medinealeynanur'un günlüğü...

Konusu 'Diyet Yöntemleri ve Deneyimlerimiz' forumundadır ve medinealeynanur tarafından 30 Mart 2010 başlatılmıştır.

    30 Mart 2010
    Konu Sahibi : medinealeynanur
  1. medinealeynanur

    medinealeynanur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    slm arkadaslar 2 sene yeme hastaligi olan bulimia nervosayla mucadelem de 70 kg la baslayip 53 kg kadar dustum, ama sukurler olsunki bu illet hastaliktan kurtulmak uzereyim, ama su ana gen 64 e ciktim birakinca kusmayi, Ama simdi saglikli bi sekilde tekrar bi 7 kg vermek istiyorum, bana destek olursaniz cok memnun olacagim, bana onerileriniz ipuclariniz bekliyorum, hergun buraya biraz neler yiyip ictigimi yazacagim, bu tur gunluk tutacagim, bana destek olun ltfn, bu hastaliga yanilmek istemiyorum, 2 kizim var gul gibi. onnerilerinize her an acigim, simdiden tesekur ederim kaydirigubbakcemile5:içelim:
     
  2. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : medinealeynanur
  3. fikirdelisi

    fikirdelisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.435
    Beğenildi:
    374
    Ödül Puanları:
    153
    basta sen kendini mi kusturuodun ki akannehir
    kelin ilaci olsa kaydirigubbakcemile3
     
  4. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : medinealeynanur
  5. medinealeynanur

    medinealeynanur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    evet canim, baskalarindan boyle kilo verdiklerini duydum, ben de basladim sonucta 20 kilo verdim, ama saglikli degil, asla denemeyin derim :eek:lmaz: , ayrica bu cok bilinen bir hastalik avrupada. birakmasi cooook zor, ve birakinca da kilolar geri aliniyor.
     
  6. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : medinealeynanur
  7. hatun23

    hatun23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    469
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    medinecim , boyun kaç? o 7 kiloyu vermek zorunda mısın? bulimia çok ciddi bi rahatsızlıktır, bi endokrin uzmanı seni görmeden kan değerlerine bakmadan yerinde olsam kendi başıma diyete başlamazdım! kızlarına iyi bakman için senin sağlıklı olman gerekiyo, ben de anneyim canım, lütfen dediklerimi düşün'
     
  8. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : medinealeynanur
  9. medinealeynanur

    medinealeynanur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canim ben burda piskologa gidiyorum, ama emin ol ki kendi irademle biraktim, burdaki piskologlar hic iyi degil, kendim ondan cok biliyorum, sukur kusmayi biraktim, ama bazen irademe sahip cikamadigim zaman, kusmak geciyor icimden ama asla, zaten bu hastaliktan kurtulma sebebim ise, gecen yaz tatilinde asiri migde agrilarim, ve tr doktorun bana migden de ulser var demsi , kilo alirsam gecekmis, o gun bu gundur kusmayi biraktim, asiri derecede olmekten korktum canim, dedigin gibi annelik duygusu agir basti, simdi diyetisyenin onerdigi , az az ama SIK SIK yemeye calisiyorum, 3 ana, 3 tanede ara ogun yemeye calisiyorum, aksamlari sebze agirlikli yemeye calisiyorum, ve de ara ogunlerde meye yemem lazim, bu diyetisyenin bana onerdikleri. sizlerin desteklerini bekliyorum.olumunekankayizsmile
     
    Son düzenleme: 31 Mart 2010
  10. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : medinealeynanur
  11. medinealeynanur

    medinealeynanur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canim boyum 1.63 felan, kilom da 64, ohaoldumsmile , 57 kiloydayken kendimi cok iyi hissediyordum, o zaman butun gardorabimi elbiselerle doldurdum, hepside 40 beden di, :kedi: , ama su an hic birsey olmuyor, ve o 7 kilo bana sanki 20 kilo gibi geliyor, kendi vucudumdan nefret ediyorum, bu yuzden bi turlu kendimimutlu hissedemez oldum, eve kapandim, amacim 3 ayda 6, 7 kilo vermek, boshayallersmile , bu mumkun olmasi lazim, beni destekleyin, ne yapmam gerektigini anlatin, cokacimcoook bugun saat 10 buranin saati yuvarlak kahverengi ekmek, icinde kasar dilim ve salam yedim.cokacimcoook
     
  12. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : medinealeynanur
  13. kelebekcik

    kelebekcik evli ve çook mutlu:) Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.418
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    öncelikle canım sakın vücudundan nefret etme..böyle de çok güzelim ama biraz daha kilo verirsem kendimi daha iyi hissedicem de..ayrıca çok geçmiş olsun..kendi başına o hastalığı yenmene sevindim..3 ayda 6-7 kiloyu çok rahat verirsin..şöyle düşün düzgün beslenirsek haftada 1 kilo rahat veriyoruz..yani sen 6-7 kiloyu 1.5 ayda verebilirsinkaydirigubbakcemile2zaten sen nasıl besleniceğini iyi biliyosun..günlük olarak buraya neler yediğini yazarsan biz hatalarını düzeltebilirz..görüşmek üzere canm
     
  14. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : medinealeynanur
  15. medinealeynanur

    medinealeynanur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    TMM CANIM , ALLAH RAZI OLSUN SENDEN kaydirigubbakcemile5
     
  16. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : medinealeynanur
  17. medinealeynanur

    medinealeynanur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    cokacimcoook BUGUN SAAT 10 (BURANIN SAATI) KEPEKLI YUVARLAK EKMEK, 1 DILIM KASARPEYNIR, VE SALAM, BI DE SU ICTIM. SAAT 12 DE 1 BUYUK ELMA YEDIMcokacimcoook, IKISININ YANINDA DA SU ICTIM. saat 2 bucuk bi elma yedim ve su ictim
     
    Son düzenleme: 31 Mart 2010
  18. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : medinealeynanur
  19. kelebekcik

    kelebekcik evli ve çook mutlu:) Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.418
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    amin canım hepimizdenolumunekankayizsmile
    gayet güzel gidiyosun canım şarküteri ürünlerini mümkün olduğunca aza indirmeye çalış ama..o zaman çok daha iyi kilo verirsin