Lütfen yardım edin!!!

Konusu 'Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz' forumundadır ve Semra57 tarafından 20 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Semra57
  1. Semra57

    Semra57 poyraz&miray Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    slm ben 23gün sonra doğum yapıcam inşallah ve ilk doğumum şu anda kontorellere özel hastaneye gidiyorum ama doğuma karar veremedim sizce sigorta hastaneleri iyimidir eğer sigorta hastanesine gidersem bakırköy doğum evine gidecem bakırköyde doğum yapan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim çok kararsızım önerilerinizi bekliyorum şimdiden çok teşekkürler.
     
  2. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Semra57
  3. Semra57

    Semra57 poyraz&miray Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yaa off bakırköy ssk da doğum yapan yokmuuuu
     
  4. 25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Semra57
  5. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    canım bakırköyde doğum yaparsan şuanda gittiğin doktorunmu giricek doğumuna
     
  6. 25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Semra57
  7. Semra57

    Semra57 poyraz&miray Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yok bu doktorum olmayacak sadece özel hastanede çalışıo bu doktorum
     
  8. 25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Semra57
  9. Semra57

    Semra57 poyraz&miray Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bakırköy ssk hakkında bilgin varsa lütfen yardımcı ol çok kararsızımm
     
  10. 25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Semra57
  11. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    özele para vermekmi istemiyosun yoksa doktorunamı güvenmiyosun anlamadım canım

    yani 9 ay boyunca doktora gidiyosun iyide paraveriyosun ama sonra kendini hamileliğinin nasıl geçtiğini bilmeyen doktorların eline bırakıyosun bana riskli geliyo bu durum eğer maddi gücün yetiyosa ve doktorundan memnunsan şaşma derim
     
  12. 25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Semra57
  13. Semra57

    Semra57 poyraz&miray Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    önerin için tşk ederim maddi durumum iyi çok şükür doktorumda çok iyi ama gittiğim hastane pek fazla büyük deil bi sorun olursa diye korkuyorum bide ben normal doğum istiyorum herkes de özelde son anda sezeryana alırlar dedikleri için kafam karıştı off ya günler azaldıkça heyecan basıyo beni yani hamileliğimin başından beri doktorumdan vazgeçmeyen ben şimdi herkesin dediğine inanır oldumm galiba sen haklısın ben yinede aynı doktorumda doğum yapayım çok teşekkür ederima.s.
     
  14. 25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Semra57
  15. tuuba1205

    tuuba1205 Annesinin Balı Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.505
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    bence bakırköy doğum evi berbat bi yer. maddi durumun iyiyse gidip oralarda rezil olma derim ben
     
  16. 25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Semra57
  17. Semra57

    Semra57 poyraz&miray Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    tşk ederim karar verdim özele gidecema.s.
     
  18. 26 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Semra57
  19. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    canım kimseyi dinleme takma kafana zaten akıl veren çok olur senmi hamilesin onlarmı anlamazsın

    bunca zaman gitmişsin doktoruna paraları bayılmışsın doktorundan memnunsun özelde doğum masrafınıda karşılayabiliim diyosun yani sigortayı seşmen için hiçbir gerekçen yok

    ama doktorunla doğum öncesi mutlaka konuş doğum fikrini belirt tüm isteklerini bildir ona karşılıklı konuşup anlaştığın zaman sorun olacağını sanmıyorum

    mesela hastane büyük değil diyosun olası bir sorunda ne yaptıkları öğren içini rahatlatsın doktorun söyledikleri seni tatmin etmiyorsa o zaman düşünürsün

    özellikle olası bir sorunda bebeğimi başka hastaneye nakil ettirmek istersem ne gibi sorunla karşılaşırım diye öğren çünkü bazı hastaneler hastanenin adı cıkıyo gerekçesiyle vermiyolar bebeği bizim başıma geldi bir sigorta hastanesinde

    sağlıkla kal a.s.