Mart bebekleri ve anneleri

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve Begum84 tarafından 11 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Begum84
  1. Begum84

    Begum84 KAYRA VE DEFNE'NİN ANNESİ Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.087
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Mart anneleri nasılsınız? doğumunuz nasıl geçti? bebeğiniz sizi uykusuz bırakıyormu? Aşılara başladınızmı? Hadi herşeyi burada paylaşalım...
     
  2. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Begum84
  3. alize_13

    alize_13 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    634
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    konu başlığımız hayırlı olsun :teytey:
    13 martta sezeryanla oğlumu doğurdum başta dikişlerim çok ağrıdı ama şimdi daha iyiyim süt konusunda da ilk zamanlar azdı o yüzden mama takviyesi yaptık gecelerimizde uykusuz geçiyo son iki üç gündürde kabızlık ve gaz sancısı problemimiz var
    pazartesi ilk aşısını yaptırcaz
    sizde durumlar nasıl
     
  4. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Begum84
  5. mmyrina

    mmyrina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2006
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba ben 10 martta kızıma kavuştum normal doğum oldu 10 nisanda aşısını yaptırdık D vitamini alımına başladınızmı ben henüz başlamadım
     
  6. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Begum84
  7. alize_13

    alize_13 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    634
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    D vitaminine 21. gün başlayın dedi doktor hergün 3 damla
    doktorunuz vermedi mi vitamini
     
  8. 13 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Begum84
  9. wsw

    wsw Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    321
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    88
    ben aslında nisan annesiydim ama sezeryanla doğum yaptığım için 26 martta oğlum dünyaya geldi gaz sancılarımız başladı o kıvrandıkça içim parçalanıyo elimdende biş gelmiyo çok kötü yaaa :1no2:
    D vitaminine başladık bize dr 15 günü bitridikten sonra günde üç damla şeklinde vermemizi söyledi
    benim ise göyüs uçlarım çok kötü oğlum uyanmasına yakın benim kalbim çarpmaya başlıyo nasıl şimdi emziricem diye:1no2: sizin kiler nasıl?
     
    Son düzenleme: 14 Nisan 2008
  10. 13 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Begum84
  11. DreamLover

    DreamLover Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.751
    Beğenildi:
    107
    Ödül Puanları:
    113
    kızlar bebeklerinizi güle güle büyütüna.s.,
    biz de aynılarını yaşadık inanın, gaz sancıları, sabaha kadar süren uykusuz geceler, daha neler neler:1rolleyes::1rolleyes:
    ama korkmayın kızlar bi 3 aylık olduklarında daha kolay oluyo herşey:1hug:
     
  12. 14 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Begum84
  13. Begum84

    Begum84 KAYRA VE DEFNE'NİN ANNESİ Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.087
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende 12 martta normal doğum ile oğlumu dünyaya getirdim. Maalesef bizim oğlandada gaz sancıları var ve ayrıca oğlum kolik oldu. çok ağlıyo. bu yüzden süt ve ürünleri içip yemiyorum. biz zinco kullanıyoruz şimdilik sancılar için. doktor ayrıca nurse harvey's ide kullanın dedi. 2 sini aynı anda kullanmak cok gelir gibi geldi bana. D vitaminine yeni başlayacağız. burdaki ilk aşımızı cumartesi olduk. daha önce yurtdışında doğum yaptığım için verem aşımızı olmuştuk.ay cok yazdım galiba:))
     
  14. 14 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Begum84
  15. TK646

    TK646 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    971
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Begüm zinco bizde ishal ve pişik yaptı eğer böyle bi sorunun varsa zinco kaynaklı olabilir dikkat et.

    Nurse harvey tek başına bir mucize deneyen kimseden sonuçsuzluk çıkmadı geçmiş olsun şimdiden.

    Ha bu arada nurse harvey 1 aylıktan küçük bebeklere pek önerilmiyo.
     
  16. 14 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Begum84
  17. Begum84

    Begum84 KAYRA VE DEFNE'NİN ANNESİ Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.087
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    sağol canım benim ozaman bizde deneyelim nurse harvey's i. bizimki 1 aylık oldu zaten. sen nezaman doğum yaptın? Nasıl geçti?
     
  18. 14 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Begum84
  19. TK646

    TK646 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    971
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Ben 8 martta doğum yaptım zorunlu sez. oldu spinal. :KK43:(

    Daha yeni dikiş acılarım geçiyo hala tam rahat değilim.

    Bide kilolar ah kilolar 17 kilo aldım şuan 8 fazlam var 3 haftadır 1 gram gitmedi yahu :))
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.