Lütfen yardım yumurta hakkında bilgi

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve elifyaren tarafından 22 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : elifyaren
  1. elifyaren

    elifyaren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar adetimin 5. günü doktora gittim ultrasyon çeken doktora yumurta varmı diye sordum 3- 4 tane var her ay biri gelişir çatlar dedi ama saçma geldi şimdi her kadında her ay bitane yumurta olmuyomu o büyüyüp çatlamıyomu ben bişşey anlamadım bilen varsa yardım etsin şimdi ben bu ay hamile kalamammı
     
  2. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : elifyaren
  3. SadeceMeyra

    SadeceMeyra heyecanlı ve acemi :) Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.307
    Beğenildi:
    38
    Ödül Puanları:
    153
    nasil yani 3-4 tane, bir yada iki tane olur, büyür, catlar. üc dört tane olsa her ay ücüz dördüz olma ihtimali olur. insanlar klomenle bir tane yumurta olsun diye ugrasirken 3-4 tane yumurta varsa niye ugrasalimki
     
  4. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : elifyaren
  5. elifyaren

    elifyaren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende ona sasırdım ya düşünüyorum birtürlü anlam veremiyorum
     
  6. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : elifyaren
  7. batarang

    batarang Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2007
    Mesajlar:
    450
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Yumurta çatlayınca mı adet oluyoz?çatlamadan mı ilişkiye girmek gerek?
     
  8. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : elifyaren
  9. elifyaren

    elifyaren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yok canım yumurtamız catladıktan tam 14 gün sonra adet göreriz yumurtamız çatladıgı gün ilişkiye girmek gerekir doktorlar doktorlar adetinizin 12. gününden itibaren gün asırı ilişkiyi tavsiye ediyolar böylece yakalama sansın yüksek
     
  10. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : elifyaren
  11. katip

    katip Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet arkadaşlar regl tarihinden sonra 12 -17 . günleri arası en önemlisi
     
  12. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : elifyaren
  13. SadeceMeyra

    SadeceMeyra heyecanlı ve acemi :) Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.307
    Beğenildi:
    38
    Ödül Puanları:
    153
    yumurta catladigi günlerde spermle bulsmasi icin sartlar daha müsait. iki gün kadar en fazla bekliyor yumurta. eger döllenme olmazsa bozuluyor ve rahimde olusan tabakayla birlikte adet kanamasi seklinde atiliyor.
    anlamadigim su ki, eger 3-4 tane yumurta olsa, biri döllenmese öteki döllenir ve hemen hamile kalinir. ama 3 yildir ugrasiyoruz daha birine bile isabet ettiremedik :roflol:
    bizimkilere önceden randevu vermek lazim herhalde :roflol:
     
  14. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : elifyaren
  15. elifyaren

    elifyaren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla canım bizimkiler randevu falan dinlemiyolar çok rahatlarına düşkünler ayrıca nazlılar neyse gelsinlerde nezaman olursa olsun napalım beklicez dedim gibi işte benim kafamı kurcalayan 3 yumurta oldu tabi 3 tane olduğu için gelişemeyip kiste dönüşme ihtimalide var sanırım zaten pco da onun gibi bişey galiba dimi
     
  16. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : elifyaren
  17. katip

    katip Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet canım yumurtalıklar çatlamayıp içimizde kalıyor buna da pco diyorlar vallahı bende inci gibi ultrasonda gördüm
     
  18. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : elifyaren
  19. elifyaren

    elifyaren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende de vardı ama sogan suyunu içince kalmamış işte