Malesef Hiç Güzel Bir Gelin Olamadım :( bu duruma çok üzülüyorum:,(

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve tuttifuritti tarafından 22 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : tuttifuritti
  1. tuttifuritti

    tuttifuritti Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    öncekikle hepinize merhaba arkadaşlar konu başlığımdan anlaşıldığı gibi evet hiç güzel bir gelin olamadım..mafoldumbengelinliğime duvağımla çok güzel bir gelin olamadım.kapalı bir bayanım.en güzel günüm olarak hatırlamam gerekirken düğün günümü ben hep ağlıyorum halandaha gelinliklere bakıyorum güzel bir gelin görünce ben niye böyle olamadım diyorum neyim eksiktiki böyle oldum isyan etmekte istemiyorum ama bir tarafım hep buruk çirkin bir bayanda değilim boyum 1.76 kilom 54.55 şık giyindiğimi ne giysem yakıştıığını söylüyor herkes .düğün günü aksiliklerim oldu salonun kuaförüne gittik malesef kadın güzel yapıyodu kötüde değildi yani çok abartılı makyaz uyumsuz renkleri bir arada istemiyorum dedim normal günlük bir makyaj gibi oldu buseferde olduğumdan dahada güzel olabilirdim gelinliğimin bir tarafı söküldü yapmak zorunda kaldık güzel olmadı istediğim gibi bir gelin olamadım yanii.senağlamadüğün fotağraflarımız var evimizde nişan resmimizi düğün fotoğrafının önüne koydumki fazla görüpde üzülmiyeyim diye resimlere baktıkça dahada üzülüyorum çünki bu durumu kimseylede paylaşamadım ne annemle ne eşimle ne de bir arkadaşımla kimse bana demediki çok güzel bir gelin oldun.yengemin annesi bile demişki daha güzel olabilirdisenağlamaher gece yastığa başımı koydummu aklıma geliyor ve ağlıyorum uyuyamıyorum psikolağa bile gitmeyi düşündündüm. kendi kendimi teselli etmeye çalışıyorum diyorum başı kötü oldu ama evliliğim çok iyi harika bir insanla evliyim olsun herşeyi dört dörtlük olan evlilerin sorunları oluyo kocaları kötü oluyo işsiz güçsüz oluyo diyip teselli olmaya çalışıyorum ama olmuyor olmuyorsenağlamaşimdi diceksiniz belki dünyada ne sorunlar oluyor buda sorunmu ama buda birkere oluyor neden kötü hatırlansınki.rabbime çok dua etmiştim çok çok güzel bir gelin olayım diye olmadı malesef:çok üzgünüm:buraya yazdım sadece içimde düşündüklerimi kendi kendime ağladığımı sadece buraya yazdım belki bir cümle bana çok iyi gelirde ben neye ağlıyomuşum derim azda olsa içim rahtlar inanın aklıma gelince bu durum mafoluyorum günüm berbat geçiyor halendaha gözlerim dolu dolu senağlamayazacaklarım bukadar arkadaşlar hepinize şimdiden teşekkür ederim hoşcakalın:gitme::gitme:[/SIZE]
     
    Son düzenleme: 22 Şubat 2010
  2. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : tuttifuritti
  3. merve200

    merve200 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2008
    Mesajlar:
    682
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Canim yazIn cok kücük hic bisey okunmuyo :KK43:
    düzeltirsen belki daha cok yardimci olabiliriz Şeniz
     
  4. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : tuttifuritti
  5. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Kız Allah canını almasın, başka dertlerin olmasın inşallah. Bunun içinmi ağlıyorsun, üzülüyorsun.

