Mağaza kataloglarında resmim olsun istiyorum.Bu tarz işi olan ....yardım edermisiniz?

Konusu 'İş ve Kariyer' forumundadır ve nikahxsxekeri tarafından 2 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nikahxsxekeri
  1. nikahxsxekeri

    nikahxsxekeri Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar mağaza kataloglarında yada tesettür kataloglarında (açığım bu arada)resmim olsun istiyorum. yani bi gelirim olur hiç olmazsa. ne yapabilirim bunun için. birde güvende olurmuyum. merak ediyorum. nasıl bi meslektir. tanıdığı olan yada yapan varmı... yoksada fikirlerinizi yazarmısınızkaydirigubbakcemile3
     
  2. 2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nikahxsxekeri
  3. fxixrtxixnanxixnkxixzxix

    fxixrtxixnanxixnkxixzxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.004
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    valla canım nasıl başvurular yapıldıgı konusunda bir fikrim yok.. ama bu konuda şirketler var ve onlara başvuru yapıyorsun..
    Dikkatli ol..
     
  4. 2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nikahxsxekeri
  5. nikahxsxekeri

    nikahxsxekeri Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım neden dikkatli ol dedin bildiğin bişeylermi var ?
     
  6. 2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nikahxsxekeri
  7. fxixrtxixnanxixnkxixzxix

    fxixrtxixnanxixnkxixzxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.004
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146

    canım şöyle söyleyeyım..
    öyle her şirkete güvenıılmez..
    yanı fotograflarını çekerler ama parasını vermezler yada ne bıleyım resımlerını oyle gereksız yerlerde yayınlarlar yada fotomontaj yaparlar..v.s.

    yada bılmıyorum ben çok fazla türk filmi seyredıyorum...
    sen kafana göre takıl sevgilerimle...
     
  8. 2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nikahxsxekeri
  9. chantyclarie

    chantyclarie Guest

    mankenlik ajanslarına başvuruyosun bildiğim kadarıyla
    ünlü markalarda belirli ajanstan seçiyolar
    ama seçtikleri ajanslar değişiyo mu bilmiyorum
    bi arkadaşım lcw kinetix falan onların kataloglarında mankenlik yapmıştı
     
  10. 2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nikahxsxekeri
  11. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.398
    Ödül Puanları:
    563
    casting ajansları var. ama her gördüğünüz ajansa da başvurmanızı tavsiye etmem.... Allah korusun. neler okuyoruz ve tvde haberlerde izliyoruz .. fırtınanın kızı da,o yüzden dikkatli olun demiştir size.. bilinen ajanslara bence başvurun.
     
  12. 2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nikahxsxekeri
  13. chantyclarie

    chantyclarie Guest

    bu arada fırtınanın kızına katılıyorum dikkatli olmak gerek
    tanıdığım bi çok arkadaşım oyunculukta yapıyo ama ben güvenmediğim için hiç düşünmedim
    sonuçta sözleşme yapıyolar seninle
     
  14. 2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nikahxsxekeri
  15. nikahxsxekeri

    nikahxsxekeri Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    haklısınız gerçekten bende bundan korkuyorum. ama güvenilir bi marka olsa çok iyi olurdu. tesettür mağazalarıda olabilir. ajansları nasıl bulabilirim. ??? hangileri güvenilir bilginiz varmı...
     
  16. 2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nikahxsxekeri
  17. nikahxsxekeri

    nikahxsxekeri Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende çok istiyorum. manken değilim ama fiziğim düzgündür... sadece güven önemli...
     
  18. 2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : nikahxsxekeri
  19. chantyclarie

    chantyclarie Guest

    güvenilirliğini bilemiyorum
    ne kadar ünlü de olsa güvenmem açıkçası:1closedeyes:
    internetten başvuru yapıyosun kabul edildiğinde seni çekimlere çağırıyolar
    yanlız resimlerin onların internet sitelerinde de yer alıyo haberin olsun

    tesettür giyimle normal giyim arasında bi fark yok ki sonuçta ikisi de marka...
    aradıkları özelliklere göre seçiyolar
    yani bu tesettür markası şu ajansla çalışıyo güvenilirdir diye bişey söz konusu değil
    mesela bikini katoloğu için boy vucüt ölçülerine göre seçiyolardır
    tesettürde yüz şekline bakıyolardır
    türban yüzünde nasıl durucak diye