Lütfen yardımm edin:(

Konusu 'Meme Estetiği' forumundadır ve sugar_butterfly tarafından 6 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : sugar_butterfly
  1. sugar_butterfly

    sugar_butterfly .LionGirL. Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm arkadaşlar ben geçen yıl göğüs küçültme ameliyatı oldum 105 göğüslerim vardı
    ve 20yasında olmama ragmen karnıma kadar sarkıyordu iyi bi doktor ve
    başarılı ameliyat sonrası 2gun agrı cektıkten sonra hıcbı sorunum olmadı
    ama ameliyattan sonra yaklaşık 15 kılo verınce zaten ameliyattan once
    2 gogus arasındakı eşitsizlik ve cok fazla gevsek bı doku
    olmasındn oturu anca iyi bi sonuc alabılmek ıcın
    doktorum bekledıgımden kucuk yapmıstı
    fakat 15kılodan sonra 80A oldu
    suan 80 beden goguslerım var
    (75tede taşmıyo 80 diye kendimi kandırıyo olabilirim)
    ve kılolu değil ama çıtı pıtıda olmadıgım ıcın
    yınede kucuk duruyo ki zaten kucuk:KK43:..
    Böyle bi sorunla karşılaşanınız varmı?
    lütfen yardm edin
    şimdi ben daha yaşıtlarımın göğüsleri bile cıkmamışken
    yanı neredeyse ilkokul5ten berı çektıgım buyuk gogus sendromundan
    sonra olması gerektıgınden daha kucuk dıye
    bu seferde silikonmu yaptırmak zorunda kalacağım?
    Moralim cok bozuk ve bi çare bulmalıyım.
    Yağ doku enjekte falan diyorlar ama araştırmadım acaba deneyen varmı?
    ve onerebılecegınız bı yontem varsa maliyetınıde yazarmısınız?
    şimdiden tesekkurler
     
  2. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : sugar_butterfly
  3. abcj

    abcj Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    537
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    yag enjeksiyonu falan geçici yöntemler canım ... kök hücre yöntemi var , o da henüz çok yaygın değil bir araştır istersen .
    silikon düşünürsen maliyeti ortalama 4000 civarı ..
    doktorun kimdi canım ?
     
  4. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : sugar_butterfly
  5. fatmaagul

    fatmaagul Guest

    Çok geçmiş olsun canım, güzelnurçin göğüs küçültme topiğinde yazmıştı bu durumu, memeleri büyük olanlar fazla küçülttürmesinler diye. Ben de olacağım bu Cuma 85 beden olsun istiyorum, yoksa bi küçülttürüp, bi büyütmeyelim. Ama zaten doktorumda çok fazla küçülmeyeceğini söyledi,izlerin görünürlüğü daha fazlşa oluyormuş.
     
  6. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : sugar_butterfly
  7. KilicBaligi

    KilicBaligi Albay Pro Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    14.051
    Beğenildi:
    6.715
    Ödül Puanları:
    238
    Canımcığım hiç kafana takma çünkü ğöğüs küüçülttürme ameliyatı olan insanların zaman içerisinde göğüsleri eskisi kadar olmasa bile yeniden büyüyor...
     
  8. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : sugar_butterfly
  9. sugar_butterfly

    sugar_butterfly .LionGirL. Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    cnm antalyada oldum ben akdeniz unv ömer özkandı doktorumdan yana olmadı şikayetim kendisi kilo vereceksen ver oyle gel dedi ama ben verebılecegıme ınanmadıgım ıcın acele ettım eger kilonuz varsa once verın sonra yaptırın yoksa kılo verdıkten sonra dahada küçülüyo
     
  10. 11 Temmuz 2013
    Konu Sahibi : sugar_butterfly
  11. pandorina

    pandorina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    25 mesajımı doldurmak için atıyorum kusura bakmayın:KK53::KK54::KK55: