mayıs ayında aşılama yaptıracak hanımlar

Konusu 'Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz' forumundadır ve tombixsx11 tarafından 10 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : tombixsx11
  1. tombixsx11

    tombixsx11 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam kızlar mayıs ayında aşılama yaptıracaklar gelin burada bulusalım benden doktor önce rahim filmi istedi onunla start vericez
     
  2. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : tombixsx11
  3. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    slm canm benim 1. aşılamam tutmadı şuan adetliyim mayısta bende yaptıracam şimdi bu ay için bazı kürler denicem bakalım bende polikistik over var onun için yumurtlama olmuyo buay bu karışımlar la yumurtatarı büyütmeye çalışacam bakalım inş 2. aşılamaya gerek kalmaz da buaay geliverir ALLAH bu belli olmaz :))
     
  4. 13 Nisan 2009
    Konu Sahibi : tombixsx11
  5. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım bizden başka yaptıracak yok galiba
     
  6. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : tombixsx11
  7. tombixsx11

    tombixsx11 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    galiba sadece biz ben de adet olmayı bekliyorum direk rahim filmiyle
     
  8. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : tombixsx11
  9. demirilkim

    demirilkim Guest

    Ben nısandaq yaptırmıŞtım
     
  10. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : tombixsx11
  11. RENO

    RENO Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar bende ikinci aşılamyı mayısda yaptıracam nisanda olması gerekiyodu memlekete geldim oyüzden ara verdim mayısda tekrar deniyecem allahım hepimizin yardımcısı olsun
     
  12. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : tombixsx11
  13. sevcangoksel

    sevcangoksel Allahım sana emanetiz Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    6.098
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    Kızlar hadi listemizi oluşturalım.:dance:
    Bende Mayıs ayında aşılama olucam
    5 gün sonra adet olurum
    Adetin 3.günü iğne vurulmaya başlıycam.
    İnşallah hepimiz için hayırlı olur:Saruboceq:
    Benim ilk aşılamam:sm_cool:
    İnşallah ilk aşılamam tutar:CüvCüv::Saruboceq:
     
  14. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : tombixsx11
  15. sevcangoksel

    sevcangoksel Allahım sana emanetiz Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    6.098
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    tombiş rahim filmini çektirdin mi
    tüpler açık çıkmıştır inşallah
    bende Ocak ayında çektirmiştim
    Doktorum aşılama yapmam için tüplerin açık olduğunu görmem gerek demişti
     
  16. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : tombixsx11
  17. sevcangoksel

    sevcangoksel Allahım sana emanetiz Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    6.098
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
  18. 16 Nisan 2009
    Konu Sahibi : tombixsx11
  19. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet canm listeyi yapalım ama ben beceremem sen biliyosan yapalım cam evet tombiş naptın açıktır inş tüplern