Lütfen yardımmm edin çıldıracağım

Konusu 'Soru ve İstekleriniz' forumundadır ve firegirl tarafından 19 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  1. firegirl

    firegirl Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    279
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bugün dikiş makinası aldım
    ama makina dikmiyor.
    yürümüyor yani
    niye dikmez bu makina
    çok iyi bir ürün
    bileniniz vardır mutlaka:1no2:
     
  2. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  3. firegirl

    firegirl Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    279
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ......................................
     
  4. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  5. firegirl

    firegirl Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    279
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yokmu bir bilen arkaaşlar vardır içinizde dikişten anlayan
     
  6. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  7. Kumrual

    Kumrual Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    374
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende makina alıcam seninki ne marka hangi model. servisi ara sor istersen çünki yeni almışsın
     
  8. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  9. evrim2008

    evrim2008 Sabırlıyım,bekliyorum:) Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    572
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bende makinayı ilk aldığımda ne yaparsam yapayım iplik atıyordu ağırda bişey zar zor servise götürdüm bir parçası yanlış yerleştirilmiş ondan çalışmıyor dedi.Bi servise götür istersen yalnız garanti belgesini mutlaka işletmiş olman lazım daha evvelden yoksa baya yüklü para alıyorlar uyduruk bişey yaptı açtı kapadı 20 tl istedi.Garantisi varsa faturasıyla (bazı servisler istiyor )götür göster için rahat etsin...
     
  10. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  11. cesm_i ahu

    cesm_i ahu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2007
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merak ettim halletinmi makinayı canım?
     
  12. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : firegirl
  13. firegirl

    firegirl Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    279
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler arkadaşlar hallettim ama alışmam baya zaman alacak gibi
    sitrese giriyorum olmayınca bayada fonksiyonlu bişey......bakalım