Lütfen yardım edinnn!!!doğum kontrol hapı

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve gamze21 tarafından 28 Mart 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    28 Mart 2008
    Konu Sahibi : gamze21
  1. gamze21

    gamze21 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.451
    Beğenildi:
    48
    Ödül Puanları:
    153
    hormon bozuklugu yüzünden doktor dogum kontrol hapı verdi.
    yüzümde tüylenme var.vede sivilcelerim.:a015:
    dogum kontrol hapı sivilce yapıyomuş.:1shok:
    aranızda kullanıpta sivilce yapan yada yapmayan var mı*
    lütfen yardım edinnn
    bende yeteri kadar sivilce var.biraz daha çıkarsa yüzüm görünmiceksenağlamasenağlamasenağlama
    bide kilo aldırdıgı yazıyodu.temmuzda evlencem yaa...
    offfffffffffffffffffffffffffffffffff
     
  2. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : gamze21
  3. gamze21

    gamze21 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.451
    Beğenildi:
    48
    Ödül Puanları:
    153
    kimse cvp vermicek mi?
    yardım edinn n' olursenağlama
     
  4. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : gamze21
  5. WomenLove

    WomenLove bir Aşk Krallığı Pro Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    23.964
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    198
    cnm ne kullanacaksın ben yasmin kullandım 4,5 sene kıllanma sorunum gitti cildimde kaymak gibi oldu kilo kısmında ise o hapa başladığımda kilo problemim vardı pkoydum o hapla birlikte 16 kilo verdim diyetisyen kontrolünde vücudun ödem tutmasını engelleyen bir ilaçtır cnm 4,5 sende kullandım yersem kilo aldım yemezsem diyet yaparsam verdim (ama dikkat et kilo problemim olduğu için böle sende yoksa almazsın)
     
  6. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : gamze21
  7. gamze21

    gamze21 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.451
    Beğenildi:
    48
    Ödül Puanları:
    153
    gnelle die bi ilaç 3 ay kullan dedi.sivilce yapar die korkuyorum şuan felaket durumdayımsenağlama
    bu ilacı biliyo msun canım sen
    cvp verdiğin için tşk ederimma.s.
     
  8. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : gamze21
  9. WomenLove

    WomenLove bir Aşk Krallığı Pro Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    23.964
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    198
    CNM O İLACI BİLMİYORUM SANA KİM VERDİ BU HAPI EĞER DOK.VERDİYSE YASMİN İSTE CNM YASMİN PİYASADA YAN ETKİSİ EN AZ OLAN D.KONTROL HAPIDIR BİLGİN OLSUN ..
     
  10. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : gamze21
  11. BADENURCAN

    BADENURCAN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    öyle sacma sey olurmu arkadasım.asıl sıvılce problemını gıderır.benımde sıvılcelerım vardı.kullandım cıldım kaymak gıbı oldu.her soylenene ınanma lutfen
     
  12. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : gamze21
  13. gelincik_01

    gelincik_01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.898
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    doğum kontrol hapı yapmazkı sivilce felan. ben yasmin kullandım. bende hiç yan etki yapmadı.
     
  14. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : gamze21
  15. themis

    themis Herşey çok güzel olacak Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    388
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Bende 1,5 sene yasmin kullandım. Evliliğimin ilk zamanlarında kullanmaya başlamıştım. 2-3 kilo aldım o kadar. ki zaten evlenince ister istemez biraz kilo alımı oluyor. Yani ben haptan olduğunu sanmıyorum. Ergenlik dönemimde de sivilce şikayetim olmamıştı, haptan sonrada olmadı. Takma kafana bu tür şeyleri kafana takarsan psikolojik olarak etkilenirsin olmayacaksa bile olur.
     
  16. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : gamze21
  17. Asortie

    Asortie bun@luzumvar.. Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.330
    Beğenildi:
    607
    Ödül Puanları:
    238
    bende ginera kullandım ama bir sorun olmadı
     
  18. 25 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : gamze21
  19. hamida

    hamida Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canim benimde ayni sorunlarim var bende daha bugün doktordan haplari aldim bella hexan benimkisi 3 ay oldu kullanali ama bende hem tüylenme vardi hemde sivilceler ve hala da gecmediler doktor 0,5-1 sene icinde anca etkisi olur dedi ama hormonlarimda dengesizmis benim canim insallah istedigin gibi bi sonuca varirsin
    ha bu kilo olayida bende de var valla 10gündür kullanmadim simdi 1-2 kilo arasi verdim ama insallah hap yüzünden degildir ama ben ilk kullandigimda 3 kilo almistim valla simdi baslayinca o verdigim kilolari da geri alcam diye ödüm patliyor ama kizlarin dedigi gibi dikkat edince almiyorsun tam tersi cok güzel verdiriyor =) of ama acikcasi bende korkuyorum bu haplardan insallah bari istedigimiz gibi bi sonuc aliriz
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.