Mantar olabilir mi?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve _Zumrut_ tarafından 16 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  1. _Zumrut_

    _Zumrut_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    313
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Arkadaşlar ilişkiden sonra vajinamda kaşıntı oluyor, geçen haftalarda akıntı için kültür vermiştim, mantar görülmemiş fakat bu kaşıntı neden oluyor aklıma takıldı.Mantar olabilir mi sizce?

    Şu an akıntı için fitil ve ilaç kullanıyorum.Sizce mantar için tek kullanımlık haplar oluyor ya, ondan da alıp kullansam mı? Bu ilişki sonrası yanma prezervatif alerjisi olabilir mi? Eskiden bulaşık eldiveni giyemezdim kollarım kabarırdı, ikisinde de lateks varya, oradan öyle bir baglantı kurdum kafam karıştı... bilmiyorumkismile
     
  2. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  3. kad_er

    kad_er ASYA'm hoşgeldin kızım... Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    4.904
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146


    anladığım kadarıyla alerjik bir yapın var,prezervatiften kaynaklı olabilir,vajinayı kuru tutmak lazım,günlük pedlerede güvenme ,onlarda yapıyo,,,mantar kremi olarakta travezel kullanmıştım ben geçmiştii,,
     
  4. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  5. _Zumrut_

    _Zumrut_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    313
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    evet,alerjim var şuan zaten. hergün hap içiyorum onun için.

    mantar olsa kültürde çıkardı gibime geliyor. olmadı şu tedavi bi bitsin, yine aynısı olursa yeniden gideyim.
     
  6. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  7. ALLAHvarGAMyok

    ALLAHvarGAMyok ikizlerin annesi ♡♡♡ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2010
    Mesajlar:
    21.035
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    198
    bncede alerjık bır yapıya sahıp oldugundan oluordur gecmıs olsun
     
  8. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  9. _Zumrut_

    _Zumrut_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    313
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    çünkü mantar olsa normal zamanda da kaşınır değil mi?

    teşekkürler cevap için ...
     
  10. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  11. ALLAHvarGAMyok

    ALLAHvarGAMyok ikizlerin annesi ♡♡♡ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2010
    Mesajlar:
    21.035
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    198
    evet kasınır canım kabarık seklınde olur
    vede putur putur beyaz derı kalıntıları olsur kasındkca
     
  12. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  13. _Zumrut_

    _Zumrut_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    313
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    öyle birşey yok. hafif tatlı bir kaşıntısı var. olup olup geçiyor. peynir kesiği gibi akıntı olur degil mi? bende akıntı var ama o da sarıydı, kültür sonucuna göre ilaç kullanıyorum şu an azaldı şükür akıntı...

    sanırım alerji...çünkü her seferinde böyle oluyor.

    sagolun...
     
  14. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  15. ALLAHvarGAMyok

    ALLAHvarGAMyok ikizlerin annesi ♡♡♡ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2010
    Mesajlar:
    21.035
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    198
    korkulacak bişiyoktur canım olsa cıkardı zaten
    tekrar gecmıs olsun
     
  16. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  17. aysegulyildiz

    aysegulyildiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    475
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    eldiven alerji yapıyorsa muhtemelen prezervatif de yapmıyodur, rahatsızlık bu yüzdendir. bence boşuna ilac, fitil vs kullanma...gereksiz yere kullandığında faydadan ziyade zarar verir çünkü...geçmiş olsun canım...
     
  18. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : _Zumrut_
  19. _Zumrut_

    _Zumrut_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    313
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    teşekkür ederim arkadaşlar içimi rahatlattınız : )