lutfen yardıma cok ıhtıyacım var

Konusu 'İğneli Epilasyon' forumundadır ve pedaliza1987 tarafından 9 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pedaliza1987
  1. pedaliza1987

    pedaliza1987 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar ..ben 7seanstır koltukaltıma lazere gıdıyorum bacagıma ıse 3 seans oldu...koltukaltım neredeyse bıttı sayılır..bu yaz tatıle cıkıcagım zaman regl olucagımdan dolayı regl gecıktırıcı hap kullanmam lazım..aama bu lazerime etki eder de tuylerımı artırır dıye cok korkuyorum ıcım ıcımı yıyıyor adeta..lazerı yapan bayan bazı regl gecıktırıcı ılaclarının etkıleyebılecegını kılları eczacıya sormamı ıstedı.bende belkı ıcınızde bılgıısı olan varsa bana yardım eder dıye dusundum...sızce kotu etkılermı hap kıllarımı?lazer yaptırırken bu ılacı kullanan oldu mu?tatıl haftamı degıstırme ımkanımda malesef yok...lutfen fıkrı olan arkadaslar soyleyebılırmı?cok onemlı bu benım ıcın...cevaplarınızı beklıyorum
     
  2. 28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : pedaliza1987
  3. Rakel

    Rakel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    72
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım maalesef etkiliyorben tavsiye etmem zaten bidefa lazeri tavsiye etmiyorum çünkü belirli bi zaman sonra kıllar kendisini maalesef yeniliyor!