lütfen yardım edin lütfen gerçekten ihtiyacım var

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve betulmeva tarafından 7 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : betulmeva
  1. betulmeva

    betulmeva Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    eşimle 2 yılımız doldu evleneli çok iyi hoştur ama bi huyu beni deli ediyorr
    acayip derecede futbol hastası sabah uyanıcak hemen futbol haberleri acıcak seyredicek
    sonra fifa denen bi futbol oyunu var onunla oynıycak
    mutlaka bi maç bulucak haftada 3-4 arkadaşlarıyla toplanıp futbol oynuyo
    yaa ne yapmam lazım bi erkek nasıl futboldan soğur artık hastalık derecesınde konuşun demeyin konuştum olmuyo yalvarıyorum bi akıl verin bana yorumlarınızı bekliyorum bu arada 1,5 yaşında bi kızım var babası onunla ilgilensin diye neler yapıyo inanamazsınızmirmirmirmirfisfisfis
     
  2. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : betulmeva
  3. betulmeva

    betulmeva Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    unutmadan banada vakit ayırıyo hakkını yiyemem ama futboldan biraz uzaklassın istiyorum
     
  4. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : betulmeva
  5. BenmasMavi

    BenmasMavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.027
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Benimki de ilk zamanlar öyleydi.Çok aşırı değildi ama genede sık bakardı maç haberlerine felan.

    Gittiğimiz yerlerde hemen fenerbahçe tv yi açtırırdı.

    Güzellikle konuştum olmadı,bigün bi patladım bağırdım çağırdım.

    O gün bugün bidaha eskisi kadar izlemiyo sempatiksalakcinni
     
  6. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : betulmeva
  7. betulmeva

    betulmeva Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    ne yapıyım benimde çıldırmama az kaldı ama doluyum patlarsam çok fena kırıcam ya tamamen kopucak yada beni bırakıcak
     
  8. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : betulmeva
  9. BenmasMavi

    BenmasMavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.027
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ama hakkını yemeyim benimle ilgileniyor dedin az evvel.ilgisiz bırakmıyorsa bu neden yeterli mi ayrılman için sence ?

    Bence değil.Futbola bağlı tamam ama sana da ilgisini gösteriyorsa neden büyütüyorsun ki...
     
  10. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : betulmeva
  11. Metaphora

    Metaphora Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.519
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    108
    canım bence hiç bulaşma,adamın fazla enerjisi varsa futbolla atsın başka şeylere kaymasın,ciddiyim bak ben mesela evlenince sevgilimi zorla halısaha maçlarına yolliycam ki hiç alakası yoktur futbolla.

    hem allahtan iddaa falan oynamıyo işin içine kumarda girerdi..
     
  12. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : betulmeva
  13. betulmeva

    betulmeva Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    AMA Bı GÖRSEN SABAH UYANIYO HEMEN TV YE MAÇ VARMI HABERLERı SAATLERCE SONRA OYUN KIZIMI Bı GÖRSEN BıLGıSAYARDAN NEFRET ediyo kapatıyo vuruyo o bile bıktı gidiyo tv yi kapatıyo babası ilgilensin diye hobi derecesi değil hastalık bağımlılık derecesinde yarın pazar ve sabah 11 den 1 e kadar futbol oynamaya gidicek çok gittim bende onunla hatta 2 gün öncede ama patlıyorum bunalıyorum
     
  14. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : betulmeva
  15. Tiryandafila

    Tiryandafila Çok ŞÜKÜR. Pro Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.323
    Beğenildi:
    581
    Ödül Puanları:
    188
    Olayın ciddiyetini, sakin konuştuğunuz için bence pek anlamıyor.
    Siz eğer birgün patlarsanız, sizde ki etkisini görmüş olur.
    Erkekler, yaptıklarının nasıl etki yaptıklarını görmeden anlamıyorlar birşeyden.
    Oturun bir anlaşma yapın, maça gitme sayısını azaltsın mesela, bilgisayarda oyun oynama zamanını kısaltsın. Ortak noktalarda buluşun.
     
  16. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : betulmeva
  17. betulmeva

    betulmeva Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    tatlım merak etme küçük 2-3 milyonlukta olsa oynuyo bukadar futbol bağımlısı olan ondan eksik kalırmı
     
  18. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : betulmeva
  19. adiyef

    adiyef Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    bence vazgeçiremezsin.sizinlede ilgileniyorsa katlannmaya çalışmalısın bence