mayis bebeklerinin hareketlerini siralayalim mi

Konusu 'Mayıs Anneleri' forumundadır ve S.HAYAL tarafından 29 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : S.HAYAL
  1. S.HAYAL

    S.HAYAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    268
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kim tembel kim caliskan ogrenelim ne dersiniz.

    EBRAR suan 5aylik gibi yani 4 gun sonra 4 ayi bitmis oluyor. ama hareketli mi tembel mi anlamadim ben.
    1_ayaklari surekli hareket halinde tekmeler savuruyor.
    2_yataginin basinda ki oyuncaklari elleriyle tutup oynuyor bazen asagiya cekip dusuruyor
    3_yabancilara gitmek istemiyor korkuyor yeni yuzlerden
    4_gozleriyle heryerden takip ediyor
    5_ellerini agzina goturuyor ve emmeye calisiyor
    simdilik yapabildiklerinden hatirladiklarim bunlar ama bide yapmasi gereken ve yapmadiklari var

    1_yuz ustu yatirdigimda kafasini kaldirmiyor ve aglamaya basliyor. hala boynunu tutamiyor
    2_ses duyuyor ama sesin geldigi tarafa inatla donup bakmiyor baska yerlere odaklaniyor sanki duymuyor mus gibi.
    3_henuz sesli gulmeye baslamadi
    sizlerin minikleri nasil suan benim kizin yapamadiklarini nasil yaptirdiniz.
     
    Son düzenleme: 30 Ağustos 2009
  2. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : S.HAYAL
  3. WomenLove

    WomenLove bir Aşk Krallığı Pro Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    23.964
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    198
    benim ikizlerim 5 aylık

    ömerden başlayım agulamalar dışında başka şeylerde anlatıyor
    artık kendi,kendine sırt üstü yatarken dönüyor ,(benim için zor oluyor)
    yüzükoyun yerdeyken sürünerek halıda tur atıyorr .....
    2,5 aylıkken yüzükoyun yatmaya başladı ve kafasını çevirebiliyordu hala öle
    yatağının içinde yatırdığım şekilde bulamıyorumsağ yatırdıysam sola dönük buluyorum 360 derece dönebiliyolar...
    uykusu geldimi ıııı diye ağlıyor beni uyut sinyali veriyor
    eskiden biraz daha tembeldi şimdi anakucağında ayakları kolları devamlı hareketli
    ve anakucağından aşağa atlamaya çalışıyor (daha başarılı olmadı)
    ama anakucağınıda sırt üstü yatarken yüzükoyun dönüyor
    kollarından tutup yere bastırdığımda adım atıyor buda yeni olduu

    heee sizin gibi bi ojeyi tutmuyor uzanıp almıyor elimdeki mama tabağını tutuyorr o kadar genelde
    kafayıda çok yukarıd tutamıyor her türlü çeviriyor ama sanki ağır geliyo gibi kafa tam dik değil
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    gelelim alişeee

    aliş ömerden hep daha çok hareketli cin göz oldu....
    ilk agu ilk el tanımayı ali yaptı ve çok hareketli 2,5 ayllıkken kolları ellerii hep hareket halindeydi
    halada çok hareketlii
    beni ve babasını çok iyi tanıyor konuşmaya geçtiğimizde hep gülüyor
    sesli kahkahalarımız var oda yatağında fır fırr dönüyor
    2 ayllıkken yüzükoyun yatıyordu hala öle kafasını çok net taşıyor
    ve ayağa dikildiğinde civi gibi basıyor başı hep havada sürekli bişeyleri takip ediyor
    oda ömer gibi yerede sürünüyorr

    kalkmak istediğinde omuzları ve basşını kaldırıyor
    özellikle yemek yedirirken kollarımı tutyor kalkmak için ve aynı hareketei ÖMER de yapıyorr

    aklıma gelenler bunlarrr
     
  4. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : S.HAYAL
  5. S.HAYAL

    S.HAYAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    268
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    maasALLAH hareketleri tam bizim doktorun yakinda yapabilecekleri hareketler dedigi seyleri yapiyorlar ama siz 5.ayi bitiriyorsunuz sanirim. insALLAH ebrar da baslar ama boyun tutma konusunda cok tembel ve hala donmuyor ne saga ne sola. bebislerin donmeye ne zaman basladi canim
     
