Mantar Soslu Makarna (resimLi)

Konusu 'Makarnalar' forumundadır ve SuLtan42 tarafından 25 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    25 Ekim 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  1. SuLtan42

    SuLtan42 Uykucuuu Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.503
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Cok kolay bi sos hemencik yapilir 10 dakkada :)



    1 kutu mantar
    1 kutu hazir krema
    1 orta boy sogan
    biraz tuz
    biraz karabiber

    a. Makarna hasliyoruz cok normal bi sekilde..
    b. Mantarlari süzüyoruz ,azicik yikiyoruz sonrada tavaya atiyoruz biraz pisiriyoruz, sivi yag ile.
    c. Mantarlar azicik pistikten sonra, küpküp yada azicik uzunlamasina ince ince kestigimiz soganlar tavaya atiyoruzi, (ben ince uzun seviyorum soganlari),
    soganlarda azicik pisiriyoruz
    d. Sonra 1 kutu hazir krema döküyoruz tavaya.
    azicik fokurdicak yani kaynicak :)
    5-10 dakka dursa yeter,
    e. Birazda karabiber ve tuz ekliyoruz, tadina bakiyoruz. hepsi bu
    Makarnanin üstüne sosu döküp afiyetle yiyinnnn. bayilicaksiniz , ben cok sevdim :)
     
    Son düzenleme: 25 Ekim 2008
  2. 25 Ekim 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  3. SuLtan42

    SuLtan42 Uykucuuu Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.503
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Bu Hazir Krema

    [​IMG]



    Mantarlar pisiyor

    [​IMG]


    Kremayi döküyoruz :eek:

    [​IMG]



    Makarnanin üstüne sosu döküp afiyetle yiyoruzzzz cokacimcoook

    [​IMG]


    Buda Tavanin 10 dakka sonraki hali :1rolleyes: hapur hupur yeniliyor afiyet olsun bacilaaaar

    [​IMG]


    Not: Tarifimi begendiyseniz ne mutlu bana,
    pek öyle ahim $ahim bisey degil ama, benim gibi yemek konusunda yeni yetisenlerden :-)roflol:) ancak böyle bi tarif gelebilirrr :ecrin_bebek:
     
    Son düzenleme: 25 Ekim 2008
  4. 25 Ekim 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  5. kahvekolik

    kahvekolik Ya Hafiz! Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    8.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canım krem şanti tatlı olur, bi yanlışın olmasın?
     
  6. 25 Ekim 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  7. SuLtan42

    SuLtan42 Uykucuuu Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.503
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106

    valla canim bilmiyorum :sm_confused:
    almancasi Schlagsahne
    türkcesi krem santiymis
    sözlükden arattirdim :1rolleyes:
    Böyle süt gibi bisey iste,
    yani kivami koyu degil

     
  8. 25 Ekim 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  9. Barcman

    Barcman PR UZMANI Pro Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.580
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    198
    hımm süper gözüküyor ellerine sağlık bu arada o hazır kremadır krem şanti tatlı olur
     
  10. 25 Ekim 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  11. SuLtan42

    SuLtan42 Uykucuuu Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.503
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106

    saol barcman ablacigim :1hug:
    peki ozaman hazir krema olarak degistireyim,
    krem santi yanlis oldu galiba :bbo:
     
  12. 26 Ekim 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  13. Sympathique

    Sympathique Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.706
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    153
    canim ya sosa bayildim mantari cok severim ilk firsatta denicem ,aslinda hep kullandigim malzemeler ama bilincsizlikkaydirigubbakcemile3 iste napalim biraraya getirince guzel olurmuki diyoruz:uhm:
    bu arada sozlugu bosver sen
    hazir krema deyincede tam anlasilmaz
    bunun ismi cig krema
    bende fransadayim almanyadan falanda alirim ,bilmeyen arkadaslar cig krema diye alsin
    ha bu arada en son bos tavayi koymuus ya ,bende alt yaziyo okumadan resimlere baktim
    diyorum bu makarnayi yapip koymus acep bu tava neyki diyodum:uhm: megersem yalayip yutmusunuz bos haliymiskaydirigubbakcemile3 allah seni emi nerdende geldi aklina :roflol::roflol::roflol::roflol:
    yemek yapmayi beceremezmiisn ama iki tane tarif koymusun ikiside tam benlik
    tatlini sali gunu yapcam insallah guzel yaparim kivami akici olmuyo dgilmi tatlinin
    tekrardan ellerine saglik beceruklu garu senukafamçokkarıştı
     
  14. 26 Ekim 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  15. gxuxlsu

    gxuxlsu sifaa nın yazdığından :) Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.469
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    eline sağlık ama kremayı ne diye alcaz burda bulabilir miyiz...
     
  16. 26 Ekim 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  17. SuLtan42

    SuLtan42 Uykucuuu Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.503
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Sympathique arkadasim cok saol yaaaaaaa Şeniz
    ne tatli yorum yapmissin :asigim:
    öle girgir olsun diye bos tavayida cektim, güzel olur diye düsündüydüm hihi kaydirigubbakcemile3
    valla bacim benim tarifler kolaydir,
    benim yapabildigim biseyse mutlaka kolaydir cünki :roflol:
    Sende yapda resimleride koy olurmu görelim, benden daha güzel yapiyosundur sen :1rolleyes:
     
  18. 26 Ekim 2008
    Konu Sahibi : SuLtan42
  19. SuLtan42

    SuLtan42 Uykucuuu Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.503
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106

    valla canim hazir krema yada cig krema,
    türkiye nasil bilmiyorum, baska arkadaslarda yardimci olursa :bbo:
    cünkü ben türkcesi ne bilmiyorum onun :bbo:
    ama süt gibi böyle sulu yani , sudan hafif daha koyu tabii