lütfen yardım! oğlum sürekli kendisi ile ilgilenilsin istiyor.

Konusu 'Çocuk Büyütürken' forumundadır ve aysun444 tarafından 7 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    7 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  1. aysun444

    aysun444 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    Allah bağışlasın sıkıntısını göstermesin,5 aylık bir oğlum var. çok ilgi istiyor sürekli yanında durulsun gezdirilsin, eline bişeyler tutuşturulsun o düşsün siz tekrar tutuşturun, kucakta otursun vs vs...
    artık ben dahil herkes uyusun diye gözünün içine bakıyor ancak ozaman nefes aldırıyor çünkü, yada o an bakan herkes biri gelsede benden alsa diye düşünüyor...
    Ben okuldayken annem ilgileniyor, kadın geldiğimde çok yorulmuş oluyor..
    Ne yapalım biz böyle ya bi fikir verin nolur deneyimli anneler.:1no2:
     
  2. 7 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  3. office

    office Hem kibirli, hem batının çok hayranı <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16.797
    Beğenildi:
    38.115
    Ödül Puanları:
    463
    malesef emekleyene kadar yapacak çok da birşey yok aysuncum. ben ilk oğluma şu oyuncaklı oyun halılarından almıştım en azından yarım saat rahat ediyordum. belki ondan alıp deneyebilirsin. a.s.
     
  4. 7 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  5. aysun444

    aysun444 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    ben bizimkini hiç yüz üstü yatırmıyorum, emeklemeyebilir belki. onu yüz üstü yatırınca yastık falan koyuyormuyuz kollarının altına üst gövdesine yani?
     
  6. 12 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  7. kuzeyyy

    kuzeyyy kaan'ım diğer yarımsın Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    640
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    hayır canım koymuyorsun ama zaten senin yüz üstü koyman için çok erken henüz beş aylık kafasını tam oalarak tutamaz ki birde daha durum bakim o emekleme dönemlerinde yürümek isteyecek sürekli eller havada sizde yarı eğik bir vaziyette onun gezdireceksiniz daha neler neler büyüdükçe daha çok yoracak anneniz yaşlımı bilmiyorum benimde ablam bakıyor bebeğime çok zor bir çocuk olmasına rağmen izin günümde bile acayip özlüyor yiğenini bir gün of dediğini duymadım Allah razı olsun bebek bakımı büyük bir sevgi işi ben de çalıştığım için ne kadar yorulsam da onunla geçirdiğim her saniye değerli oluyor çok özlüyorum çünki onu
     
  8. 14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  9. sema.cik

    sema.cik ___kızına aşık___ Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    181
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım 5 ayda bebekler destekle oturabilir yani kafasını çok rahat tutabilir. kızım 4. ayda başladı yattığı yerde dönmeye. 2 ayına girmeden kafasını tutuyordu. 5 ayda hala kafasını tutamıyorsa bebekte bi sorun var demektir.

    aysuncum benim kızım 5buçuk aylık aynı sıkıntı bende de vardı. şimdi onu yatırıyorum her yanına zararsız ve özellikle ses çıkaran oyuncaklarını dolduruyorum. yastıksız yatırıyorum ki rahat dönebilsin. uzanıp oyuncaklara yaklaşıyor ve bi nebze de olsa rahat ediyorum. yerde yatmaya alıştır dikkatini oyuncaklara versin onlara uzansın alışana kadar karşısında otur. o oyuncaklara konsantre olunca ayrıl yalnız oynamayı öğrenebilir.
     
  10. 20 Kasım 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  11. adilemir

    adilemir Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2009
    Mesajlar:
    16.251
    Beğenildi:
    4.322
    Ödül Puanları:
    238
    çok zor ..benım oğlumdada aynı sey vardı..ilk çocuk..ben acemı ne isterse yaptım..agladı kucak...agladı oyun..şimdi 3 yasında aynı..bensız oyun oynamaz...herseylerı bırılerıyle yapcak...hala sıkıntım devam edıyor...ıstedıklerını yapma arkadasım..inan sonra rahat edersın...bıraz aglar ama alısır..çok ılgılenınce boyle oluyorlar...ılgının fazlasıda zarar...
     
  12. 20 Kasım 2009
    Konu Sahibi : aysun444
  13. nes8

    nes8 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2009
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    aynı sıkıntı bende de var ben dün işe başladım kızım 6 aylık ve bana çok bağlı sürekli kucakta duruyordu zaten onu bırakıp tuvalete bile gidemiyordum arkamdan çok ağlıyordu.dün işten geldim ve çantamı nasıl fırlattım bilemedim sesi kısılmış gözleri şişmiş ağlamaktan... sürekli kapıya bakıyormuş beni bekliyormuş yavrum...içim sızladı ama şimdi yine işteyim yapacak bişey yok alışacak zamanla...