7. icimdeki_sen

    icimdeki_sen 17.10.2014 miladim kizim Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.978
    Beğenildi:
    77
    Ödül Puanları:
    153
    valla artik herkese ayni seyleri yazip duruyorum ama gercek iste hic bir olayda degismiyor yine gercek....
    ailen olmaz diyorsa dinle onlari mutlaka bir bildikleri vardir ayrica balik bastan kokar olmamis ki bitmis...
     
  8. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : :(emoxsx:(
  9. Borzo

    Borzo Mucizemmm Pro Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.010
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Öncelikle sen isteyip istemediğine bir karar ver canım...
    Ondan sonra ailenle ilgili durumu düşünürsün...
     
  10. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : :(emoxsx:(
  11. derman

    derman Gökkuşağı istiyorsan ;yağmura katlanmalisin. Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.141
    Beğenildi:
    1.558
    Ödül Puanları:
    163
    giden gitmiştir geride kalan sağlar bizimdir. bir kere ayrıldıysanız tekrar olmaz mutlu olamazsınızç sende sevmiyorsan yüz verme hattını falan değiştir.uzaklaş hatta şehir değiştir
     
  12. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : :(emoxsx:(
  13. EU1

    EU1 Guest

    o seni senin onu sevdiinden fazla seviyo die kafan karıştı heralde.. biraz karışık oldu ama durum da karışık.. salla gtsn ya ii bişi olsaydı vakti zamanında ayrılmazdın heralde..
     
  14. 21 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : :(emoxsx:(
  15. charming

    charming Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.376
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Zaten o ilişki sağlıklı bir şekilde yürümüş olsaydı şu an ayrılmış olmazdınız.

    Annenizde onay vermiyorsa ki nişanlılık dönemi geçirmişsiniz,demek ki anneniz en azından uyum sağlayamacağınızı anladı ki böyle düşünüyor.

    Zaten sizde eskisi kadar sevmediğinizi söylüyorsunuz araya bir soğukluk girmiş sanırım.

    O kişinin kafanızı karıştırmasına izin vermeyin.
     
  16. 21 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : :(emoxsx:(
  17. çilekçilek

    çilekçilek Guest

    Birak gitsin canim ileride aci çekeceğine düşünme bile zaten sen çok sesen böle bişe sormazdin dimi
     
  18. 21 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : :(emoxsx:(
  19. :(emoxsx:(

    :(emoxsx:( dönüşte uğruym ben sana.. Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar hepinize çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için

    bizim sorunumuz aslında maddiydi yani ailesi destek olmadı ve sorunlar çıktı ikimiz arasında herhangi bi sorun yoktu ama onu ailesinin bana öyle davranması beni ondan da soğuttu

    her gün arıyo yalvarıyo biz çok mutlu olucaz falan diyo napıcamı şaşırdım işin kötüsü ailem
    istemiyo ama kararıda bana bırakıyo çünkü ilerde mutsuz olursam bunu onlara yüklemememi istiyorlar

    kendimden soğutmaya çalıştım olmadı biliyorum kendini soğutmaya çalışıyosun dedi ama bu i mkansız diyor

    ben şimdi ailesine ah edip duruyorum iki seveni ayırdılar allah böyle insanlardan sevenleri korusun
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.