lütfen yardımcı olun çıldıracağımmm

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve esin123 tarafından 26 Kasım 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin123
  1. esin123

    esin123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim bir komşum var,çat kapı geliyor sinir oluyorum.Başta bikaç gelip gittik,yapışkanın teki evine gitmiyorum artık kapımı çalıp çağırıyo yaaa...eşi ile de eşim aynı yerde çalışıyor,3 yıl bu apartmandayız.Bi sorun çıkarsa eşime de yansıyacak iş ortamına da.Çalışıyorum evim her zaman düzenli olmuyo,müsait değilim diyorum yinede giriyor,evde sigara içme diyorum bişey olmaz bişey olmaz diyip mutfakta içiyo.çocuğu çok yaramaz herşeyi karıstırıp kırıyo,heryere saldırıyo umrunda değil. Belli ediyorum anlamıyo.tamamen bağları kopartmam bana ve eşime zarar verecek.çıldırmak üzereyim...napabilirim...

    yüzüne bişey söylersem olaylar büyüyecek,ama ben çldırmak üzereyim artık.Kimseyle de derdimi paylaşamıyorum.insan bu kadar yüzsüz,arsız olur mu yaaaa...:kızgın:
     
  2. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin123
  3. cucu-pete

    cucu-pete Sana Emanetiz Rabbim... Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8.482
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    gercekten sinir bozucu bir durum...
    bence zile bastiginda cikma,esinede tembihle müsait degil,lavoboda falan filan desin
    esinde öyle diyince bir kac defadan sonra belki utanirda gelmez!
    üff sinir olurum yapisik insanlara,rahatca evimde istedigini yapmasina...
     
  4. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin123
  5. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    arkadaşım kendin sinir olacağına o sinir olsun..:CüvCüv:
    konuş.durumu izah etmene bile gerek yok..:ecrin_bebek:
    görüşmek istemiyorum bile bu tarz bir insan için yeterli..:nazar:
     
  6. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin123
  7. blackgirl3434_34

    blackgirl3434_34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.775
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    açma kapıyı olsun bıtsın:nazar:
     
  8. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin123
  9. EU2

    EU2 Guest

    bizimde komşumuzun 1 yaşında çocuğu var ve çok yaramaz bir çocuk.. annesi o kadar ilgisiz ki.. onlar gidince ev savaş alanı gibi görünüyor arkalarından resmen ufak çaplı bir temizlik yapıyoruz.kadın bir oturuyor sanki çocuk bizim çocuğumuz bir kere yapma demek yok hiç umursamıyor ve yaptıklarına gülüyor birde çok tatlı oldu bu baksana neler yapıyor diye..gecen gün iyice sinir oldum ve anneme dedim bundan sonra kesinlikle gitmeyelim.tabi annem ayıp hatır gönül filan deyip zorlamassa.. bugün kapıyı çaldı napıyorsunuz diye hiç konuşmadım sadece çocuğu sevdim nezaket icabı o da.

    bence sizde hiç gitmeyin eve geldiğinde de açın tv yi çok fazla muhabbet etmeyin elbet sıkılıp kalkar aynı şeyler tekrarlanıncada gelmek istemez zaten..
    çok misafirperverimdir ama insanı öyle sıkıyor ki bazı düşüncesiz insanlar böyle zor durumda kalıyoruz malesef..
     
  10. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin123
  11. EU3

    EU3 Guest

    valla bizimde böyle bir komşumuz vardı (hala var) her allahın gecesi bizdeydi sonra bunlar eve bilgisayar aldı bide kendine başka yeni arkadaşta edindi artık binde bir geliyor :lepi: ...ha kötü insan değil ama her gecede çekilmiyor be arkadaşım sırnaşık şey

    sizde şöyle yapın komşunuzuda alıp onun anlaşacağını düşündüğünüz birinin evine bi kaç kere misafirliğe gidin sonra bigece gene sözleşin gideceğiniz insana haber verin sonra siz bi bahane uydurup işinizin çıktığını söyleyin gitmeyin onada gitmesse ayıp olacağını söyleyin gitsin bidaha da gelmesin :)

    uumarım vardır böyle biri fal bakmayı bilen biri olsa daha iyi olur buarada..biz kadınlar bayılırız fal bakan arkadaşlara sengözlerimebaksanab


    a.s.
     
  12. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin123
  13. ya kapıyı açmayın yada açtığınızda müsait değilim deyin işim var diyin.asla evine gitmeyin.eşinizede söyleyin bayanın eşine evde sigaradan hoşlanmadığızı vs söylesin.
    kibar bir dille başarabilirseniz izah edin kusura bakma arkadaşım ama benim evimin kuralları var sen buları çiğniyosun ,hem çalışıyorum eve gelince işimi gücüme bakmak ailemle başbaşa olmak istiyorum diyin.allah sabır versin çekilmez bişey gerçekten.
     
  14. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin123
  15. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    canım cıddı cıddı bunu komsuna soyle eger anlamıyorsa geldıgınde kovarsın
    bu kadar yuzsunluk olmazkı yani neden bosuna sınırlerını bozucaksın
    her seferınde çekmek zorunda degılsın allah kımsenın basına vermesın ugrasmak gercekten zor bılırım
     
  16. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin123
  17. teolog

    teolog Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.005
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ben olsam kapıyı acmam sayet evime geldi diyelim suratımı asar ondan hoşlanmadığımı belli etmeye calışırdım aynı durum iki kez basıma geldi ben beden dilimle ifade ettiğimiçin anladılar bidaha gelmediler eger konuşursanız haklıyken haksız duruma düşersiniz diye düşünüyorum mesafe koymak en güzel cevap ve kapıyı acmamak
     
  18. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : esin123
  19. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.347
    Beğenildi:
    21.531
    Ödül Puanları:
    363
    Kendi iyiliğiniz için açık sözlü olmak zorundasınız..
    Müsait değilim,kusura bakmayın cümlesi yeterli bence..
    İyi Akşamlar deyip kapınızı kapatın..
    Yine mi geliyor,yine aynısını söyleyin..Çok üzgünüm çoook
    Bıkmadan,usanmadan..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.