Mazoşist olmak ya da olmamak

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve chatLaq. tarafından 8 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : chatLaq.
  1. chatLaq.

    chatLaq. Ne biliiim insanı Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.143
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106

    kızlar ne kadar mazoşistsiniz?
    amaç sadece merak :)
    yani mazoşizm;
    severek ayrıldığın için her gece ağlayan bi insan modelidir bazen
    bazen tv de sıkıla sıkıla, kendine acı çektirerek, gündüz kuşagı izlemektir
    bazen bir müziği defalarca dinlemektir, bıkarsan bile
    bunlar ruhsal boyutları.
    bi de fiziksel boyutları vardır ki
    kendindem örnek veriyim;
    acı biber yiyip gözümden yaş gelince ahh,oof gibi sesler cıkar, fakat yemeye devam ederim
    kahvaltıda cin gibi biber yiyip üstüne cay icerim mesela, o an zevk verir sanki bana :/
    bikeresinde cekilmis disimin yerini kürdanla oyduğu bilirim ben :/
    ya da tırnak etlerimi koparırım(favorim:p)
    toplu igneler batırırım parmaklarıma kanattıgım olur
    yaralarımı deşerim bazen
    ya da parmağımı ateşe falan tutarım
    hatta okulda parmağımı zımbalamışlıgım vardır
    kollarımı hic görmeyin zaten(faca diil)
    böyle iste..
    bazıları da vardır ki
    bunalım takılıp asosyal olurlar,doom metal dinlerler,bi nevi acı çekmeye çalışırlar müzikle.
    metal kesinlikle vazgecilmezidir onların.
    ben de metal dinlerim fakat heavy ya da death olur genelde
    simdi sıra sizde.
    siz de yazın bakalım ne kadar mazoşistsiniz? ne tür cılgınlıklarınız vardır?



    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : chatLaq.
  3. chatLaq.

    chatLaq. Ne biliiim insanı Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.143
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar şimdi baktım da psikopat gibi yazmışım yahu benneyaptımki
    ben böyle biri diilim aslında
    o gözle bakmayınız bana pıliiz bilmiyorumkismile
     
  4. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : chatLaq.
  5. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    aman yarabbim
    gördüğüm resim karşısında kanım dondu..
    sen de az psiko değilmişsin yani.kaydirigubbakcemile3
    benim canım tatlıdır kendi kendime
    acı hayatta çektiremem..
     
  6. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : chatLaq.
  7. chatLaq.

    chatLaq. Ne biliiim insanı Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.143
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    dimi dimi resim cok mazoşistce :KK70:
    ben o kadar diilim ama yau :/
     
  8. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : chatLaq.
  9. ___Mina___

    ___Mina___ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2010
    Mesajlar:
    513
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    41
    Stylis resmi görünce çok korktum delikafadulden

    ben kendime acı çektirmekten hoşlanmıyorum
    bunu bilinçli yapmıyorum
    ama melankolik olmayı seviyorum sanrıım fisfisfis
    bazen ayrılık şarkıları dinlediğimde
    eğer o an hayatımda herşey yolunda ise
    ya keşke şu şarkıyı dinlerken ağlayacak bi sebebim olsakaydirigubbakcemile3
    diye hissettiğim oluyokaydirigubbakcemile3

    kendimi çok engellemeye başlaşmıtım bi ara
    ağlamak istediğimde,bunalım takılmak istediğimde
    buna izin vermicem diye

    ama sonra acısı öyle bir çıkıyor ki
    çok aptalca anlarda ağlama geliyordu
    hemde ne ağlama kriz gibi:sinifsinif:
    bu yüzden gözlerim dolduğunda tutmuyorum kendimi hiç
    yoksa fena oluyo:sinifsinif:
     
  10. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : chatLaq.
  11. chatLaq.

    chatLaq. Ne biliiim insanı Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.143
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    hmm.. mina seninki galiba manevi bi durum
    aslında pek de mazoşist denmez sana
    cünkü mazoşistlik acı cekmekten zevk almak bi nevi.
    resim cok feci evet :lepi:
     
  12. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : chatLaq.
  13. Nihil

    Nihil Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    5.355
    Beğenildi:
    715
    Ödül Puanları:
    188
    Fiziksel mazoşizm de tansiyonum oynar benim ama

    iğne batırmalı, kanca geçirmeli, içinde kan barındıran zevklerin nasılı merak konum olmuştur

    parmağını zımbaladığından bahsetmişsin, dayanılmaz bir acı olmalı bu bana göre

    ağrı eşiğin mi düşük acaba ? , aldığın haz bununla ilgili olabilir mi ?
     
  14. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : chatLaq.
  15. chatLaq.

    chatLaq. Ne biliiim insanı Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.143
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ağrı eşiğim düşük evet :/
    diyorum ya zevk alıyosun bunu yaparken.
     
    Son düzenleme: 8 Haziran 2010
  16. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : chatLaq.
  17. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    ben kazara parmağıı zımbaladım da bi kere 2 gün gördüğüm manzara gözümün
    önünden gitmedi.
    çok acımıyo ama bunu söylebilirim.
     
  18. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : chatLaq.
  19. chatLaq.

    chatLaq. Ne biliiim insanı Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.143
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bu arada bunu yazarken arkaplanda dismal euphony - mistress tears çalıyomuş
    onun verdiği gazla yazmışım heralde bu psikopatça yazıyı :KK1: