Lütfen yardım edin. Kafam cok karıştı artık

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve myrosegarden_35 tarafından 6 Mart 2009 başlatılmıştır.

    6 Mart 2009
    Konu Sahibi : myrosegarden_35
  1. myrosegarden_35

    myrosegarden_35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mrb arkadaslar. ben evli olan tecrübelilere soruyoum kompleks oldu bende. bana kimse aşık olmuyor yaaa. bu erkekler aşık olmak için illa güzzel bi bayanmı olmak gerekir... eşlerininizin yada sevglinizin size asık olmasındaki en büyük etken neydi? bu erkekler nasıl bir kız arıyor.... ciddi oluyorum cok ciddisin sessizsin..... cok konusanı gülene baska gözle bakarlar....artık nasıl davranacağımı bende sasırdım herseye evet diyenide istemiyorlar...... lütfen söyleyin erkeklerde aşk nasıl gelişir nasıl baslar süresi varmıdır??*

    kısacası erkekeler nasıl bi kıza asık olur.... bende güzel bir aşk yasmak istiyorum ama olmuyor olmuyor. kafayı yicem.
     
  2. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : myrosegarden_35
  3. cicekbahcesi20

    cicekbahcesi20 hopiiiidiii hopiidiii =) Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    632
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben evli değilim sözlüyüm 3 yıla yakındır evliliğe doğru ilerleyen düzgün ve aşk dolu bir ilişki yaşıyorum allah herkese nasip etsin...sana şunu söylemek istiyorum sana aşık olmaları için şöyle yada böyle olmalısın diye birşey söyleyemem ben çünkü bu çok yanlış insan aaa bu böyle aşık olim demiyorki ozaman onun adı aşk olmuyor -kendin gibi olmanı tavsiye ediyorum ben nasılsan öyle kişiliğinden ödün vermeden unutma ruh ikizinde biyerde senin için nefes alıyor ve oda şuanda seni tanımasa bile nerde bu diye seni arıyorşutarafagitti böyle durumlarda biraz kaderci olmaktan yanayım ben açıkcası umutsuzluğa kapılma birbirnizi bulacaksanız -:asigim:a.s.
     
    Son düzenleme: 6 Mart 2009
  4. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : myrosegarden_35
  5. myrosegarden_35

    myrosegarden_35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ohh sağol ya hiç cvp gelmiycek sandım. teşekkür ederim bişeyler söylediğin için.okadar istiyorum ki karsılıklı aşk yasamayı işte dedğim gibi kimse aşık olmuyor. ciddi düşünüdğünü söyleyenler oluyor ama görüş görüş biyerde kalıyo ilişki. sonra kendimde arıyorum sucu yanlıs bi haraketimmi oldu yanlıs bi laf mı ettim. cok sessizizim sıkıldımı benden falan filan
     
  6. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : myrosegarden_35
  7. CuKuLaTa

    CuKuLaTa ♥Artık Kayseridee:))♥ Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.390
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Ben evli deyilim ama bu konuda illa tecrube olmasina gerek yok.
    Sunu soyleyebilirim ki...
    Ask nasil olduguna nasil gorundugune yada ne biliyim nasil davrandiginla deyil kalple alakali bisey..
    Ayrica guzellikle filanda alakasi yok bunun...
    Oldugundan daha farkli gorunmeye calisma..
    Kendin ol sadece..
    Dogal ol..
    Ayrica sana asik olunmadigindanda emin olma..
    Ask sessiz sevgi dilsizdir unutmayerimseniben.. (kafiyeli oldu budakaydirigubbakcemile3)
    Hic belli olmaz boyle seyler..
    Sessizliginden sıkılan kisi de zaten seni sevmemistir..
    Insan sevdiginden sıkılir mi?
     
  8. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : myrosegarden_35
  9. cicekbahcesi20

    cicekbahcesi20 hopiiiidiii hopiidiii =) Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    632
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    karşılıklı ilişkilerde hemen ciddi düşünülmesinden yanada değilim ben..bi arkadaşım vardı sözüm meclisten dışarı çocuk daha 1.haftada yüzük takmak istedi çok ciddi düşünüyorum senin hakkında gibi konuşmalar sonucunda asıl niyeti ortaya çıkmıştı yanin demem oki.. aşk aniden gelir ama o bir süreçtir aşkı bulan mantığını yitirir diye birşey yok.. her insanın alnın yazısı ruh ikizi vardır öyle ya belki yarın belki 1 saat sonra o karşına çıkar seni olduğu gibi sevsin su akar yolunu bulur seni hakedicek senin sesizliğini kızgınlığını mutluluğunu herşeyini kabul edicek olan sana aşktır nasıl olmalıyım diye kendini şartlama a.s.
     
  10. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : myrosegarden_35
  11. myrosegarden_35

    myrosegarden_35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bu gece rahat uyucam ALLAH RAZI OLSUN sizden. ne güzel ya
     
  12. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : myrosegarden_35
  13. bloodrayne__

    bloodrayne__ Guest

    cnm normalde nasılsın bilmiyorum ama güzel olmasan bile ilk önce bakımlı olman gerekiyor.öyle abartmana da gerek yok;şekilli saçlar,manikürlü tırnaklar,biraz da makyaj ve özenli kıyafet senin üzerindeki ilk çekimi başlatacaktır.
    bence sakın olduğundan farklı görünme,her nasılsan öyle sevilmelisinki ebedi bir şey olsun.tabiki dikkat etmen gereken şeyler olabilir;başlarda ağır takılabilirsin ama ilerleyen zamanlarda onun aklını başından alacak minik masum güzellikler yapabilirsin.
    bunlar benim tavsiyem,bol şans dilerim:KK66:
     
  14. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : myrosegarden_35
  15. myrosegarden_35

    myrosegarden_35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ağır bi kızım zatende. oyuzden önce cidiiyim diyorlar sonra tıkanıyor hersey... konusscak bişey bile kalmıyor...... işte her erkek söylüyodur heralde kız arkadına konussana cok sessizsin
     
  16. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : myrosegarden_35
  17. SalvaMea

    SalvaMea Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    762
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    doğal olmak en güzeli...
    biri beni beğensin,aşık olsun diye farklı görünmeye hiç çalışmadım bu zamana kadar..
    hep doğaldım,yeri geldi güldüm,yeri geldi ağır oldum..
    olduğunuz gibi olun ve dert etmeyin herkesin bir yerlerde nasibi vardır gelir bulur birgün sizi..
     
  18. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : myrosegarden_35
  19. Kurtlu3lmam

    Kurtlu3lmam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.914
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    canım benim sen erkekler için neden olduğundan farklı görünüceksinki
    kabul eden seni olduğun gibi kabul etsin bırak ne çaba harcıyorsun
    bu arada aşk herzaman insanın karşısına çıkan bişey değil hayatta ya 1 kere en fazla 2 kere çıkar sen sabırlı ol demekki daha vakti saati gelmemiş