maison'un başarı öyküsü...

Konusu 'Diyet Başarı Öyküleri' forumundadır ve maison tarafından 9 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : maison
  1. maison

    maison Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    SABAH
    08:00 08:30 - sınırsız domates salatalık 2 kibrit kutusu kadar beyaz peynir(yada bir haşlanmış yumurta) 5 adet zeytin 1 dilim kepek ekmeği (uno lıght)

    10:00- bir porsiyon meyve

    12:00 13:00- 6 kaşık sebze yemeği, yoğurt veya corba salata

    15:00- bir porsiyon meyve

    16:00- bir porsiyon meyve

    19:00- iki köfte büyüklüğünce ızgara et yada sebze yemeği bol salata

    ve yatana kadar bir porsiyon meyve ve bir bardak süt hakkınız var.(bu meyve ve sütü meyveli bir kase dondurmaylada değişebilrisniz:)


    Arkadaşlar bu diyeti uygulayarak 6 kilo verdim,çok güzel bir diyet,günde 2 kez 1 fincan yeşil çay içtim,karnım çok açıktığında şekersiz ve sütsüz sade nescafe içtim müthiş iştah kesiyor,hiçbirşey yemek istemiyorsunuz,bu diyeti ben KK'den aldım uyguladım gerçekten çok sağlıklı bir diyet,içinde herşey var,ben spor yapmadım ama çok hareketli bir hayatım var,spor yapıldığında dahada etkili olabilir
    Sağlıklı bir şekilde kilo vermek isteyenlere bu diyeti öneriyorum....
     
  2. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : maison
  3. chiglet

    chiglet 2 çiçek annesi Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.341
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Tebrık ederım, bende dıyete baŞlayı 1 ay oldu 5 kılo verdım
    nerdeyse senın yÖntemınle aynı
     
  4. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : maison
  5. kestanesekeri

    kestanesekeri Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    3.443
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    tebrik ederim canım
    paylaşım için teşekkürler
     
  6. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : maison
  7. zeynep_kurubas

    zeynep_kurubas Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.353
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende çok tebrik ediyorum sizi kızlar çok güzel bir uygulama da benim tek sorunum meyve yiyemiyorum işte meyve yiyebilsem çok kolay kilo verilebilir sanıyorum
     
  8. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : maison
  9. sweetii

    sweetii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2010
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ayyy ne güzel ben hiç diyet yapmadım sadece yediklerime dikkat ettim 8 kilo verdim tabi bunu vermek baya bi uzun oldu ama bunu kesin deniycem tabiki ancak pazartesi baslaybilirim:)
     
  10. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : maison
  11. fatmasu

    fatmasu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2009
    Mesajlar:
    186
    Beğenildi:
    82
    Ödül Puanları:
    108
    Tebrıkler cnm. Ben de yaklasık 2 ayda 79 dan 68 e dustumm.. Ama su aralar dıkkat etmez oldum bu tarz beslenme gercekten cok ıse yarıor...:)
     
  12. 10 Nisan 2010
    Konu Sahibi : maison
  13. maison

    maison Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Pazartesi günü diyetimde 1 ayımı tamamlıyacağım,ben 68 kioydum şuan 62 kiloyum:lepi: aslında şuan zayıf görünüyorum ama acaba 59 falan olsammı diyorum çünkü evlenmeden önce 59 kiloydum ve kilo aldıktan sonra 59 bir daha hiç görmedim,sizlerde baslayın sizlerle birlikte bi gayret bende devam edeyim,gerçi eşim beni görünce o da basladı ve çevremde beni görüp başlayan okadar çok arkadaşım varki,inanın deli gibi diyetimi istiyorlar,laf aramızda kıskanıp çok zayıflamışsın diyemiyenlerde varlülülülülülü yani onlara inat ha gayret diyorum....:dance:
     
  14. 10 Nisan 2010
    Konu Sahibi : maison
  15. fatmasu

    fatmasu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2009
    Mesajlar:
    186
    Beğenildi:
    82
    Ödül Puanları:
    108
    kesınlıkle cnm çok kıskanan oluo onların ınadına devam edelım de dıyene bak daha bugun dıyet falan kalmadıı :KK43: yha tabı eskı yedıklerımın yanında hıc ama yıne de saglıklı deıl bugunku yedıklerım asıırıya kactım:KK43:
     
  16. 10 Nisan 2010
    Konu Sahibi : maison
  17. ela.

    ela. Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.165
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bende geçen yıl 80 kilodan 66 ya düştüm ve inanılmaz sağlık sorunları yaşamıştım ama hatalı diyetti benimkisi..ama 1 yılda verdiğim kiloların hepsini aldım hatta 81 kiloyum ve çok üzgünüm..nasıl tekrardan zayıflıcam kansızlık sorunumda var korkmuyor değilim,bu kiloyuda kan iğnelerinden dolayı aldım nasıl zayıflıcam ben 75 kilo olsam zaten boyum 1.75 orantılı yani dışardan kilolu gözükmüyorum ama 6 kilo nasıl kanımı düşürmeden vericem ben...:çok üzgünüm: bu arada konu sahibi arkadaşım tebrik ederim kilonuzu inşallah korursunuz..bana öneriniz var mı?
     
  18. 10 Nisan 2010
    Konu Sahibi : maison
  19. balperisi

    balperisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.172
    Beğenildi:
    775
    Ödül Puanları:
    153
    Tebrik ediyorum sizi, ne guzel vermissiniz.Peki sebze yemeklerini az yagli mi tukettiniz yoksa hic yag koymadan mi pisirdiniz?
    sevgiler