Masa başında iş yapanlar için egzersizler

Konusu 'Egzersizler' forumundadır ve antrenxoxr tarafından 25 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    25 Kasım 2008
    Konu Sahibi : antrenxoxr
  1. antrenxoxr

    antrenxoxr Profesyonel Sporcu Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.343
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    ---Sandalyenize oturup geriye yaslanın.Başınızı öne doğru eğin.Önde biraz bekleyin,ensenizin gerildiğini hissetmeye çalışın.daha sonra tekrar başınızı karşıya bakar konuma getirin(bu hareketi yavaşça 4-5 kere tekrarlayın)

    ---boynunuzu sağa eğin(4-5 kere)

    ---boynunuzu sola eğin(4-5 kere)

    ---Gövdenizi oturduğunuz yerde dik tutarak başınızı sağa-sola çevirin.(yavaş şekilde)

    ---Omuzlarınızı yukarı kaldırın(çocukların banane derken yaptığı gibi)3 e kadar sayıp bırakın.(bu hareketi 3-5 kere yapın)

    ---Omuzunuzu geriye doğru itin 3 e kadar sayıp bırakın(3-5 kez)

    ---ellerinizi birbirine kenetleyip öne doğru uzatın ve omuzunuzu iyice öne verin(dirsek gergin olmalı)

    ---Omuzlarınızı çevirin(öne ve geriye)(8-10 kez)

    ---ellerinizi açıp kapatın(8-10 kez)

    ---Parmaklarınızı büküp açın(8-10 kez)

    ---Bacaklarınızı ileri uzatın 5 sn kadar bekleyip tekrar dizinizi kırın)(önce tek bacak sonra çift bacak)

    ---Ayağa kalkıp belinizi birkaç kez sağa-sola bir kaç kez de öne arkaya eğin.

    ---Parmak ucunda durun (3-5 sn) tekrar yere basın (3-5 kez yapılmalı)


    Sevgiler
    Antrenör