    Sen benim gelin fotolarımı görsen gülmekten geberirsin, yerlerde yatarsın. O derece yani.
    Şimdi bakıyorumda saçım çok iğrençmiş, heleki makyajım evlerden ıraksempatiksalakcinni, ama tabi hiçde uyarmadım kızı şu tonları kullan makyajda diye, kafasına göre yapmış, kırmızı ruja eflatun farakannehir, ama hiç gözüme çarpmamış o zamanlar, uçuyoruz tabi evlilik heyecanından. Sonracığıma, gelinliğime boya dökülmüştü, kaç saat çıkarmak için uğraştılar. Herşeye rağmen çok güzeldi. Hey gidi günler heyboshayallersmile
     
    akidem, senve bennn ve belmiyum bunu beğendi.
  6. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : tuttifuritti
  7. sokoprenses

    sokoprenses Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2009
    Mesajlar:
    256
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    evet okuyamadım
     
  8. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : tuttifuritti
  9. tuttifuritti

    tuttifuritti Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok küçük oldu yazdıklarım düzeltemedimde kusura bakmayın arkadaşlar hepinizden özürdilerim
     
  10. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : tuttifuritti
  11. azelya55

    azelya55 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2008
    Mesajlar:
    7.116
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    İlerde istediğin gibi bir gelinlik alır eşin sana belki(ona anlatırsan), gider o gelinlikle fotoğraf çektirirsiniz, evlilik yıldönümünde olabilir mesela :asigim:
    Ayrıca inan bana herkesin düğününde mutlaka bir aksilik çıkıyor.Benim provamda makyajımı çok güzel yapmışlardı, bakışım değişmişti..Ama düğün günü istediğim gibi olmadı..
     
    Hidrosfer ve belmiyum bunu beğendi.
  12. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : tuttifuritti
  13. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.398
    Ödül Puanları:
    563
    her gelin güzeldir.
    çünkü mutlulukları yüzüne yansımıştır.
    size öyle geliyordur.
    hiç üzmeyin kendinizi.
     
  14. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : tuttifuritti
  15. merve200

    merve200 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2008
    Mesajlar:
    682
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Canim bence sen dügünden önce cokkk hayaller kurmussun kendi kafanda
    bíseyleri canlandirmissin.. hayal ettigin gibi olmadigi icinde böyle üzülmüssün..
    ama hayal ettigin gibi olmadigi icinde güzel olmadigi anlamina gelmezki..
    kimi bayana hafif makyaj daha cok yakisir abartilisi yakismaz..
    kimisine hic makyaj yakismaz.. sanada hafif bi makyaj yapilmis bu güzel bi gelin
    olmadigin anlamina gelmezki.. ayrica yengenin anneside kimmis milletin lafini
    ne takiyosun sen bos verr :)
    bak ne güzel harika bi evliligin varmis sükür et canim.. allah agzinizin tadini bozmasin..
    ne insanlar var evlenmeleriyle bosanmalari bir oluyor..
    veya dügünlerinde tartismalar cikiyo ve insanlarin burunlarindan geliyo dügünleride..
    bence hic düsünme evliliginin tadini cikarmaya bak opuyorumnanaktan
     
  16. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : tuttifuritti
  17. citlenbiq

    citlenbiq Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    111
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Madem hic begenemedin hic birseyini, sana tavsiyem git istedigin bi gelinligi kiirala, kuaforden ve resimciden randevu al, kocanida al yanina resim cekin.boylelikle icin bi nebzede olsa rahat eder:KK70: Benim dugunumde fotograflar cok igrenc cikmisti aynisini uyguladim gelinligimi giydim, kuaforden randevu aldim ve resim cekindim. Her gordugumde mutlu oluyorum en azindan:KK70:
     
    Meeendizhanim, belmiyum ve KahveNutella bunu beğendi.
  18. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : tuttifuritti
  19. sokoprenses

    sokoprenses Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2009
    Mesajlar:
    256
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    geçmis guuuuuuuuuuuun artık esınle mutlulugunuza bakın lutfen aksılıkler olabılr bunlar cok normal bende olmadı hersey ıstedıgım gıbı gıttı dıyordum kır dugunu oldu bak sımdı geldı aklıma ortamın suslenmesı ıcın dugunden once gıtmem gerekıyordu ama gıdemedım onlarda kafalarına gore suslemısler kotu degıldı ama benım ıstedıgım gıbıde degıldı e sımdı bende bunamı uzuleyım gectı gıttı ıcınde ukte kalır bılıyorum ama gecmıse donmek mumkun olsaydı keske cnm