  6. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : S.HAYAL
  7. WomenLove

    WomenLove bir Aşk Krallığı Pro Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    23.964
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    198
    cnm beş ayları 8 eylülde bitecek daha var yanii

    dönme işini sadece ömer yapıyor alii daha çok kendini kaldırmaya çalışıyor

    ömer 25 ağustoda dönmeye başladı cnm çok yeni daha

    bide biz 1,5 ay erken doğduk ama çok şükür ayları ile uyumlular
     
  8. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : S.HAYAL
  9. sema43

    sema43 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim mehmetimde çıngırağını tutup sallayabiliyor sonra yatırdımmı kalkmak için belinden destek alıp kafasını belini kaldırıp oturur posisyona gelebiliyor ama oturamıyor sesleri çook iyi tanıyor geldiği yönü hemen buluyor bu günlerde çığlık atmaya başladı yavaş yavaş dış kapıyı tanıyor oraya gittiğimizde çok çırpınıyor anlıyorki dışarı çıkıcaz gel dediğimizde elleriyle uzanıyor görmediği insanları yabancılıyor dudağını büküp ağlıyor birde şeye çok gülüyorum eşarpımı yapınca dışarı çıkıcamızı anlıyor ağlamaya başlıyor beni de al diye artık her şeyin farkında herşeyi bilinçli yapıyor kendi kendine sağa sola dönüyor bizde tam 3 buçuk aylığız daha aklıma gelmeyen bir sürü vardır çok güzel bu gün bunu öğrendi diyebilmek
     
  10. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : S.HAYAL
  11. S.HAYAL

    S.HAYAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    268
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    anladim ve birazcikta sevindim bunu ogrendigime cunku sen ilk mesaji yazinca kizim niye donmuyor o zaman diye dusunmeye baslamistim
     
  12. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : S.HAYAL
  13. S.HAYAL

    S.HAYAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    268
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    maasALLAH canim senin oglan ayina gore biraz ilerde galiba. ALLAH bagislasin
     
  14. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : S.HAYAL
  15. esen81

    esen81 iki aşkım Ahsen ve sen Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.193
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    selam benim kızım bakalım neler yapıyo
    öncelikle acayip çığlık atıyor sürekli agulama dışında da sesler çıkarıyor ve sesli gülüyor
    sesin geldiği yöne dönüyor
    iki elini birleştirip önce bakıyor sonra ağzına....
    uzattığım bir nesneyi uzanıp almak istiyor ama almıyor eline verince çıngırağını sallıyor
    ama elimi uzattığımda uzanıp tutuyor
    kafasını baya kaldırıyor nerdeyse oturur pozisyona geçiyor
    ama hala oturtmuyorum çünkü erken
    beni ve babasını tanıyor başkalarını yabancılıyor
    yanında yürüyen birilerini takip edebiliyor
    pusetinden aşağıya doğru kayıyor ama hala dönmüyorr yan yatarken sırt üstü dönüyor sadece....
    bizden bu kadar şimdilik bu arada kızım 4 aylık oldu bugün
     
  16. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : S.HAYAL
  17. S.HAYAL

    S.HAYAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    268
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    maasALLAH canim ALLAH bagislasin. sesli guluyor demek ne guzel
    biraz daha boyle yazilar gelirse kizimin tembel olduguna kanaat getirecegim
     
  18. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : S.HAYAL
  19. bengi_

    bengi_ Deniz'ime kardeş geliyooo Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.327
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    benim oğluşum 3 ay 1 haftalık
    sesli gülüyor kahkaha atıyor neredeyse konuşacak acayip heceler çıkarıyor iki aylıkken sırt üstünden yüz üstüne dönmeye başladı şimdi sadece yüzüstü duruyor inanılmaz hareketli yüzüstü kafasını ayaklarını çok uzun süre ve oldukça yükseğe kaldırıyor yüzü koyun uyuyo sadece
    henüz yabancılardan korkmuyor beni ve babasını tanıyor
    yüksek sesten ve ani hareketlerden çok korkuyo
    acıktığı zaman şapur şupur sesler çıkarıyo
    ellerine bakıp ağzına götürüyo şap şap emiyo
    seslere her zaman tepki vermiyo isteği zaman bakıyo ellerinden tutunca kendini çekiyo kalkmaya çalışıyo
    henüz yakalayamıyo oyuncaklarını yatakta dönüyo bıraktığım yerde asla bulamıyorum
    kafasını güzel tutuyo merdivenden inerken sımsıkı tutunuyo bana :)
    aklıma gelenler bunlar
    drumuz gelişiminin çok iyi olduğunu önde gittiğini söyledi
    yalnız fazla hareketli atıveriyo kendini umarım hiperaktif olmaz ne demek ve ne kadar zor çok iyi biliyorum
    bizden bu kadar