``Mecbur evleneceksin ``dediler

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve EU1 tarafından 25 Eylül 2007 başlatılmıştır.

    25 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    aileniz size bir es secti ve istemiyorsunuz sizi zorladi ve siz ne yapardiniz.........Kötü KazenKötü KazenKötü Kazen
     
  2. 26 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  3. Askisi

    Askisi Kizimiz ile cekirdek aile Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.832
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    hangi devirde yasiyoruz yaaa!!!!????? boyle seyler hala varmi acaba???
    Ben bu soruya nasil cevap vereyim, ben kendim sectim tabi ailemde onayladi. Ama istemedigim kisiyle hayatta evlenmem zaten nasil bir omur boyu onunla ayni evde yasarsin ki???onu sevmiyorsun istemiyorsun ayni evde onunlasin, o sana dokunabiliyor.....
     
  4. 27 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    ailene karsi zeziksen malesef boyle seyler halen yasanabiliyor bir suru ornekler gordum mesela
    hemde istanbulda:1no2::1no2:
     
  6. 27 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  7. Calma

    Calma Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    862
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    menekşe ile halil dizisinde bu konu işleniyor bence hala var böyle şeyler
     
  8. 27 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  9. EU1

    EU1 Guest

    evet sana katiliyorum
    benim istanbuldaki arkadasimida boyle evlendirdiler
    gebertiriz seni falan evden kacti buldular hatta ve hatta belediye baskaninabile soyledi doktorlardan yardim istedi ama kimse elini uzatmadi ve suan evli cokta mutsuz onun icin bisey yapamadigima cok uzuluyorum:KK43:
     
  10. 27 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  11. Askisi

    Askisi Kizimiz ile cekirdek aile Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.832
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Gulsemin ne kadar kotu birsey ailesi ne bicim insanalr bunlar anlamiyorum kizi mutsuz annesi ne yapiyor acaba????? ne insanlar varyaaaa Allah kimsenin basina vermesin....amin.....gozlerim doldu yuaaa acayip oldum Allah arkadasina yardimci olsun simdi de ayrilmaya kalksa kimbilir ne olur!!!!!
     
  12. 27 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  13. EU3

    EU3 Guest

    öyle bir aileye bir şey yapılmaz maalesef kader dediğimiz şeyde zaten burada devreye giriyor,bizim başımıza öyle birşey gelse gelenler ne yapıyorsa onu yaparız karşı çıkarız dayak yeriz,kaçarız ,yakalanırız derken,kaçmaca kovalamaca bir yere kadar polise şikayet savcılığa şikayetide ekleyelim ama onlar da hiiiç bişey yapamıyorlar arkadaşlar bende o arkadaşlar gibi evlenir mutlu olmaya çalışırdım dua etmelikiiii koca aranıpta bulunamıyacak kadar iyi çıksa bari diye o zamanda severdim eşimi ne yapayım
     
  14. 27 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  15. EU1

    EU1 Guest

    babasi mazlum bir adamdi
    ayrilmaya kalksa anasi keser onu
    mecburkalacak kocasinin yaninda
    bir anasi var yedi dunyaya bedel
    sanki hitit tohumu tövbe tövbe
     
  16. 27 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  17. Askisi

    Askisi Kizimiz ile cekirdek aile Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.832
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    evet bu konuda KADER devreye giriyor ne yapsan ne etsen ondan kacamazsin...
     
  18. 27 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  19. EU1

    EU1 Guest

    :1no2:
    haklisin devlet birsey yapmiyorki
    kendi siginma evlerinde tutsa tutsa en fazla 6 ay tutuyor
    bizim bir komus vardi zorla evlendirilmis
    kocasindan dayak yiyordu
    bir gun polise gidiyor sikayet ediyor
    polis ne diyor biliyormusunuz
    biz kocani hapise alsak ne olcak yarin salivercez
    yarin seni dunkunden daha fena dover hadi kizim evine git demis
    almanyada olcak
    sürüye sürüye goturuyorlar adami be hey gidi turkiye heyy